Atak demona sprawił, że ludzie byli przepełnieni strachem, smutkiem przez stracenie ukochanych osób i czwartego Hokage. Tego dnia przyszedł na świat chłopczyk, dziecko Kushiny oraz Minato, w którym zapieczętowany został dziewięcioogoniasty.
Trzeci chciał, aby dziecko miał kto wychować, nagle do tymczasowego budynku kage weszla głowa Klanu Hyuuga, ktora przez co mały chłopiec zaczął głośno płakać. Swoją drogą Hiashi bardzo lubił czwartego Hokage i mocno ubolewał nad jego śmiercią. Hyuuga z zaciekawieniem podszedł do kołyski stojącej blisko drzwi. Przecież trzeci nie ma jeszcze wnuka, pomyślał, a kiedy nachylił się nad kołyską dziecko uspokoiło się i otworzyło swe błekitne jak niebo oczy, po czym zaśmiało się.
Czarnowłosy na powrót wyprostował się i spojrzał w oczy Hokage.
-Hokage, nie mów mi, że to...-chciał dokończyć, ale nie musiał, ponieważ staruszek od razu mu przytaknął.
-Tak to Naruto synek czwartego, właśnie myślałem, o tym, co mam z nim zrobić.-westchnął.
Hiashi spojrzał kątem oka, na bawiącego się grzechotkami, blondynka.
-Zajmę się nim, ale pod jednym warunkiem.-Powiedziała głową klanu Hyuuga.
-Jakim?-zmarszczył brwi Sarutobi.
-Naruto w wieku siedemnastu lub szesnastu lat ma poślubić moją kolejną córkę. Planujemy razem z moją żoną mieć kolejne dziecko, jeśli jednak nie będzie to dziewczynka, to wyjdzie za Hinate.
-Hmm, zgoda.-odparł Hokage, biorąc do ręki jakiś dokument i podpisując go. Hiashi wyszedł z biura Kage, żegnając się z dzieckiem w ramionach, od razu gdy przyszedł do swojego domu, posłał po członka gałęzi klanu, który miałby się zająć Naruto, do osiągnięcia przez niego wieku pięciu lat, a później zająłby się jego nauczaniem i rozwijaniem umiejętności. Wybrał do tego specjalną osobę, a mianowicie była to kobieta o imieniu Sae. Kiedy kobieta przyszła do domu głowy klanu otrzymała w ręce małego blondynka. Strasznie się ucieszyła, ponieważ ona nie mogła mieć dzieci, a teraz nadarzyła się okazja, do wychowania blondynka, którego od razu pokochała całym sercem. Sae mimo, iż była z gałęzi, miała wysokie umiejętności, oraz była siostrą żony Hiashiego, dlatego też Hyuuga właśnie jej zlecił opiekę nad młodym Naruto.CDN.
Mam nadzieje że wam się spodoba ❤💚💜💙💛😘🌸😄