Nezapomeňte kdo jste, jeho slova mi rezonovala v uších. Hm.. To bude ještě zajímavé. Usmála jsem se. Ta písnička mě docela uklidnila. S Shizukou jsme našly nějakou slečnu/paní/dámu, nevím kdo to byl. Nejspíše slečna. Představila se nám jako vedoucí konkurzu. Odvedla nás do šatny. Tam čekali všichni, kdo se chtěli předvést. Shizuka vyplnila nějaký dotazník či formulář a já jsem mezitím vybalila oblečení, které jsme vybraly pro tuhle příležitost.
Já jsem tu byla jen v džínách, vždyť zářit taky měla Shizuka, ne já. Má drahá kamarádka zanedlouho přišla. Po obléknutí, líčení, uvolňování trémy a ostatních věcí, které takovouhle záležitost rádi doprovázejí, byla Shizuka na řadě. V šatně byla televize, kde jsme mohly sledovat, jak jí to jde. Dívala jsem se na obrazovku a usmívala se. Shizuka byla nervózní.
"Takže..jak se jmenuješ?" zeptal se , s malým povzdechem, Camus. Zřejmě toho pro dnešek už měl dost. Shizuka s červenáním sklopila hlavu a nic neřekla.
"Máš trému?" mile se dovtípil Reiji. Přikývla.
"Nás se bát nemusíš," uchechtl se Ranmaru. Třásla se. Odlepila jsem oči od obrazovky a utíkala do místnosti, kde právě byla.
"I used to believe
We were burnin' on the edge of somethin' beautiful
Somethin' beautiful
Sellin' a dream
Smoke and mirrors keep us waitin' on a miracle
On a miracle..."Začala jsem nejistě a doufala jsem, že mě uslyší jen Shizuka. Slyšela mě. Opatrně se otočila na mě. Hlavně nenápadně. Usmála se a začala zpívat. Já byla doprovod, ale nikdo mě neslyšel mimo ní. Smála se a já to ráda viděla.
ČTEŠ
Starships
FanfictionPro naše hvězdičky nastává těžké období. Hlavní ředitelé a stvořitelé firmy STARships se rozhodli, že porotou pro letošní rok bude právě Quartet Night...