»29« cz. 1

2.1K 116 177
                                    

Gdy mówisz mu że jesteś w ciąży.

Polska

Przytuliłaś się do pleców swojego chłopaka, który jak zwykle jadł paluszki. Zerknął na ciebie i się uśmiechnął, ty nadal zachowywałaś powagę. To go trochę zaniepokoiło, więc odwrócił się do ciebie i ujął twoje dłonie.

-Co się stało [Zdrobnienie]?

Wzięłaś głęboki oddech.

-Jestem w ciąży...

Zapanowała cisza, a Feliks się zaciął i patrzył na ciebie, po czym wstał jak oparzony.

-Co kurwa?!

Niemcy

Ludwig jak co wieczór pił sobie piwo, wszystko dobrze, spokojnie. Nagle zrobiłaś z buta wjeżdżam, wyrwałaś mu piwo i wylałaś na głowę. On zamrugał parę razy szybko i wstał, a alkohol skapywał z jego ubrać i ciekł po twarzy.

-Mein Got, czemu jesteś zła?

-Pytasz się jeszcze czemu?! Jestem w ciąży!

-... Żartujesz, prawda...?

Chiny

Siedziałaś skulona na kanapie Yao i przytulałaś pluszową pandę, a on podał ci herbatę. Usiadł koło ciebie i ujął rękę, po czym spojrzał w oczy.

-Co się stało?

Nie odpowiedziałaś, a on nie odpuszczał.

-Proszę, powiedz mi.

-Jestem w ciąży.

Wtedy dostał laga, na długi czas.

USA

Alfred jadł frytki i oglądał jakiś film, kompletnie ignorując wszystko naokoło. Zdenerwowana ignorancją ze strony swojego chłopaka, stanęłaś przed ekranem telewizora.

-No ej!

-Jestem w ciąży.

Zakrztusił się frytką i wstał.

-F*ck!

Anglia

Zabrałaś Arthurowi filiżankę herbaty, a on uniósł na ciebie wzrok.

-Mówiłam abyś się zabezpieczał!

-Nie...

-Tak.

-Niee...

-Taak~

Włochy

-[Zdrobnienie]! [Zdrobnienie]!

Odwróciłaś się do Feliciano, który radosny biegł w twoją stronę i mocno cię przytulił.

-Veee~ Węgry powiedziała, że byłaś u lekarza. Coś się stało?

-Stało się.

Feli widocznie się zmartwił.

-Jestem w ciąży.

-Vee~ Będę tatą! Jeeeeeeeeeeeeej!!!

Romano

-[Imię], nie idziesz na basen?

Pokręciłaś przecząco głową, a Lovino usiadł obok ciebie na kanapie. Podał ci kieliszek wina, który wzięłaś i odstawiłaś na bok.

-Co się stało? Zazwyczaj nie odmawiałaś wina.

-Jestem w ciąży i nie mogę pić wina.

-Pierdolisz?! W ciąży?! Jestem za młody na ojca!

Rosja

Ivan odwrócił się do ciebie, czując że ciągniesz go za płaszcz. Uśmiechnął się do ciebie i objął ramieniem. Spuściłaś wzrok, co go zaniepokoiło.

-Ivan, muszę ci coś powiedzieć.

-Co takiego?

-Jestem w ciąży.

-A...Ale ja się nie nadaję na ojca, a poza tym się zabezpieczaliśmy ;-;

-Widać coś się nie udało.

Szwajcaria

Podeszłaś do Vasha, który czyścił pistolet. Usiadłaś obok niego i chrząknęłaś, a on zerknął na ciebie.

-To coś ważnego?

-Jasne że tak.

Odłożył dłoń i ujął twoją dłoń, patrząc tobie w oczy.

-Więc?

-Jestem w ciąży!

-WAS?!

Krzyknął tak głośno, że pewnie cała Europa go usłyszała.

PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz