,, Bolí to moc?" ,,Ani ne. Aa. Podělání elfové." Arana, princezna Darská přitiskla obvaz na ránu. Věděla ale, že je to marné. Její bratr Bornej jí pomalu krvácel pod rukama. Cítila že jeho život odchází. A to vše kvůli nim. Kvůli temným elfům a jejich marnivé královně Isintry. To kvůli ní její bratr teď umíral zasažen šípem do zad. ,,Aran já, já umírám" zašeptal Bornej. ,,Né budeš v pořádku. Jen výdrž, poslala jsme pro lékaře." Arana byla zoufalá. ,, Aran." Jeho hlas se strácel. ,, Pomstí mě. Najdi ji a......." Nedořekl. Arana sevrela jeho tvář v dlaních. Byl mrtvý.
Voda tryskala z fontány a zase dopadala zpět. Isintry stála na balkoně a pozorovala blížící se hejno vran. Zvěstují bouři, pomyslela si. Bouři, která ničí celé národy. Válku. ,, Má paní." Otočila se. Za ní stál vysoký černovlasý elf, velitel její hlídky. ,, Nějaké zprávy?" zeptala se. ,, Ano má paní. Jeden z našich mužů postřelil toho mladého krále." ,, Výborně. Dej mu nějakou odměnu. Ještě něco?" ,, Ano." Tady se elf odmlčel. ,, No?" ,, Ta mladá královnička. Vyhlásila nám válku." Isintry měla co dělat, aby se nerozesmála. Ta malá holka s ní chce bojovat. No prosím když chce, tak chce. ,, Přiveď mi generála Falcona." ,, Ano paní." S těmi slovy odešel. Isintry vyšla zpátky na balkón. Když si to otravné děcko chce hrát na královnu, ona jí v tom nebude bránit. Ale musí se pojistit. Rozpřáhla ruce a začala odříkávat slova kouzla. Kouzla, které upozorní její přátelé draky.
,, Jsem tady paní, jak jsi přikázala." Isintry se zadívala na muže před sebou. Generál Falcon, byl velice schopný velitel a stratég, nestrácel hlavu ani v těch nejhorších chvílích. A byl velice pohledný, jak musela uznat když si ho prohlédla. Ale to teď není důležité. ,, Generále mám pro tebe jen jeden rozkaz. Znič je všechny. Vypalte města, drancujte, zabijejte, prostě cokoliv co uznáte za vhodné. Rozumíš?" ,, Ano paní."
Arana stála nad mapou a prohlížela si bitevní plány. ,,Jsi si jist, že to bude fungovat?" ,, Ano paní. Je to zaručené." Arana se ušklíbla. Generál jí přišel moc sebejistý, moc domýšlivý. Ale musela mu věřit. Neměla jinou možnost.
Historici tuto bitvu zaznamenali jako naprostou prohru lidí. Vesnice a města byli zničeny. Lidé odvádění do otroctví. Královna Arana byla nejspíš zabita v boji, nebo zemřela krátce poté. Lidské pokolení na ostrově Kenta postupně zaniklo. Ještě dnes můžeme najít pozůstatky této bitvy: ohořelá místa sežehnuta dračím ohněm, brnění, helmice a spousty, spousty kostí. Temní elfové bitvu přečkali bez vážnějších následků. I přes to, že královna Isintry padla aniž zanechala dědice.
TOHLE BYLO TROCHU KRUTÉ, ALE POTŘEBOVALA JSEM NĚCO RYCHLÉHO.😊
ČTEŠ
Povídky ze světa temných bytostí
ParanormalUpíři, vlkodlaci, temní elfové, démoni a další. Příběhy o jejich a z jejich života. Upozornění: nedoporučuji pro slabé povahy 😂