Kdo..?

24 4 1
                                    

"Poprosíme slečnu Shizuku Sashiku ať se dostaví do místnosti, kde probíhal konkurz! Prosíme slečnu Shizuku Sashiku ať se dostaví do místnosti, kde probíhal konkurz!" Se Shiukou jsme si vyměnily nechápavé pohledy a já jsem Shizuku doprovodila ke dveřím, kam měla jít. Poté jsem se opřela o zeď a čekala, kdy se má kámoška vrátí.

Mezitím v místnosti s porotou

Quartet Night zrovna o něčem horlivě diskutovaly, když se otevřely dveře a dovnitř vstoupila ta, kterou žádali.

"Ahoj Shizuka," mrkl na dívčinu Reiji.

"Dobrý den...?" odpověděla mu nejistě.

"Asi se divíš, proč jsme tě zavolali sem.." pokračoval hnědovlásek. Úsměv z tváře mu ale zmizel jako jako zelená tráva pod přikrývkou sněhu. Najednou vypadal vážně a to Shizuce na jistotě moc nepřidalo.

"Víš..Když jsi zpívala, bylo to nádherné, ale shodli jsme se na tom, že si nezpívala sama. Někdo tě doprovázel a my bychom rádi tu dobrou duši poznali osobně.." Nakonec se mile usmál, jakoby se nechumelilo. Shizuka zbledla. Doufala, že Misaki nikdo neslyšel. S ní se zdá příliš dlouho na to, aby se nebála její reakce.

"Byla to..moje..dobrá kamarádka...Stojí za dveřmi a čeká než vyjdu..."

"Dobře tedy a mohli bychom s ní mluvit?" Netrpělivě se ptal Ranmaru.

"Jo, jasně, hned ji zavolám.." otočila se a zmizela ve dveřích.

"Hmm..Jsem zvědavý jaká je.." ušklíbl se jeden z členů kapely / poroty..

StarshipsKde žijí příběhy. Začni objevovat