8

106 15 0
                                    

Hari perkahwinan~
Bilik pengantin perempuan~

Jihyo sdh siap mengenakan baju yg dipilih oleh suga sediri sehari sebelum majlis perkahwinan..

Hani : hyo~~Cantiknya kau...

Jihyo : Hehehehe..biasa2 je lah thank you hani sebab sudi datang walaupun aku tau kau selalu sebok dengan kerja kau..

Hani : Ywc hyo...walapun aku buzy tapi kalau untuk cousin tersayang aku ni aku rela tinggalkan kerja aku asalkan kau dh boleh bukak hati kau untuk namja lain.

Jihyo : gumawo hani ah~kaulah satu2nya yg phm akan perasaan aku ni..(menitiskan air mata)

Hani : dh lah tak mo nagis2..jgnlah sedih aku akan ada untuk kau..bahu aku akan sentiasa ada untuk kau luahkan perasaan yg terpendam kat dalam hati kau..dhdh rusak nanti make up kau.punyalah lama gila kau make up siap sakit punggung aku duduk tau kat sini teman kau tau tak... jgnlah kau rosakkan make up kau yg dh sempurna tu wahai cousinku tercinta..

Jihyo : hahahaha yelah2

Hani : tak lama lagi kau dh nak sah jadi isteri kepada anak min kn...so aku harap kau happy ye😊

jihyo : yup..gumawo

Hani : eh aku nak liat kat bilik pengantin lelaki pulak..nak jugak liat siapalah lelaki malang yg dpt kau ni..HOHOHOHO..bye😘

Jihyo : kurang asam punya cousin..mengada je lebih

Bilik pengantin lelaki~

Tok tok tok

suga ://sapa pulak yg katuk pintu ni?dhlah berok ni kat sini bising nak mampus ni lagi nanti tambah sorang//Masuk

Hani : (masuk)Hai im hani...awak anak min tu right

Taehyung : What honey??😧

Kookie : peliknya nama???😮

jimin : mungkin dia suka honey kut😆(bisik kookie)

Kookie : ye tak ye jugak.madu pun boleh jadikan kita obeses ke?😐

Namjoon : mesti kes terlebih makan honey ni?😏

j hope : honey ni apa ehh?😐(liat siling untuk berpikir)

Jin : banyak2 nama..honey jugak dia pilih haih aku tak paham manusia sekarang ni..😩

Hani : HOI!! NAMA AKU H-A-N-I!!HANI!!!! YG KORANG KATA AKU MADU TU DH KENAPA 🙅

BTS : Oooooo..😮Eheheheh😁 sorry2 🙏

suga : haih bisinglah korang ni(jeling bts) ha'ah aku anak min kenapa?(liat hani)

Bts yg mrh dengan suga pun keluar dari bilik sambil menyumpah serananya.

Hani : aku just nak cakap dengan kau je..btw aku cousin jihyo..

Suga : ohh kau nak ckp apa?

Hani : hmm...aku tau korang kena kawin paksa kan..so aku nak bagitau kau sikit pasal jihyo memandangkan kau tak berapa nak kenal sangat jihyo tu..

Mula2 suga tak berapa nak berkenan dengan apa yg hani nak ckp tapi setelah ianya berkenaan dengan jihyo dia terus memenugkan perhatiannya kepada hani sepenuhnya..

Suga : kenapa dengan jihyo?(soalnya hairan)

hani : Jgn kau sesekali tanya dia psl masa silam dia dan jgn mrhkan dia atau tinggikan suara engkau kat dia dan jgn kau sesekali dekatkan dia dengan manusia yg bernama kim woobin..arraso(memandang tajam suga)

suga :kenapa pulak??diakan isteri aku..kenapa aku tak boleh tnya psl masa silam dia pulak?and aku takkan marah tanpa sebab..and siapa pulak kim woobin ni??

True Happines(hiatsu)Where stories live. Discover now