Zazpívej..Jen jednu..Prosím..

26 4 0
                                    

"Misaki, prosím, pojď tam se mnou.." prosila mě moje nejlepší kamarádka.

"Shizuka,"odmlčela jsem se, "dobře, půjdu s tebou jako doprovod, "výskla jsem. Pojedeme do Tokia na konkurz STARships! nadšeně jsem svou kamarádku obejmula. Výskaly a křičely jsme po pokoji.

"Misaki, co budu zpívat!" začala druhá část našeho 'Nadšení'. Má kamarádka se jmenuje Shizuka Sashika. Shizuka má znamenat 'Tichá, ta stranou, v koutě..' ale má kamarádka je přesný opak. 

Konkurz STARships byl za tři týdny. A já se s Shizukou začala připravovat. Ona zpívala a já ji opravovala. 

"Misaki,zazpívej něco ty," poprosila mě asi týden před konkurzem. 

"Zpívat a zlepšovat se máš ale ty!" smála jsem se.

"Jen jednu, prosím.."

"Dobře..Když tak hezky prosíš..." na karaoke jsem si našla písničku od Justina Biebera, kterou jsem milovala - Let me love you. Začala jsem zpívat a s přibývajícím časem, kdy hrála hudba, jsem se v ní ztrácela. Splynula jsem s ní. Hudbu jsem od malička milovala. Proto jsem Shizuku v jejím bláznění podporovala. Neměla tak chápající rodinu, jako já. 

"Wow,"vydechla, když jsem skončila, "občas mám pocit, že bys tam místo mě měla jít ty," srdečně se zasmála.

"To tak," přidala jsem se k ní.

StarshipsKde žijí příběhy. Začni objevovat