Átalakítás

711 62 5
                                    

Az ügynökségnél minden évben van egy kis "menendzser-Idol" bemutató, másnéven együtt kell egy kis előadás szerű valamit csinálniuk. Általában egy hét a fölkészülési idő, ilyenkor szinte nem is csinálunk mást csak gyakorlunk az előadásra, mert itt ez vérre megy. Ez egyfajta "ki a legjobb?" vagy "ki a domináns itt az ügynökségnél?" verseny. És nem hinném, hogy van olyan aki nem akarná magának ezt a címet. Viszont ez az Idoloknak és a menendzserek számára is nehéz. Én össze is állítottam egy listát, teendők szerint.:

                                                                                      Jungkook átalakítása:

1. lépés: Kinézet:
- Haj
- Smink
- Új ruhák 

2.lépés: Hang:
- Könyebb szövegek tanulása
- Skálázás
- Tiszta ének
- Gyakorlás

3.lépés: Tánc:
- Alaplépések batanulása
- Egyszerű koreográfia amit tud követni
- Gyakorlás
- Még több gyakorlás

Hát nagyjából ennyi lett a lista, de nem hiszem, hogy egyszerű lesz... Az első lépést a felkészülésre szánt első napon el is intéztük. Elmentünk a bevásárló központba és a fodrásznál megigazítattam a haját mert olyan volt mintha 2 éve nem vágatta volna le, és kisebb hullámokat is rakattam bele. Egész jól nézett így ki.  Utána benéztünk egy ruhaboltba és kinéztem neki egy fehér mindenféle mintás pólót, olyat ami egy kicsit feszül felül, hogy minnél jobban nézzen ki benne. Ugyanis a bírák 90%-a nő szóval őket kell megnyerni. És persze a nadrág is fehér volt, olyan amiben jól látszott a vonzó, izmos hátsólya.  Najó egy kis saját érdek is volt ebbe nem csak a zsűri megszerzése.... 
Az első pont két lépése kipipálva. Miután a lakásba értünk megtanítottam neki pár egyszerű szöveget és gyakoroltam vele a skálázást. Azt hittem olyan rossz lesz, hogy kitörik az ablaküveg de egész jól tud énekelni. Persze van még mit finomítani rajta. Utána betanítottam neki a szöveget amit énekelni fogunk, a többit meg majd holnap.

Másnap:

Reggel már korán -6kor- fölkeltettem Jungkookot. De elötte elkészítettem neki a reggelit. Tojás, szalonna és narancslé. Azért ilyen "erős" kajákat mert ma szükságe lesz az energiára ugyanis ma fogjuk betanuli a koreográfiát. Éppen tálaltam amikor megfordultam és ott állt Jungkook álmos szemekkel, kócos hajjal és ami a legfontosabb egy szál alsónadrágban. Gyorsan elfordultam.
Jm: Húzzál már föl valamit!
Jk: Minek? Úgyis csak mi ketten, férfiak vagyunk itt.

Jm: Legalább egy köntöst!
Jk: Hogy neked mennyi bajod van...
Bajom? Inkább csak zavarbaejtő ha egy tök helyes, izmos srác szinte tisztára mesztelenül van veled egy helyiségbe. Vagy nincs igazam?  Azt a reggelit egy örökkévalóságnak éreztem és egy falatot sem ettem. Hogy mért? Mert hiába volt rajta köntös olyan lazán volt megkötve, hogy szinte a teljes mellkasa és a combjai kilátszottak, és ha ez nem lenne elég a köntös színe kiemelte a nyakát is. Nah ezt jól megcsináltam. Most roszabb mint elötte. 
De szerencsére reggeli után már rendesen fölöltözött és mentünk is gyakorolni a táncterembe.
Reggel 8 tól egésze éjel 2-ig ott voltunk. Jungkook nem reménytelen tánc terén sem, sőt kifejezetten jól táncol. Vajon hol tanulta? De mindegy is most nem ez a fontos.  A végére Jungkook annyira kimerült, hogy csak elterült a táncterem padlóján és úgy ahogy volt bealudt. Én indultam ki a teremből és már átléptem volna a küszöböt amikor a lelkiismeretem visszahúzott. Mégiscsak föl kéne ébresszem nem? nem hagyhatom csak így itt. Ígyhát odamentem, hogy fölkeltsem. De amint odaértem csak az tűnt fel hogy izzadtságcseppek gördültek le az arcán és, hogy szaporán veszi a levegőt. Nagyon vonzónak találtam. Nem tudtam ellenállni a kísértésnek és nyomtam egy apró puszit a homlokára. Az ajtó felé siettem, de a küszöbnél megfordultam. Csak még egyet. Úgyis alszik, nem tudja meg. Aztán odasétáltam újra az aló Jungkookhoz, föléhajoltam és az arcára is adtam egy puszit. Már hajoltam el tőle amikor ismét meggondoltam magam. Még egyet lehet... Mostmár a szája széllén pusziltam meg. Mostmár el sem hajoltam azzal a gondolattal, hogy na még egy utolsót. A szájára nyomtam egy rövid puszit. Majd még egyet. És még egyet. A francba! Ha ez így megy tovább képtelen leszek leállni!!....

Ez volt az ötödik rész, remélem tetszett!!🙈
Köszi, hogy elolvastad!
ԅ( Ơ∀ Ơԅ✿)❤
🌸Véleményt comment formájában kérnék🌸

by: Alpacalover69♋

by: Alpacalover69♋

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Bosszúból Szerelem [JiKook] [18+]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang