»3«

3K 143 223
                                    

Kiedy wyznaję Ci swoje uczucia.

Polska

Słuchałaś zdenerwowanego Feliksa, który to mówił o sprawach politycznych. Szczerze, to nudziło cię jego gadanie o tym jaki to np. Niemcy taki, nie taki. Miałaś powód, aby siedzieć z nim i męczyć się z jego zadaniem. Uważałaś, że blondyn wygląda dość uroczo gdy się denerwuje i chciałaś z tego korzystać, patrząc na niego jak zaczarowana.

-Przynajmniej są rzeczy które kocham.

-Jakie?

Uniosłaś brew.

-Wódka i paluszki.

Jak zwykle paluszki, westchnęłaś i spojrzałaś na widok za oknem.

-Szkoda, że się nie zaliczam.

-Zaliczasz.

Wyprostowałaś się i spojrzałaś na niego, Feliks jadł sobie jak gdyby nigdy nic paluszki.

-Jesteś totalnie zafelista i jesteś przy mnie gdy Cię generalnie potrzebuję, nie mogę sobie wyobrazić lepszej dziewczyny. Tak więc [Imię], kocham Cię.

-Nie takiego wyznania się spodziewałam, ale też. Też Cię kocham.

Niemcy

Dyszałaś zmęczona opierając się głową o ramię Ludwiga, który niósł Cię na baranach. Zabrał Cię na trening, ale padłaś po niezbyt długiej chwili. Ten człowiek chyba nigdy się nie męczył, bo biegł już piąty kilometr z Tobą na plecach.

-Kiedy padniesz?

Posadził Cię na fontannie i sam usiadł obok Ciebie, dysząc nieco. Podałaś mu butelkę z wodą i ciesząc się, że w końcu przestał biec.

-Już wiem skąd masz takie mięśnie.

Zaśmiałaś się, a ten spojrzał na Ciebie.

-No co?

Byłaś szeroko uśmiechnięta.

-Kiedyś jeszcze mnie poniesiesz.

-Jako swoją dziewczynę...

Otworzyłaś szeroko oczy, Ludwig był cały czerwony.

-Czy to wyznanie?

-Ja.

Kiwnął głową, a Ty rzuciłaś się na niego i mocno przytuliłaś.

Chiny

Oglądałaś z Yao jakieś anime od Japonii i to niestety, to było love story. Na początku mimo, że było nudne, porządnie się rozkręciło. Teraz, siedziałaś obok azjaty i przytulając mocno poduszkę, patrzyłaś się w ekran. Kiedy bohaterka miała skoczyć, ty z krzykiem "Nie!" podskoczyłaś, omal nie spadając z kanapy. Yao mocno Cię złapał i patrzył w oczy, poczułaś jak się czerwienisz. Przyciągnął mocno Ciebie i wtulił w swój tors.

-Yao...

-Kocham Cię.
Poczułaś mocny paraliż, aż po chwili wtuliłaś się w niego.

-Ja Ciebie też.

USA

Ty i Alfred spędzaliście ze sobą mnóstwo czasu, albo grając, albo jedząc i oglądając horrory. Akurat teraz oglądaliście u niego horror 3D, a chłopak płakał wtulony w ciebie.

-[Imię]! Ja się boję!

Wywróciłaś oczami, gdyż przerabiałaś z nim to aż 4 razy. Gdy potwór zaczął się zbliżać do bohaterów, a wyglądało to też jakby zbliżał się do Ciebie, Alfred złapał Cię za ramiona.

PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz