Olen ausalt öeldes oma õe pärast mures.Ta on väga väga endasse tõmbunud.Mitte,et ta seda pole kunagi olnud.Mu õde on alati raskeloomuline olnud ja vahel on teda raske mõista.Ma mäletan neid aegu kus me koos jäätist sõime,mängisime kaisukarudega kodu ja elasime muretud lapsepõlve elu.
Nüüd on see maailm tagurpidi pööratud nagu ümberpööratud pannkook pannil.Kõik istuvad telefonides ja suhtlevad messengeris,kuigi on üksteisest paari meetri kaugusel.Kõik mingi kutsuvad sind õue ainult sellepärast,et sa teeksid temast pilti,et see pärast instagramm'i üles panna.
Kahjuks,paari aasta pärast,ei olnud enam mul oma õe jaoks aega.Kool ja kõik tuli vahele.Hakkasin oma õe elust eemal olema.See kuidas ta nädal tagasi koju tuli ja nuttis,oli päris kohutav ja nii on see jätkunud umbes paar päeva.Päeval,mil ma avastasin,et mu rahakotist oli 20€ kadunut.
See algas põhimõtteliselt nii,et mu sõbranna Liina oli kutsunud mind laupäeval poodi ostlema.Muidugi oli sõbranna mind juba neljapäeval ette teatand,et tahab minuga minna.Ma olin 20€ pangautomaadist juba väljavõtnud ja selle rahakotti toppinud.Laupäeval,enne Liinaga kokkusaamist,kontrollisin üle,et kõik on kaasas.Vaatasin rahakotti ja raha polnud.Ma võin vanduda,et ma panin selle raha sinna.Ainus inimene,kes siin korteris üldse elab on mu õde.
Isa ei ole ja pole temast kuulnudki,ema on päevad läbi tööl ja saadab iga kuu vajaliku summa raha,et saaksime end ära elatatud.Ma ei hakanud muidugi ennatlikke järeldusi tegema ja hakkasin hoolikalt raha peitma.See lugu lõppeski tegelikult sellega,et ma pidin uuesti pangaautomaadi juurde minema ja uuesti 20€ välja võtma.
Ma ei saanud enam edasi mõelda,kuna mind segas keegi,kelle nimi on Joonas. ,,Kas sa teed tööd või sa ainult unistad?" küsis ta pahaselt.Jeesus,keegi on tõusnud hommikul vasaku jalaga ülesse. ,,Vabandust," ütlesin ma allandlikult.Ta vaid pööritas minu vastuse peale ainult silmi.
Vaatasin kella poole,et teada saada kui kaua ma pean siin bioloogia tunnis veel olema.Oh sa issanda püha ristivägi,plahvatasin ma oma peas.Tund lõppeb alles 25 minuti pärast.Nüüd ma mõistan,miks mu paariline oli pahane.
Vaatasin enda laual olevat suurt A3-st paberit,kus oli juba peale kirjutatud suurelt mustaga -Ahv-.Vaatasin küsivalt oma paarilise poole.
,,Issand jumal,kas sa ei kuulnud,mida õpetaja rääkis?" ahastas Joonas.Raputasin pead. ,,Me peame tegema plakati ahvist ja andma selle plakati õpetaja kätte hiljemalt 25 aprilliks.Parimad tööd lähevad seinale,"rääkis ta. ,,Olgu,aga teeme selle plakati minu pool ära,"vastasin mina. ,,Mhm,"ütles ta.(Teel minu poole)
Kõnnin oma kodu poole koos Joonasega.Meie vahel valitseb vaikus.Me pole kõndimisest saadik midagi rääkinud.Kevadine tuul puhub läbi mu juuste ajades need korraks lendu.Näen,linde kes tulevad lõunast tagasi siia Eestimaale.Tasapisi hakkab see vaikus juba vaikselt närvidele käima.Tahaks temalt midagi küsida aga mida?Mis oleks sobivam küsimus,mis temalt küsida?
Peale paari minutilist mõtlemist oma peas,sain oma küsimusele vastuse.Köhisin oma hääle puhtaks,andes talle sellega märku,et ma hakkan midagi ütlema. ,,Eeh...ma tahtsin küsida,et kas sul on õde või vend?" küsisin ma.Ta jäi seisma ja pööras kogu oma keha raskuse minu poole,seda sama tegin ka mina. ,,Miks see sind peaks üldse huvitama?" vastas ta küsimusega. ,,Ma lihtsalt küsisin,tead unusta ära," vastasin ma.Ma kõndisin edasi ja muidugi tema ka.Olin jälle alguses tagasi. ,,Õde,mul on õde,"vastas ta paari minuti pärast ootamatult. ,,Tore,mul on ka õde,Kendra," ütlesin ma. ,,Minu õe nimi on Johanna,"ütles Joonas.
