1 osa ~Nutetud silmad~

100 6 3
                                    

On ilus päikseline hommik.Silmi lahti tehes tundsin,et täna tuleb kindlasti hea päev.Kiikasin äratus kella poole ning avastasin,et kell on 7.13.Tegin nii nagu alati tõusin voodist ülesse,panin juuksed patsikummiga kinni,et need ei segaks kui ma hambaid pesen ja kõmpisin vannituppa.

Olles juba vannitoas avasin hambapasta tuubilt korgi ja panin hambapasta hambaharjale.Samal ajal kui ma nühkisin hambaid tuli meelde,et mul on täna ajaloos kontrolltöö.

Pfft,ma olen ju tark,ma saan hakkama.Mul läheb alati koolis tegelikult hästi.Mul on sõpru,olen tark,korralik ja hinded on perfektsed.

Kui hambad olen ära pesnud ja suu ümbruse loputanud,pesen ka külma veega näo.Kui olen näo käterätiga ära kuivatanud,kõnnin tagasi oma tuppa.Panen selga oma riided,millega lähen täna kooli.

Olin just parasjagu vaatamas,mis kell on,kui mulle meenus mu noorem õde

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Olin just parasjagu vaatamas,mis kell on,kui mulle meenus mu noorem õde.Oo fakk,kui ta praegu magab,siis on väga halvasti.

Nimelt mu õel on koolis probleeme.Tal pole hinded eriti head,tundidesse hilinemised,poppi tegemine.
Mu õel on praegu umbes 137 hilinemist ja direktor hoiatas,et kui selline asi ei lõppe siis ta visatakse koolist välja või pannakse ta internaatkooli.

Jooksin kohe Kendra tuppa,kuid minu õnneks oli ta juba üleval ja end kooliks valmis sättinud.Ta oli youtubes ja kuulas heavy metall-it.Nii temalik.Me oleme alati õega nagu öö ja päev.Mina päev ja tema öö.

,,Kendra,hakkame minema,muidu me jääme hiljaks,'' ütlesin talle.Ta pööras minu poole oma pea.Minu otsa vaatas tumedas meigis,tumedate riietega 14 aastane õde.

Ta ühmas midagi vastuseks ning võttis oma voodi kõrvalt musta värvi koolikoti.Ta pani arvuti kinni ja võttis oma telefoni laua pealt ning kõndis minust mööda esikusse,kus ta pani jalga oma tanksaapad ja siis lahkus ukse kaudu.

Ma läksin tagasi oma tuppa ja võtsin ka oma koti ning telefoni ja läksin esikusse.Panin tennised jalga ja lahkusin.

----

Kooli kapi juures olles avastasin,et mul jäi inimese õpetuse õpik koju.No eks ma siis pean jagama Keviniga tema õpikut.Nimelt on meil inimese õpetuse õpetaja selline,et tema tunnis peab istuma tüdruk koos poisiga.Aga kuna tüdrukuid on rohkem kui poisse meie klassis siis on nii,et osad tüdrukud istuvad lihtsalt üksi.

Läksin rahulikult inimese õpetuse klassi ja istusin maha keskmisesse ritta,kus istus ka mu pinginaaber,Kevin.Sättisin asjad lauale ja ootasin kuna õpetaja siseneb klassi.Täpselt kellahelina peale siseneski meie õpetaja,pr Hallik.Läksin ruttu õpetaja juurde. ,,Õpetaja,mul jäi täna õpik koju," teatasin talle. ,,No ja mis mina teha saan? " küsis Hallik. ,,Ma lihtsalt ütlesin,et te pärast ei küsiks minult,kus mu õpik on," ütlesin Hallikule vastu.Ta noogutas ja ma läksin oma koha juurde tagasi.

----

Tund nagu ikka,möödus muidugi aeglaselt.Meie inimese õpetuse tunni teemaks oli illegaalsed ained ja legaalsed ained.

----
(Ma keerasin natuke aega edasi)

Jõudsin väsinult kell 15.25 koju.Ma hakkasin tenniseid jalast võtma aga märkasin,et õe saapaid pole.Ta peaks juba ammu kodus olema.Helistasin ruttu oma õele aga ta telefon oli välja lülitatud.

Arvasin kohe,et temaga on midagi halba juhtunud aga kohe ta astuski uksest sisse.Ta võttis saapad jalast ja jooksis ruttu oma tuppa.

Ma olin nii segaduses ja mul tekkis pähe mitu küsimust.Kus ta oli?Miks ta nii hilja koju tuli?Kas temaga juhtus midagi?

Kohusetundliku õena läksin ruttu tema käest aru pärima.
Astusin Kendra tuppa sisse ja kuulsin vaikseid,kuid kurbi nuukseid.Ta oli ennast vannituppa luksutanud ja nuttis tasakesti. ,,Õde,kas kõik on korras?" küsisin ühe tobeda küsimuse.Muidugi oli midagi valesti kui ta nuttis. ,,Eee...Jah on...miks küsid?" vastas mulle.Tema häälest oli tunda ebakindlust. ,,Lase mind vannituppa sisse," vastasin.
,,EI," karjus ta. ,,Miks?" küsisin jälle vastu. ,,Sest kuna ma tulen juba vannitoast välja," ütles ta mulle juba tasasemal toonil.

Kuulsin,et ta pani mingeid asju kappidesse ja siis tuli ta välja.Ta oli endalt meigi näolt maha võtnud,kuid tema nutetud punased silmad oli siiski näha.

Õde istus oma voodi ääre peal ja seda tegin ka mina.
,,Miks sa nutsid?" küsisin temalt. ,,Omad probleemid," vastas ta rahulikult. ,,Kas soovid nendest probleemidest rääkida?" küsisin lootes,et ta räägib,mis täna juhtus.
,,Нем," vastas ta mulle vene keeles. ,,Okei aga miks sa täna nii hilja koju tulid?" küsisin järgmise küsimuse. ,,Kuna ma jäin täna peale tunde," vastas ta. ,,Olgu," jäin vastusega rahule ja lahkusin.

Ma võisin jääda oma õe vaatusega rahule,kuid see ei kaotanud mu peas kahtlusi...

-------------------------------------------
Ja see ongi minu esimese raamatu esimene peatükk.Loodan,et oli algaja jaoks piisavalt hea😁. Aga oot,lootused surevad ju viimasena.No nii palju siis sellest XD

Kirjutage kommendaaridesse ,kui midagi jäi arusaamatuks või leidsid kuskilt lausest vea.Eks ma teen nii palju kui minu võimuses on.

One fact teile kõigile,kes ei teadnud mida tähendab vene keeles Нем.

Нем ehk hääldates njet on eesti keeles Ei.

~Pagaripoisid~

ÕdeWhere stories live. Discover now