19 Martie 2018

20 3 0
                                    

Vorbe false am crezut că sunt adevărate, cuvinte dulci mi-au atins inima, iar în realitate, era doar un joc bolnav de al tău. O altă fată, prezentându-se drept 'verișoara ta' mi te-a furat din brațele mele. O noapte petrecută cu ea, mi-a fost de ajuns să mă întorc la stările mele, depresia își face simțită prezența în viața mea pentru a miia oară.
Acel 'nu te-am uitat' îmi dăduse mii de speranțe, apoi să aflu că erau doar vorbe în vânt, doar niște cuvinte aruncate la nimereală.
Cât mai pot îndura ? Până când să mă prefac că sunt bine cu asta ? Până când să sufăr ? De ce nu pot trece și eu peste ? Continui să te iubesc, deși nu meriți asta și mi-ai dovedit că îți este mult mai bine fără mine. Poate că așa a fost scris, să te iubesc doar eu, iar tu să îți bați joc. Poate viața mi-a pregătit un viitor în care să fiu singură cu iubirea mea pentru tine. Câteva zile în care am vorbit, câteva mesaje, dar o miie de emoții la fiecare pas. Speranța că ne vom reveni era prezentă, până am realizat că nu mă iubești, îți bați doar joc, ai ales să joci la două capete.
Sentimentele mele nu mai sunt la fel ca sentimentele tale, mă întreb de ce ai ales să devii cine nu ești ?
Mi-e dor de tine, mai mult decât meriți...

Momente din trecut...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum