Az én nevem Park Jimin. Most épp a 20 as éveimben járok - pontosabban 24 éves vagyok-. Kissé érdekesebb foglalkozásom van mint a többi embernek, ugyanis én Idol vagyok a Big Hit ügynökségnél. Sokmindenen kelett átmennem, hogy idáig eljussak és a múltamban is van sokminden ami sosem kerülhet napvilágra. De az már régen volt és én is továbbléptem.
Mázlistának érzem magam mert van egy igaz kissé öreg de nagyon kedves és keményen dolgozó menendzserem akinek roppant hálás vagyok a sok munkájáért és, hogy lehetőséget adott nekem, hogy Idollá válljak. Ugyanis ezt neki köszönhetem. Ő "protezsált" be miután az utcára kerültem és ott énekelgettem poton pénzért.
De a kis tökéletesen kiépített világom mint rájöttem tül törékeny.
Jm: Hogy új menendzser?!?! *kiáltottam föl hangosan*
igazgató: Igen. Ideje a mostaninak nyugdíjba menni és ő bele is egyezett.
Jm: De kérem ezt nem teheti. Én nem tudok mit kezdeni nélküle.
igazgató: Kapsz egy másik új jól képzett menendzsert.
Jm: De nekem nem kell más!
igazgató: Jimin! Nem véletlenül kapsz másikat. Túlságosan is függsz tőle. Nem tudsz magaddal semmit kezdeni. Meg kell tanulnod! Ez a te érdeked.
Jm: Igen megértem de...
igazgató: Nincs semmi de. Holnap jön az új menendzsered. Remélem tárt karokkal fogadod majd te is ahogy mi.
Jm: Értettem...Másnap:
Én már reggel hatkor a gyakorló teremben voltam és az új számom koreográfiáját tanultam, közben vártam az igazgatóra és a vele együtt érkező új menendzseremre.
úgy fél órája gyakorolhattam mikor a zene hirtelen tánc közbe leállt. Amikor hátrafordultam ott állt az ajtóban az igazgató az új "rabszolgahajcsárommal". -remélem ezzel tökéletesen kifejeztem a nem tetszésem-
igazgató: Jimin. Had mutassam be Ő itt Jeon Jungkook. Az új menendzsered.
olyan ismerős ez a név. De honnan?
Jk: Örvendek a találkozásnak. Remélem jól kijövünk majd egymással.
Majd belépett az ajtón és megláttam. Még a törölköző is kiesett a kezemből annyira megdöbbentem. Névről nem ugrott be de amint megláttam fölismertem. Ő az a Jeon Jungkook aki megkeserítette az életem. Az aki annyi fájdalmat okozott nekem. Ha ő nincs az anyukám is még élne talán....Ez volt az első vagy bevezető rész.
Köszi, hogy elolvastad és remélem tetszett!!
🌸Véleményt is kérnék commentben.🌸
Igen tudom ez a rész nem lett olyan izgalmas de a következőben fényderül a kettőjük multjára ami terveim szerint eskü izgalmasabb lesz.😋by: Alpacalover69
BINABASA MO ANG
Bosszúból Szerelem [JiKook] [18+]
FanfictionPark Jimint gyakran piszkálják a gimiben főleg Jeon Jungkook és kis "csapata". Jimin kisebb traumát kap egy eset során így iskolát vált. Megesküszik, hogy egyszer majd ezért bosszút áll Jungkook on. Később híres Idol válik belőle a Big Hit nél. Régi...