6 Aprilie 2018

20 3 0
                                    

Să dăm cărțile pe față, mai înșelat, dar ei bine și eu am făcut-o, o fac de mulți ani. Da, exact, în toți acești ani te-am înșelat, mereu cu aceași persoană. Vrei să ști cine e? Normal că vrei, păi hai să îți fac o mică descriere înainte.
Te-am înșelat dragul meu, e un băiat înalt, are ochii albaștri, dar are ochi doar pentru mine, mă vede doar pe mine, nu are ochi pentru celelalte, nu se uită după sânii ăia mari și frumoși din jurul lui sau după fundul ăla mare și rotund. Ba chiar mă alege mereu pe mine, în locul ălora care îs mult mai frumoase, care au niște ochi de invidiat, care nu au riduri și vergeturi. Mă alege pe mine, cea cu vergeturi și riduri, cea cu cearcăne la ochi și de un metru jumătate, iar el are 1,80. Da nu contează asta și nu se plânge. Mă alege pe mine, da, pentru el sunt cea mai frumoasă, nu există alta, nu îi pasă de celelalte. El mă iubește, o face pe bune, nu mă minte, nu mă înșeală, mă înțelege, mă sprijină și e mereu lângă mine. Mă iubește așa cum sunt, cu tonele mele de crize, cu isteriile mele, iubește gelozia mea, o acceptă, chiar dacă e exagerată, știe că mă supăr pe faptul că dă like-uri la alte fete, așa că nu dă și mă înțelege. Nu vorbește cu alte fete, păstrează distanța, da frate, vorbește cu ele, nu zic că nu, dar totuși știe că mă are pe mine și alege să mă iubească și să nu mă rănească, nu le dă atenție prea multă.
El alege să stea cu mine de cele mai multe ori, lasă distracția, preferă să vorbească cu mine toată noaptea prin mesaje decât să danseze în cluburi cu toate zdrențele.
Are momentele lui când mă supără, nu mereu e totul perfect, și ne certăm atât de urât și ne spunem adio, dar cu toate astea, după ce se calmează îmi dă mesaj și îmi spune că mă iubește, iar în timpul ăsta el nu face prostii ca să pară cineva.
Ba chiar lasă serile cu prieteni lui pentru mine și nu spune tuturor ce face cu mine, nu se laudă de câte ori am făcut-o. E un domn în pat, și ador să fac dragoste cu el, e un romantic incurabil, are și momentele lui când e un sălbatic, dar nu uită și să facă asta romantic.
Îi place să își exprime sentimentele, oricât de ridicole ar fi, nu își neagă gelozia, el mă acceptă așa cum sunt și eu îl accept așa cum e el.
Da, te-am înșelat cu el, iar dacă nu ți-ai dat seama încă cine e. Păi ei bine, e versiunea ta de care m-am îndrăgostit, cel pe care îl am în mintea și sufletul meu. Nu seamănă deloc cu tine, nu e așa ? Tu nu mă iubești, tu mă dai la o parte pentru alte persoane și mă lași oricând pentru una mai bună, ei bine, el nu. Și îl iubesc și încă am speranța că într-o zi poate va fi așa cum vreau, dar problema e că eu nu sunt ceea ce îți dorești tu, nu sunt ceea ce ai nevoie.
E cu mine mereu, la bine la rău, poate ești gelos pe el, dar îl am și e al meu, doar în mintea mea, în imaginația mea, iar în realitate, nu. Realitatea e crudă.

Momente din trecut...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum