Wasze wspólne czuwanie
Polska
On to chętnie był na mszy i na czuwaniu, a jak jojczałaś to cię uciszał.
Niemcy
Podziwiałaś go, że stoi niewzruszony. Ty padłaś szybko, a on się dzielnie trzymał.
Chiny
Przez chwilę słuchał z zainteresowaniem, bo ty jesteś innej wiary iw ogóle, ale wyłączył się po chwili.
Anglia
Przez całość rozmawiał z wróżkami, a ludzie patrzyli na niego jak na wariata.
Włochy
Jedno słowo, zasnął.
Romano
W życiu nie widziałaś go tak poważnego.
Rosja
Zachowywał powagę, póki nie zauważył, że ci zimno. Wtedy się uroczo uśmiechnął i obejmując ramieniem, przysunął do siebie, dając ci trochę ciepła.
Szwajcaria
Typowy Vanish, poważny i cichy.
Szwecja
Szczerze to w rzędzie siedziałaś tylko ty i on, bo ludzie się go bali.
Finlandia
Nawet kiedy jest mu zimno, to potrafi być uroczy. Tulił się do ciebie, tak uroczo, że cukrzyca.
Dania
Nie usiedział, no po dziesięciu minutach zaczął się wiercić, myślałaś że oszalejesz.
Norwegia
Rozmawiał z Trollem i było tak jak w przypadku Arthura, ludzie patrzyli się na niego jak na wariata.
Islandia
Podziwiałaś go za cierpliwość, bo jakiś bachor cały czas mu coś gadał.
Holandia
Co chwila wychodził zapalić, a tobie kazał siedzieć i nawet na tacę skąpiec nic nie dał.
Litwa
Bawił się twoimi włosami, bo mu się nudziło.