8 Aprilie 2018

20 3 0
                                    

Scriu din nou despre tine, cred că ăsta e singurul lucru care mi-a mai rămas..
Nu sunt bine, oricât de mult aș zâmbi și aș ignora durerea, e în zadar. Nimic nu mă mai ajută, alcoolul, țigările și lamele nu-și mai fac efectul. Depresia mă ucide, dorul de tine mă lăsa fără aer în nopțile gri, dar mai rău e atunci când sunt în preajma a mai multor persoane iar eu mă gândesc la tine și dorul mă cuprinde. Faptele tale mă rănesc, îmi distrug sufletul. Dar, cel mai rău lucru e că nu mă mai iubești. Mă doare, mă ucide, dar ăsta e adevărul. Oricâte scenarii mi-aș face, oricât aș trăi cu speranța, tu nu te vei mai întoarce, nu mai ai de ce...inima ta a încetat să mai bată pentru a mea, dar cu toate astea, te scriu și te voi scrie mereu băiat cu ochi albaștrii. Poate nu a fost să fie, poate așa a vrut destinul, să mi te ia de lângă mine și să rămân singură, pentru că sunt complicată și neînțeleasă, nici măcar eu nu mă mai înțeleg.
Știi, cu toate astea, nu te voi scoate din inima mea, te păstrez acolo și îți promit că nimeni niciodată nu-ți va lua locul. Promit că voi încerca să nu mai fie vorba de altcineva. Nu voi mai lăsa pe nimeni să se apropie de mine.
Îmi pare atât de rău că nu am fost ceea ce ți-ai dorit, îmi pare atât de rău că am fost doar un joc pentru tine.

Momente din trecut...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum