Autorčina poznámka: Spousta lidí si stěžuje, že prezident Snow, Finnick, Prim a ostatní jsou stále naživu. Hned v druhém odstavci prologu je zmíněno proč, ale někteří lidé to stále z nějakého důvodu nechtějí brát jako odpověď. Chci upozornit, že většina 75. Hladových her se v mém příběhu nikdy nestala. Je to má fan fikce. Všechny knížky jsem samozřejmě četla a chápu, co se v nich děje. Ale neměli byste mi říkat, že to je špatně, protože to, že jsou v mém příběhu naživu, má svůj důvod. Díky
Překladatelova poznámka: Očekávejte v příběhu mnoho zvratů, velmi často přehnaných :). Knížku jsem už četl, autorka si pohrává s charaktery a postavy, které jsou v původních Hladových hrách záporné, tu klidně mohou vystoupit jako kladné. V příběhu můžeme nalézt spoustu klišé, ale já jsem v něm nalezl i spoustu zábavy a doufám, že vám příběh bude připadat neméně zajímavý. Pokud klišé a přehnané zvraty a zápletky od srdce nesnášíte, doporučuji nečíst :). Bavte se!
Prolog:
Má matka a já sedíme před televizní obrazovkou a sledujeme povinný program, na kterém prezident Snow právě předčítá z karty. Karta je označená 100 a má nám říct, co se v letošních čtvrtohrách bude dít.
Hymna začíná hrát. Držím se s matkou za ruku a obě máme ruce rozklepané. Prezident Snow stojí na pódiu. Viděla jsem záběry z poslední čtvrtoher a přijde mi, že prezident Snow od té doby nezestárl ani o den. Byly to čtvrtohry, kdy Katniss a Peeta museli jít zpátky do arény. Hry byly nakonec zrušené, protože občané Capitolu se proti prezidentu Snowovi začali bouřit a byla to jediná možnost, jak je zastavit. Katniss i Peeta se z arény dostali živí. Stejně tak Finnick Odair, Johanna Masonová a Beetee. S dcerou Peety a Katniss, Rue, jsme dobří přátelé. Je jí 18, stejně jako mně. Mají také syna, který se jmenuje Gale, tomu je 15. Rue je pojmenována po splátci, se kterým Katniss byla v alianci v jejích prvních Hladových hrách. Gale je pojmenován po starém nejlepším kamarádovi Katniss, který už se spoustu let neobjevil. Poté, co se Katniss vrátila z čtvrtoher, Gale odešel pracovat do druhého kraje. Nikdo o něm od té doby neslyšel.
Vím, že Rue nedaleko odsud také sleduje televizi, spolu se svými rodiči. Gale tam bude určitě s nimi. Jeho jméno je v nádobě 4x. Ruino jméno 7x. Vzhledem k tomu, že jsou bývalí vítězové, nemusí si za lístky navíc kupovat žádné potřeby. Mé jméno je v nádobě 32x. Vlastně daleko méněkrát, než by mělo, vzhledem k tomu, že jsme s Rue kamarádky a ta je bohatá. Díky nim jsem nikdy doopravdy nehladověla. Vždy mi nabízí, ať si s sebou vemu jídlo i domů, ale já odmítám. Chci, abychom s mamkou přežívaly sami, nezávisle na ostatních. Už takhle máme moc velké výhody.
"Willow," Vylezlo pomalu z matky.
"Copak?" Odpovídám.
"Ať je v té obálce cokoliv, slib mi, že se pokusíš zůstat pozitivní."
Přikývla jsem. Nevím, jestli ten slib budu moci dodržet. Každý rok jsem na sklizeň pohlížela pozitivně, ale tento rok je to jiné. Kdoví, jaké jsou vlastně tentokrát mé šance?
Za prezidentem Snowem se nachází malý hoch v bílém obleku. V ruce má malou dřevěnou krabičku. Hymna končí a Prezident Snow začne mluvit. Povídá něco o temných časech, a že jako připomínka neúspěšné rebelie se na každé výročí 25. let děje něco výjimečného.
"Při 25. výročí, jako připomínka rebelům, že jejich děti umírají kvůli jejich volbě započít násilnosti, byl každý kraj donucen uspořádat volby o tom, kdo půjde do her. Při 50. výročí, jako připomínka, že na každého občana Capitolu zemřeli vždy dva rebelové, byly kraje nuceny poslat dvojnásobné množství splátců. Při 75. výročí, jako připomínka rebelům, že ani ti nejsilnější z nich nemohou překonat moc Kapitolu, byli mužští i ženští splátce sklizeni z existujících vítězů." Snow se lehce zamračí, při vzpomínce na zkažené hry. "Nyní k historickému 100. výročí!"
Z krabičky prezident Snow vytáhne obálku označenou číslem 100. Opatrně obálku otevře a nahlas přečte její obsah.
"Jako připomínka krajům, že Kapitol existuje a bude existovat ještě mnoho dalších let, 100. hladové hry potrvají tři roky. Pokaždé, když počet splátců klesne na tři, 24 dalších splátců bude sklizeno, dokud se nedosáhne doby tří let."
Má matka bez jediného slova zírá na obrazovku. Nejsem si jistá, jak se mám vlastně cítit. Je to děsivé, to ano, ale aspoň mé šance jít do arény nejsou vyšší, než ostatních.
To, jak toto nové pravidlo nenávidím, zjistím až později…
----------------------------------------------------------------------------------
Tak a je to tu. Konečně jsem odmaturoval a po pár oslavách a následně z toho způsobeném zánětu průdušek jsem se konečně rozhodl zase začít něco dělat. Přináším vám prolog z knížky Těhotná v hladových hrách. Knížka je velmi dlouhá a já se pokusím vydávat nové díly co nejčastěji. Doufám, že se vám bude knížka líbit a pokud ano, nezapomeňte zmáčknout tlačítko vote, abyste mi to dali najevo či dát na mě follow. Pokud vás něco zajímá, komentáře máte dole. Užijte si prolog a těšte se na další díly! :)
ČTEŠ
Těhotná v Hladových hrách (Nebude dokončeno)
FanfictionWill je těhotná dívka z dvanáctého kraje. Právě jsou na řadě 100. Hladové hry. Překvapením těchto her je, že hry poběží bez přestávky celé tři roky! Když je Willow vybrána, uvědomuje si, že svým těhotenstvím bude muset projít v průběhu her. Ale hry...