Ada seorang gadis yang cantik yang disukai mana² lelaki tetapi dia bersikap cold kepada semua orang termasuklah appanya sendiri.dia juga seorang yang pendiam dan tidak ada kawan kerana dia lebih selesa keseorangan.omma?dia membesar tanpa kasih sayang ibunya sendiri kerana ibunya lari semasa dia berumur 5 tahun.semasa itulah gadis itu belajar berdikari.Appanya selalu sibuk dengan pekerjaannya di Song company.Appanya kawin dengan seorang assistannya sediri.gadis itu sangat benci akan omma tirinya kerana dia hanya mahukan harta appanya sahaja.
Sekarang dia sudah berumur 25 tahun dia berkerja dicompany appanya untuk menggati tempat appanya.nama gadis itu ialah Song ji hyo.dia sangat ditakuti oleh pekerja² bawahannya kerana dia tegas dan garang lebih² lagi dia tidak pernah mempamerkan senyuman kepada sesiapa.
~pagi~
Song jihyo bergegas² turun anak tangga sambil menyarungkan baju kerjanya dan heelsnya disarungkan dikakinya dan terus mengambil documen² pentingnya,keretanya disuruh pembantunya untuk menyediakannya.sewaktu dia hendak keluar rumah ada suara yang memanggilnya.
E.song : song ji hyo!kamu tak makan sarapan dulu ke dengan omma kamu?
p.song : jomlah makan sarapan sama².dah lama kita tak makan sama² macam dulu(senyum manis)
Song ji hyo : dh lambat.(pergi dari situ)
Itu saja yg dijawab oleh jihyo kepada mereka.malas nak bersua muka dengan fake smile omma tirinya itu.pagi² dh kacau mood orang.
P.song : (Sabar² kau tunggu sja nanti aku akan pastika kau menyesal dan menderita anak tak tau diri.aku akan pastikan satu hati nanti kau sujud dapan aku)
()ckp dlm hati
S
k
I
P~Song company~
Semasa jihyo masuk kedalam building itu banyak orang yang tunduk hormat arahnya tanda hormat tetapi dorang sedar bahawa ceo mereka extra bengis dan menakutkan hari itu.
ji hyo terus masuk dan melabuhkan dirinya ketempat kerusinya yang khas untuknya.Dia membuka laci mejanya dan mengambil satu frame yang berhabuk kerana sudah lama disimpan.dia merenung gambar itu seketika.gambar yang diliatnya itu ialah gambar dia dengan ommanya tersenyum manis sambil berpelukan.Tanpa dia sedari gadis itu mengalirkan air matanya setelah sekian lama dia tidak menagis tetapi hanya untuk hari itu air matanya keluar dengan deras.
Song ji hyo : Omma hyo rindu sangat dengan omma.sampai hati omma tinggalkan hyo sorang².appa dah tak sayang hyo lagi.dia dh berani sampai tangan kat hyo disebabkan perempuan tak guna tu!dia dah hancurkan hidup hyo.hyo rindu omma..hyo nak tinggal dengan omma.hyo nak juga rasakan bagaimana rasa kasih sayang seorang ibu..kenapa omma tinggalkan hyo,keji sangat ke hyo ni..hyo nak jumpa omma..hyo akan cari omma sampai dapat.hyo sayang omma...omma tunggu hyo ye.
YOU ARE READING
True Happines(hiatsu)
FanfictionMengisahkan seorang yeoja yang tak pernah merasai hidup bahagia yang sebenar sampailah dia bertemu seorang namja yang akan mengubah hidupnya. "Aku janji akan bahagiakan kau"-suga "Aku akan cuba untuk terima kau dalam hidup aku"-jihyo Cast: Song jihy...