Selam beybisi Bugün babalar günüydü.Kutlamak lazım :) O yuzden Bu Kadar Geç yazıyorum. Multimedya da yeni okulu var Ilgının :)
SİZE İYİ Okumalar: D
Kediciğim beklediğimden Erken gelmişti.Aşağı İNİP Kapıyı açtığımda herzaman ki Gibi gülen yüzüyle karşılaştım.Tabi ki bende yüzüme Gülümseme yerleştirdim ama benimki daha çok solgun Bir gülümesemeydi.
Hemmen boynuma atladı.Sonra da Hiç memnun olmamış Bir yüz ifadesiyle beni incelemeye başladı en sonunda konuştu ettik.
" sen hazırlanmamışsın minnoş ee " dedi.
" Kediciğim sen Erken geldin hem ben hazırlanıyorum " dedim.
Ben Odama çıkarken arkamdan " Çabuk ol " diye bağırdı.
"Eşekler kovalasın seni" diye bende ona bağırdım aslında bağırmak degil resmen anırmaktı.
8 dk içinde hazırdım.Zaten giyim konusunda sorun yaşamıyodum.Nedeni hem varlıklı Bir Aile Olup İstediğim herşeyi alıyodum ayrıca fiziğimin düzgün olmasıda bir avantajdı.Buz mavisi gömleğimle, mini kot şortumu giydim.Bunları giydiğimde kendimi Iyi hissediyorum.Nedenini cidden bilmiyorum.Almira met kombini giydiğimde bana Mavinin reklamından fırlamış gibisin der.
Saçlarım da hafif dalgalı sarı oldugu için sadece tarayıp açık bırakmam yeterli oluyordu.Zaten güzellik peşinde olmadım hicbir zaman hep olduğum gibi görünmeyi severim ben.Yüzümü yıkadıktan sonra çilekli nemlendiricimi de sürdükten sonra çantamı alip Almiranın Yanina gittim.O da klasik hareketi gerçekleştirdi.
sonra da neon sarı supralarımı giyip Almiranın arabasına bindik. Ben daha 18 ime girmedim çok az kaldı AMA almira 2 ay once 18'ine girdi.O Şanslı bir kiz bende öyleydim.Hayallerimizi gerçekleştirme fırsatlarımız vardı.Hala var fakat Benim ailem yok yanlızım Esin Teyze Almiranın Annesi bana hep sen Bizim kızımızsın der.Zaten bende ona hep 2.annem derim.Ama Bu Benim annemin Yerini tutmuyor işte.
Sanırım okul Şehirden biraz uzakmış bu sene lise 3. Sınıfım oldu.Fakat ben okula daha başlamadım.Bu Konuyu halletmeliydim.Babamın hayali onun cerrah Bir kızı Olması babama ait olan hastaneninde başhekimi olmasıydı.Bunun için elimden geleni yapıcağım. Okul başlayalı 3 hafta oldu.
Okula vardığımda önce pek hazır olup olmadığımdan emin değildim.Bir ara geri dönmeyi düşündüm ama Almira bana çok sıkı sarıldı ben bu düşünceden vazgeçtim.Çok yavaş yürüyoduk Ağır çekimde gibiydik.Müdür Berk Boysan Yazan odayı görünce kedicik Kapıyı tam tıklatıcakken İçerden Bizim yaşlarımızda bir çocuk çıktı.
Durup bana ifadesiz yüzle bir baktı.Sonra da küçümseyici bir Gülümseme atıp gitti.Çok sinirliydi birileriyle kavga ettiği belliydi Çünkü elinin üzerinde minik kan damlaları vardı ve bu biraz korkunçtu.Ben çocuğun şokundayken açık kapıdan bayağı genç olan müdür bizi odasına davet etti.
Almira kolumdan çekiştirerek içeri girdirdi biz koltuklara oturduk ettik.
"Hoşgeldiniz hanımlar siz okulumuza kayıt Olmak Isteyen öğrencilerimizsiniz sanırım." dedi müdür sevecen Bir Sesle.
"Merhaba Berk bey" dedi Almira.
"Lütfen bana Berk abi de." dedi müdür Almiranın sözünü keserek.
"Tabiki Berk abi biz hemen kaydolup yarın okula başlamak istiyoruz zaten 3 haftalık bir kaybımız var daha fazla geri kalmak istemiyoruz."dedi bizim kedicik.
"Resim atölyesini görmek istiyorum"dedim kısa keserek.
"Tabi ki sizi resim atölyesine indiriyim"dedi müdür Almiradan bana dönerek.
BENCE YAZDIĞIM EN UZUN BÖLÜM OLDU . SİZİ ÇOK SEVİYORUM YORUM VE VOTELARINIZI BEKLİYORUM :D ÖPÜLDÜNÜZ :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZIMSIN
ChickLit-Ulaşılmaz olmasan yanımda olsan olmaz mı ? -Neden bunu başkasıyla denemiyorsun? -Çünkü başkasını istemiyorum ........