2 ay sonra
Lay eskisine göre oldukça soğuk bir insan olmuştu Luhan Baekhyun Sehun Chanyeol'ü Xiumin ve Chen olmadığında mecbur kalmadıkça konuşuyordu bile bazen kimse yokken Jin ve Suga ile dertleşiyodu. O toplantı oldukça iyi geçmişti ve imzalanmıştı anlaşma bu şirket için oldukça iyi bir şeydi hem gelir hem konum olarak yükselmişlerdir çünkü. Lay eve yorgun bir şekilde Jin ile birlikte gitti yolda uykusu gelmişti hem de çok fazla Jin ile konuşup uykusunu üstünden atmıştı ama hala geliyordu.
Eve gelir gelmez Jin patronunun koluna girip ona yardım etti gerçekten çok yorulmuştu bugün. Suho da yumruklarını sıkmış dolu gözleriyle köşede onlar bakıyordu telefonu çalınca ekrana baktı
Baba arıyor....
"Ne var baba?" dedi soğuk sesiyle.
"Oğlum 2 gün sonra evleniyorsun ve hala Çin'de misin?! Hemen buraya gel ilk uçakla!"
"Ama bab-" telefonu suratına kapatmıştı babası. Gözlerini silip bavullarını sürükleyerek taksiye bindi ve hava alanına gitti. İlk uçakla da Seul'e.
Lay'in dostları onu birkaç kere ziyarete gelmişti ama Lay işleri yüzünden sadece 1 kere gidebilmişti. Eve Jin'in yardımıyla girip üstünü değiştirdi ve yatağa bıraktı kendini. Xiumin bile onu rahatsız etmiyordu çok fazla yoruluyordu ama dinlenemiyordu. O da diğerleri gibi çok endişeleniyordu Lay doğru düzgün yemek bile yemiyordu artık. Lay tam uyuyacakken telefonuna gelen mesaj sesiyle gözlerini hafif aralayıp mesajı okudu
*Kim Joon Myeon ve Tiffany Hwang'ın düğününe davetlisiniz bay Zhang 18 Mart pazartesi günü *********adresinde saat 12:00
Sevgilerle*
Lay'in tüm uykusu kaçmıştı boş gözlerle telefona bakıyordu artık akıtacak yaşları kalmamıştı göz pınarları kurumuştu ama içi kan ağlıyordu. Burukça gülüp sinirle telefonu duvara fırlattı. Sesi duyan Yoongi hemen odaya gelmişti Lay derin derin nefes alıyor kalbinin sıkıştığını hissediyordu Yoongi ne yapacağını bilemez bir şekilde etrafına bakıyordu. Hemen Lay'e sıkıca sarılıp saçlarını okşadı ve sakin olmasını söylüyordu ama nafile Lay'in gözleri kaymaya başlayınca hemen ambulansı aradı.
Üzüntü kabine vurmuştu Lay'in kalp krizi geçirmişti ve henüz 20 yaşındaydı... Neyse ki Yoongi ordaydı ve vaktinde yardım çağırabilmişti. Jin Lisa Hoseok (ameliyatlı şoför beyimiz) hastaneye gelmişlerdi telaşla diğerleri Kore'de olduklarından gelemiyorlardı ama her dakika arıyolardı ilk uçakta herkes biliyor ki hepsi gelecekti.
Xiumin ağlayarak yoğun bakımın yanına geldi Chen de yanındaydı Yoongi'ye bakıp "Noldu? Kardeşim neden içerde!?" dedi üzüntüden kontrol edemediği sesiyle "Bay Xiu o iyi ne olduğunu bende bilmiyorum bi ses duydum odaya girdiğimde telefonu yerde paramparçaydı ve bay Zhang zor nefes alıyordu bende hemen ambulansı aradım buraya geldiğimizde kalp krizi geçirdiğini öğrendik ve sizlere haber verdim" kısaca özetleyerekSuho'nun babası olanları duymuştu ve Suho duymasın diye telefonunu almış ve onu düğün işleriyle uğraşmaya zorlamıştı. Babası ilk defa bu kadar suçlu hissetmişti burukça gülümseyip "demek oğlumu bu kadar çok seviyorsun Yixing. Yazık olacak aşkınıza ama bunu oğlum için yapmak zorundayım. Onun mutluluğu ve geleceği için" dedi kendi kendine mırıldanırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Star İn The Night [SULAY]
Fanfic"Senden nefret ediyorum Wu Yifan!" dedi diğerine göre kısa ve fazla masum çocuk. "Ne sandın Xingxing seni sevceğimi mi?? Ahaha komiksin. Ben. Seni. Sadece. Kullandım. Zhang. Yixing!" dedi uzun ve kötü olan. **** Lay'in artık yeni bir hayatı ve hayat...