Padala je kisa, bilo je hladno i tmurno. Svima je raspolozenje. U policijskoj stanici u centru grada bila je prava zbrka, ljudi su zvali prijavljivali buku, nestanke ljudi, nasilje neko. To je bilo najvise prijava sto su ikad dobili... bilo je bas cudno. Ko da su svi pobrljavili u jednom trenutku. Pa ne bas svi....za stolom na svom radnom mestu, mirno i veoma smoreno sedeo je Kim Taehyung. On je svoj posao kao policajac dobro obavljao, bio je najbolji u tome... ali.. njega su uvek ljudi zvali zbog njegove lepote.. i tako pravili lazne uzbune.Taehyunga je to pocelo da nervira, hteo je akciju, jurnjavu, nesto bilo sta sto je stvarno. U jednom trenutku kada je Taehyung zamalo zaspao zazvonio je njegov telefon, on se trgao i javio se.
Taez: halo?
Ai: Taeeee kad ces doci kuciii?? nedostajes miii~
Tae: aa imam jos poslaa...*pogleda okolo*..... pa.. moram da ostanem dok mi se ne zavrsi smena.... nema bas mnogo posla ako cemo iskreno....
Ai: ali Tae ~~ mnogo sam te se uzelelaaa~~~
Tae: hahah nadoknadicu~~
Ai: haha jedva cekam bicu spremna~ *zakikoce se* ljubim tee volim tee~~
Tae: I ja tebe~~
Prekinuli su poziv.
Tae POV
Boze.. kako smara.......mislim... Ai je dobra osoba... savrsena devojka... ali. m. ne mogu... sa njom sam samo zato sto ne zelim da budem sam.......Iz misli me je trgao moj poslovni partner Hoseok, stavio je gomilu papira na moj sto sa velikim osmehom.
Hoseok: isporuka za Mr. Kim hahahah Sef je video da se "dosadjujes" tako da evo ti zabavi se ^^
Tae: ha. ha. sjajno........ughhh...taman sam mislio da krenem... 19:00 je.. jebem mu mater....
Hoseok: jebiga... pa.. sto pre krenes sa poslom to ces pre zavrsiti *ode*
Tae: uhhh... *lupi glavom o sto *....jebiga... *poceo je sa ispunjavanjem raznih papira.. *poslao je poruku Ai da nece stici i ugasio telefon... znao je da ce da smara* sada... posao..
Popunjavanje formulara se razvuklo do 1:00. Svi su vec otisli kuci,Tae je ostao sam.Spremio se i posao nazad kuci,bio je mrtav umoran, imao je srece da on i Ai zive odvojeno. Izasao je ispred, kisa je jos pljustala, i jace nego pre. Na njegivu srecu ziveo je blizu. Kad je vec bio blizu stana, stao je.. pogledao gore i pustio hladne kapljice da mu klize niz lice. Taehyung se cesto glupirao i pravio budalu od sebe.. ali.. inekada je stvarno samo zeleo da place.......kisa je bila njegiva omiljena stvar ako cemo iskreno... tako je stajao i stajao sve dok nije osetio snazan udaraz sa strane i zavrsio na podu. Kada je pogledao ispred njega je bio decko u sivom duksu sudarili su se.. pali su u baru,bili su jos vise mokri. Decko u sivom duksu je odmah skocio.
Xx: JAO IZVINI!! JAKO MI JE ZAO!! *pruzi Taehyungu ruku da ustane*
Tae: *ustane u pomoc decka u sivom duksu* Ma nista nista.. dobro je....*pogleda ga malo bolje, nije mogao da mu vidi lice zbog kapuljace i malonkose koja mu je bila na licu, ali je video da je skroz mokar* jao boze.. skroz si mokar... ajde kod mene da se osusis molim te.... prehladices se...
Xx: aa... ne...*boze sta je sa njim sad smo se videli prvi put!! wtf?! ......ali...nije da zivim blizu..... uopste....*
Tae: Ne prihvatam "ne" kao odgovor! *rekao je i povukao decka za rukav, uveo ga u zgradu i svoj stan*
Xx:*zgrabio je ranac koji mu je ispao i samo ga je pratio u cudu*.....
Nakon sto su usli u Taeov stan, prvo se istusirao Tae, pa nepoznati decko dok je Tae za njega trazio stvari. Tae iz svog ormara izvukao neku belu majcu na kratke rukave i neku trenerku, zatim je to stavio idpred vrata od kupatila. Nakon nekoliko minuta decko je usao u dnevnu sobu, Taeove stvari su mu bile prevelike. Tae je jeo nudle koje je napravio, imao je jos jednu ciniju pored za nepoznatog momka.
Tae: zao mi je ako su ti stvari prevelike... sedi.. jedi ako si gladan *pokazao je na mesto na kaucu pored njega*
Xx: ne ne ok je.. hvala ti.. *seo je pored Taea i uzeo da jede*
Tae: ja sam Kim Taehyung ^^ mozes da me zoves Tae tako me skoro svi zovu..
Xx: Ja sam Jeon Jungkook...nemam neki nadimak.... inace hvala ti..
Tae: ma ne zahvaljuj se! *nasmejao se*
Jungkook: ali.. zasto? ako smem da pitam?
Tae:..pa bilo mi je zao.. mislim zavrsio si u bari zbog mene..
Jungkook: ..aha... i ti tako svakom strancu?
Tae: ma ne... ali ti si izgledao fino i tako to...
Jungkook: dobro....hvala jos jednom..
Tae: oces mi se zahvaljivati do sutra?
Jungkook: mozda i hocu hahah
Tae: hahaha nemoj..nego ako je ok.. spavaces na kaucu
Jungkook: da naravno ma jok u krevet cu pored tebe
Tae: *zacrveni se malo* treba li da javis roditeljima?
Jungkook:*moje roditelje je briga.......a nije bas dobra ideja da se vratim kuci.... ughh... ne zelim da ga koristim!!!........ ali....zao mi je Tae... * pa ovaj.... ne... izbavili su me.... *istina je.. kad sam rekao da sam gej jesu izbacili su me.. *...
Tae: o boze! zasto???
Jungkook:.....privatno je.. *nemam blage veze jesi li homofobican ili tako nesto*
Tae: a... pa razumem ,slobodno ostani koliko hoces onda *upalio je TV i prebacio na neki film*
Jungkook: hv- *Tae je stavio ruku na njegova usta i prekinuo ga*
Tae: zahvali se jos jednom i ima da ronis u tim nudlama...
Jungkook:*sklonio je Taeovu ruku sa usta i krenuo da se smeje* hahahahahha dobro dobro izvinii XD hahahahha.
Tae: sad cuti i gledaj film, ovo je moj omiljeni *gledao je u TV i nastavio da jede nudle*
Jungkook : *uradio je isto*..*cudan lik ovaj Tae... ne samo jos jedan..... *....
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
VKOOK!!!! YAYY XD nasta ce ovo da lici..
YOU ARE READING
Bloody love (Vkook FF)
FanfictionTae: JUNGKOOK NE! *potrcao je da ga zaustavi ali prekasno* I tako.. beli lepi duks.. bio je umrljan tom... crvenom bojom.... [Completed]