Byla jsem tak naštvaná. Na ně. Hlavně na ně. Co řeknu Shizuce? Budu se jí moct potomhle ještě podívat do očí?
Ne! Nemůžou mě donutit! Nechci!''Takže Tvé jméno zní?'' zašeptal Reiji. Byl těsně u mě. Ve víru myšlenek jsem přestala vnímat okolí. Teď se mu v očích leskly jiskry.
''Reiji,''začala jsem, ''Já ti vlastně chtěla poděkovat...'' možná je šance.. Že se z toho vymotám.
''Víš, když mi bylo nejhůř, tvůj hlas, tvůj úsměv zkrátka ty jsi mi pomohl a já ti za to moc děkuji. Miluju tvé písničky. Vlastně mi bude ctí stát ti po boku.''Ano, má zdrhací technika byla jasná. Udělat ze sebe upištěnou, protivnou, arogantní fanynku Reijiho Kotobukiho.
Přiblížila jsem se k němu.
''Jsem tak nadšená, že z těch tisíce mám tu možnost právě já. Ikdyž to bylo jasné už od začátku. Vždyť já jsem prostě perfektní pro to, spolupracovat s Tebou. S někým stejně perfektním...'' poslední větu jsem jen šeptla. Vždyť nás taky dělily milimetry.
Koutkem oka jsem viděla Camuse, jak se mračí. Ranmaru byl také naštvaný. Vypadal, jakoby chtěl každou chvíli bouchnout do stolu a rozdělit ho na minimálně dvě části. A Ai jen stál. S malinko otevřenou pusou. V očích měl náznaky překvapení. Skoro nedýchal jen mě sledoval.Reiji chvíli,kdy jsem obhlížela potajmu situaci využil k přemýšlení. Teď se mi upřeně díval do mých kukadel, snad v nich chtěl číst jako chtivý čtenář svou oblíbenou část v povídce populárního autora.
Nakonec se zářivě usmál, jako by bylo vše v pohodě a já s ním neflirtovala ani se ho nepokoušela políbit nebo podlízat se mu.''Pak je vše v pohodě vyřešeno. Dáme vám bližší informace, ale nezapomínejte, že od teď budete bydlet na lodi ST⭐Rships, kde platí pravidla této společnosti. Jste součástí týmu, slečno...'' znělo to jako varování před něčím hodně zlím. Jako vyhlášení války než jako milé podání informací.
Tenhle plán možná nebyla ta nejlepší strategie, jak se z toho vyvléct.
ČTEŠ
Starships
FanfictionPro naše hvězdičky nastává těžké období. Hlavní ředitelé a stvořitelé firmy STARships se rozhodli, že porotou pro letošní rok bude právě Quartet Night...