See vestlus oli tore,kuni see lõppes.Endalegi märkamatuks jäänud fakt oli see,et ma olin kohe kohe jõudmas oma koju.Kõndisin veel paar sammu ning pöörasin ära vasakule.Võtsin taskust oma võtmed ja avasin välisukse.Koos Joonasega läksime trepist ülesse kolmandale korrusele.Avasin võtmega vasakul oleva ukse ja astusin uksest sisse.Kutsusin Joonase kas sisse ning näitasin kuhu ta peab panema oma tuulejope ning saapad.Olin endalt ka jope seljast saanud ning läinud oma tuppa.
Olin tähelepannud,et mu õe saapad olid esikus,mis tähendas,et ta oli juba ammu kodus.Istusin oma kirjutuslaua taga ja ootasin Joonast.Minuti pärast ta juba tuligi,käes pooltühi plakat.Ta asetas paberi lauapeale.Ma võtsin esimese asjana oma telefonist lahti wikipedia,et uurida täpsemalt ahvide kohta.
Sain teada,et ahvid elavad osalt maapinnal, osalt puudel, veetes maapinnal umbes 30% päevasest ajast.Pakkusin,et võiksime selle pisikese fakti plakati peale kirjutada.Ta oli kohe nõus ning hakkas kirjutama.
Hakkasin edasi lugema,kuid mind peatas sõnumi helin.Rain oli saatnud mulle sõnumi sisuga,et mis täna matemaatikas õppida oli antud.Hakkasin vastama,kuid Joonas tiris telefoni ruttu minu käest ära. ,,Vaatame,kellega sa siin sõnumeid vahetad,selle asemel,et töötada," vastas ta juba palju leebemal toonil.Hakkasin juba oma telefoni tema käest ära võttma,kuid minu õnnetuseks ta venitas oma käe tahapool.Venitasin ettepoole,et oma telfon kätte saada aga selle asemel ma kukkusin Joonase peale.Me mõlemad olime pikali põrandal,Joonas all ja mina peal.Vaatasin Joonasele piinlikult otsa.Ma tahtsin praegu ära sulada.Selleasemel,et mind enda pealt ära lükata,hakkas ta tasakesi oma peaga mulle lähedale tulema.
Kuid siis läks uks pauguga lahti ning sisse astus mu oma õde,Kendra. ,,Saara olen juba pikalt läbimõelnud ja ma tahaksin sinuga rääkida.Ma palun sind,et sa kuulaksid mind ära ja sa ei tohi sellest kellelegi rääkida," rääkis ta sisse tormates ning mittemidagi tähelepannes.Äkitselt jäi mu õde seisma ja ta silmad läksid suureks. ,,Mida viina Joonas sinu all teeb?" plahvatas ta vihaselt.Nägin,et õel kiskusid jälle pisarad silma.Ma olin väga segaduses,kuidas mu õde teab Joonast.Vaatasin Kendrale kui ka Joonasele väga segaduses pilguga otsa.Hakkasin juba suu lahti tegema,kuid õde lihtsalt pööras ringi ning jooksis ära arvatavasti oma tuppa.Tulin Joonase pealt ära ja tõusin püsti.Jäin ust silmitsema.Siin toimub midagi kahtlast ja ma kavatsen selle välja uurida,maksku mis maksab.
-------------------------------------------
Hei hei,mina siin nagu ikka.Häid munadepühi,teile kõigile.Nagu te võibolla juba märganud olete,muutsin ma oma nime ning tutvustuse ära.
Ma ei tea kuna ma järgmise osa avaldan aga see kindlasti varsti varsti ilmub,don't worry.
Aga nagu ikka,kui leiad kuskilt vea,siis palun kommenteeri julgelt,eks ole.
Aga bai bai
~Pagaripoisid~
YOU ARE READING
Õde
Teen FictionSee lugu räägib kahest õest, kelle suhted üksteisega on üpriski head. Vanema õe nimi on Saara, 15 aastane. Keskmist kasvu,pruunide juustega ja roheliste silmadega tore tütarlaps. Noorema õe nimi on Kendra, 14 aastane.Emo. Suurt kasvu,mustade juusteg...