- Köszönöm. – mondta és leült gondolom a helyére.
Én a tanterem végére mentem és a falnak dőlve hallgattam, hogy folyik az óra. Még mindig olyan, mint amikor én ide jártam. Volt olyan tanár, amelyik fel is ismert. Például a Német tanárnő.
- Te vagy az Jack? – kérdezte az óra végén.
- Jó napot tanárnő. – mondtam mosolyogva.
- Nahát, hogy rohan az idő. Már a te gyereked is ide jár? – kérdezte, majd oda jött Justin.
- Nem igazán a gyerekem. Inkább én vagyok a gondviselője. – mondtam és megsimítottam a fejét.
- Értem. Pedig kinéztem volna belőled, hogy olyan fiatalod legyen. – mondta a tanárnő nevetve. – Egy igazi szoknyapecér voltál.
- Igen. Ezt nem tagadhatom, de nincs gyerekem.
- És barátnő vagy feleség?
- Még válogatok. – mondtam, de éreztem a csomót a torkomba.
- Ne válogass sokáig, mert egyedül maradsz. – mondta kedvesen a tanárnő.
- Rendben.
- Na, de most mennem kell, majd még beszélünk. Sziasztok.
- Viszont látásra.
- Nem is tudtam, hogy ide jártál. – mondta Justin lehajtott fejjel.
- De igen. Viszont ne legyél ennyire letörve, hiszen nem így szoktál viselkedni az iskolában, nem igaz?
- De. – mondta és elmosolyodott.
A nap végére teljesen elfáradtam. Nem szeretek senkinek sem jó pofizni, de most kellett, mert a tanárok megtudták, hogy én vagyok Justin nevelője, ezért jobban fognak figyelni rá, mert megkértem őket rá.
Fáradtan ültem be a kocsimba. Justin a mellettem lévő ülésen ült. Levettem a zakómat és meglazítottam a nyakkendőmet. Elfáradtam. Az a sok hamis mosoly, amihez semmi kedvem nem volt egyszerűen leszívta az energiámat. A kormányra hajtottam a fejemet és vettem egy mély levegőt és elindítottam a kocsit. Otthon lefeküdtem és elaludtam. Úgy ahogy voltam lefeküdtem és bedőltem az ágyba.
Amikor felébredtem már reggel 7 óra körül járhatott az idő. 13 órát aludtam. Felkeltem és az első utam a konyhába vezetett, ahol megittam a nap első kávéját. Teljesen frissen és üdén tudtam elindulni a munkahelyemre, ahol fél 9-re kellett ott lenni. Emlékszem, amikor először jöttem ide dolgozni. Teljesen meg voltam rémülve.
Egy közeli épületben dolgozom titkárként. Mindig is szerettem rendezkedni és intézkedni, de soha nem gondoltam, hogy egyszer ide jutok. A főnököm saját titkára lettem rövid időn belül. Beléptem az irodámba és azt asztalomhoz leülve elkezdtem a munkát, amit csak az ebédszünetben hagytam abba. 4 körül végeztem a munkával így elmentem a Sweet Amorba az egyik barátommal.
A nő most vált el a férjétől. És nekem öntötte erről ki a szívét. Több mint négy éve barátok vagyunk, ezért pontosan tudta, hogy a saját nememhez vonzódom. És nem ítélt el emiatt. Amikor befejezte a mondandóját felém fordult.
- És mi van a kis szomszédoddal?
- Mi lenne, Jessie? Hetero. Valamelyik nap találkoztam a barátnőjével. Vagyis inkább a volt barátnőjével, mert éppen hatalmasat veszekedtek.
- És te adtad a jó felnőttet és egy kis édes szóval megnyugtattad a lányt?
- Valahogy úgy. Részeg voltam. – mondtam és beletúrtam a hajamba.
- Mindig ilyen voltál. Akkor vagy a legőszintébb, ha ittál egy kicsit. – nevetett a koktélja fölött.
- Pont te mondod? Te bárkinek elújságolod az életedet, ha részeg vagy.
- De soha többé nem látom őket, szóval... Mi is itt a probléma?
- Igaz. – nevettem.
- Végre egy mosoly.– mondta és közelebb hajolt hozzám. – Ha valaki most látna, az ablakból minket azt hinné, csókolózunk. – mondta és az ablakra pillantott.
- Miket beszélsz? – kérdeztem és én is az ablakra pillantottam.
Kint Justin állt egy száll pulóverben a szakadó esőben. Minket nézett. A szeme vörös volt, mintha sírt volna. Felkaptam a kabátom és az esernyőm és kimentem hozzá, de ő elrohant. Elengedtem az esernyőt és utána rohantam. Miért volt itt? Miért nézett minket úgy. Tudni akarom. Kérlek Istenem hadd érjem utol. Hadd tudjam meg az okot.
YOU ARE READING
Sweet Boy /BEFEJEZETT/
RomanceEgy rövidke kis fiúxfiú történet, ami már régóta motoszkált a fejemben, de nehezen akart megszületni. A történetünk főhöse Jack Blye (27) szerelmes a szomszéd fiúba, aki nála 10 évvel fiatalabb. Munka után gyakran a Sweet Amor nevű bárban iszik és s...