Chapter 1

1.8K 131 83
                                    

Ab to kch apni Tabiyaat b Juda lgti hai ,, sans lyta hooon to Zakhmoon Ko hawa lgti hai

kabi raazi to kabi Muj ce Khafa lgti hai,, zindgi tu hi bata ?! Tu meri kia lgti hai

________

   
Hum ny Kch b nai kia..
Humara yakeen Kijiye ! Omkara ji suniye to ,,
dadi ji hum ny unhy Dhakka nahi dia !
Choti maa ji !!?
... Nahi... ,, Rayan ! Humy.. Humy us ce alag mat kijiye !! Humara bacha,,
Omkara ji Humara Rayan ,, nahi ,, Rayan...
Humari jaaan.. Aisa mat kijiye omkara ji,, hum mar jayen gy !!
Hum hath Jorty hain.. Humy jana hai,
Apny bachy k paas ,,

His thoughts were broken when he heard baby's cry.
 
The thoughts , her voice , her cries were haunting him since the day he came to know the truth.

He put the paint brush aside and moved to his baby,, he lifted him in arms.
Rayan was crying,,

Om : shhh shhh !! Aj papa jaldi uth gaye to sher b jaldi uth gya ... haan ?

He made him calm and took him to bathroom.
He washed his hands and face.
..
He was changing his clothes,, while Rayan was in good mood and was waving his arms and legs in air.

Om : abi Baby k lye nashta ly kr ayen ?!
.

He came with mashed banana, made him sit in front of him ,
He was talking to him while feeding him.

Om : aj Pata hai Sher ki mama ka Birthday hai,,

Rayan looked up at his face as if he was understanding what his dad was saying.

Papa bohat gandy hain naa ? Mama ko alag kr dia sher ce ..!

He put the bowl aside ,, wiped rayan"s mouth and taking Rayan in his lap he kissed him.

pata nai kysy ,, pr mera promise hai baby apki mama ko zaroor vapis layen gy !

Rayan : maaaaa

Om (in mind) : kahan ho tum Yaar ?  Mai janta hoon meri ghalti maafi k laiq b nai hai gauri !
Lekin Rayan k lye !? Rayan k lye b nai..? Is k lye to vapis aa jao..! Tmhy Rayan ki yaad nai ati kiaa ?
7-8 Mahiny ho Ho gaye hain Gauri,, tmhara kch ata pata hi nai hai,, kahan dhundoon mai tmhy ?

(Kissing rayan) mai tm dono ka gunahgar hoon bacha ! Ho sky to papa ko maaf kr dyna ,,

He kissed him again and made him sit in crib , he started playing with toys and om again went to his painting.

Tuj Ce Naraz Nahi Zindagi Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora