"Zavolal jste si nás, řediteli?" zeptal se slušně Reiji, když spolu s ostatními vstoupil do místnosti.
"Ano, ano, ano! Mám pro vás nový úkol!" otočil se na židli směrem k nim. Vypadal ale mnohem nadšeněji než obvykle. U jeho stolu znepokojeně postávali Hyuga-sensei a Tsukimiya-sensei. V místnosti bylo ticho i potom, co se dveře doklaply. Ředitel si to vychutnával. Tsukimiya-sensei si založil ruce na hrudi a nervózně se díval na členy hudební skupiny.
"Jaký je to úkol?" přetočil oči Ran-Ran. Tolik povyku kvůli jednomu úkolu.
"Máte za úkol..."prodlužoval to ředitel, "přijmout nabítku STARships a stát se porotou. Ostatní informace se dozvíte na místě." ukončil to.
Quartet Night ale zůstali stát na místě.
"STARships? Stát se porotou? Ale...Vždyť.."
"Camusi, je to zbytečné, zkoušeli jsme to.." přerušil ho Tsukimiya-sensei ustaraně. Quartet Night nezbylo nic jiného než souhlasit.
STARships je celosvětově vyhlášená firma pro začínající talenty, jenž se chtějí uplatnit v showbyznysu a mají na to odvahu. Stát se porotou je čest, ale i zodpovědnost. Quartet Night ani nevěděla, proč jim to tak vadí. Jsou v showbyznysu jako doma. V tomhle okolí se pohybují od teenagerských let. Hlavou jim ale vrtala otázka, proč si vybrali zrovna je....
ČTEŠ
Starships
FanfictionPro naše hvězdičky nastává těžké období. Hlavní ředitelé a stvořitelé firmy STARships se rozhodli, že porotou pro letošní rok bude právě Quartet Night...