Suga berjalan hendak keluar kehalaman belakang.Ternampak dua orang makhluk yg menunggunya disitu..jimin and jhope..dorang sedang berbisik2
Jimin : ehehehehehe...biarlah si jin tu kena nanti..hahahha(bisik)
Jhope : bagus jugak plan kau biar dia kena hahahaa(bisik)Ehh wait tu bukannya suga ke?(garu kepala)
Jimin : shit.. apahal suga pulak yg dtg.bukannya aku suruh kau panggil jin ke??
Jhope : memanglah aku dh panggil bodoh.manalah aku nak tau suga pulak yg datang..
Suga : apa yg korang bisik2 tu?
Sebaik saja suga hendak melangkah keluar..jimin menjerit
Jimin : SUGA JGN KELUAR!!!
BUK
Malang tak berbau suga tergugur kerana kakinya terkena tali yg diikat oleh jhope ngan jimin untuk kenakan jin.
jhope : lahanatlah aku!!
Suga : PARK JIMIN!! JHOPE!! KORANG TUNGGU AKU AKAN BUNUH KORANG KEJAP LAGI!!AGHHH!!
jimin : AGHH LARI..VALAK MARAH..!!
(lari)
jhope : HOI TUNGGU AKU..AKU TAKNAK MATI AWAL...IM STILL A VIRGIN(lari ikut jimin)Suga : JGN LARI SETAN..(kejar minhope)
Jin yg baru sampai dikejadian tak tau cerita hanya melihat mereka bertiga bekejar2an..
Jin : ehh aku ingat dorang ni nak minta maaf..ni apa pulak main kejar2 ni aku ingat suga nak denda dorang..tak achilah tak bawa2..SUGA,JIMIN,JHOPE NAK IKUT MAIN KEJAR2 JUGAK(gedik)
Sebaik saja jin melangkah keluar dari pintu dia pun terjatuh sama nasib ngan suga.tapi jin terjatuh lebih teruk dari suga mukannya tergelungsur dilantai.
Jin : WAGHHH!! NAMJOON TITEW JATUH TOLONG TITEW WAGHHH..MY FLAWLESS FACE DH TAK LAWA WAGHH😭
rapmon : WHAT!WHAT!WHAT HAPPEN!WHAT ON EARTH HAPPEN!
rapmon yg terkejut dengan jeritan jin itu terus ketempat kejadian dengan gelabah sampai dia pun terjatuh diatas badan jin..
Jin : HOI!SETAN AKU SURUH KAU TOLONG BUKANNYA TAMBAH SAKIT AKU LAH SETAN..
rapmon : mnalah aku nak jatuh kat badan kau..ni hah tali ni..sapa pulak lah ikat kat sini..AND FOR YOUR INFORMATION SETAN TU KAWAN KAU LAH JIN...AKU NI MONSTER OKEY..dhlah malaslh layan kau..(bangkit then belah).
Jin : WAGHHHH NAMJOONIE JHT KAT JINIE..NAMJOONIE DH TAK SAYANG TITEW😭😭
Rumah bts penuh dengan jeritan dan tangisan mereka berempat..ahli bts yg lain tak menghiraukan bising2 yg dibuat oleh ahli yg lain..masing2 membuat kerja sendiri kerana dh biasa dengan sikap mereka semua..
Jihyo yg baru habis membuat kerjannya terus kebelakang rumah dimana kejadian itu berlaku.Jihyo hanya mampu mengeluh dengan sikap mereka..
Selepas setengah jam jhope ngan jimin masuk dengan muka yg bengkak dan tangisan..jin pulak masuk dengan muka yg merah dan terus masuk bilik nagis.
selepas mereka masuk suga masuk dengan luka yg ada dikaki,kepala dan tangannya akibat tergugur tadi.
Jihyo yg melihat keadaan suga bertindak mengambil first aid.jihyo menarik suga ketempat yg sunyi dan tak ada bts iaitu rooftop.suga hanya ikut jihyo membawanya kerooftop.
Sampai saja dirooftop jihyo dan suga duduk dikerusi dan jihyo mengeluarkan ubat2tan dari first aid dan mengubati luka2 suga.
Suga : awak tak payah buat semua ni.
Jihyo : aniyo..ni dh jadi tanggungjawab saya untuk jaga tunag saya.
Suga : awak tak menyesal ke kawin ngan saya..yelahkan kawin pun parents yg srh..kwn saya macam berok..awak tu kaya dari saya,cantik,baik..saya tak se..
Chup
Jihyo mencium suga untuk kali kedua.suga kaku..selepas itu suga membalas ciuman jihyo.dia memegang pinggang jihyo..dan jihyo memegang leher suga untuk memperdalamkan ciuman mereka
Selepas dua2 kehabisan nafas mereka melepaskan ciuman itu.jihyo mencantumkan dahinya dengan suga
Jihyo : saya tak pernah menyesal kawin dengan awak.kalau awaklah jodoh saya..saya terima seadanya walaupun dimata orang awak tak sempurna tapi dimata saya awaklah lelaki paling sempurna..
Suga : thank you chagi..sarangheyo
jihyo : nado saranghye.
Mlm itu,jihyo dengan suga meluangkan mada merekan menceritakkan diri mereka masing2.
YOU ARE READING
True Happines(hiatsu)
FanficMengisahkan seorang yeoja yang tak pernah merasai hidup bahagia yang sebenar sampailah dia bertemu seorang namja yang akan mengubah hidupnya. "Aku janji akan bahagiakan kau"-suga "Aku akan cuba untuk terima kau dalam hidup aku"-jihyo Cast: Song jihy...