Jutro je. Nah nije mirno jutro uopste. Bucno je.... Previse. Bucno.
Hoseok: WEEEEE
Jin: HOSEOK MAMICU TI VRACAJ TU STOLICU!!!
Rm: moja stolica na tockice.... ;-;
Jungkook: Jine gladan samm
Jin: MA JEDI G- ....eo sacu... HOSEOK VRACAJ SE OVAMO!!... *ode u kuhinju*
Tae:*sidje niz stepenice* sta se do-
Hoseok: PAZIII!!!!
Skuca se stolicom pravo u njega.. pali su na pod.
Tae: STA KOJI KURAC?!?!?
Hoseok: izvini....jesi dobro?? *ustane i pomogne Taeu da ustane*
Tae: ma... jesam..
Hoseok: *pogleda u stolicu* aww shit.. polomih je...
Tae: Rm ce te ubije...
Hoseok: mhm......papa *otrci u sobu*
Tae: *ode do dnevne sobe*
Rm: gde je Hoseok?!?!?
Tae: polomio ti je stolicu i otisao u sobu.
Rm: PA JA CU NJEGA DA POLOMIM *ode gore*
Tae: lol zao mi je Hobi ali mi nije zao... *ustane i ode u kuhinju, Jin je sprrmao dorucak a Jungkook je sedeo za stolom i gledao* jutro
Jungkook: Jutro!!
Jin: sedi... spremicu i tebi da jedes.
Tae: hvala! *sedne pored Jungkooka i zagrli ga* kako si ti?..
Jungkook: super sam *nasmesi se* kako si spavao?
Tae: lepo mogao bi jos malo ali eh.. de su Jimin i Yoongi? samo njih nisam ni video ni cuo..Jin: nisi ih cuo zato sto ti je soba na suprotnom kraju vile.......
Tae: sta to z-
Jungkook: to znaci da se jebu i da izgleda da se njihova veza sastoji od seksa.....
Jin: Jungkook previse pricas... ali to je to odprilike..
Tae: oh....pa jel to ok ili?
Jungkook: nemam blage veze
Jin: neki kazu da je to zdravo za vezu neki kazu da nije *servira hranu za Jk-a i Taea* prijatno *ode u dnevnu sobu*---
Jin je sedeo u dnevnoj i gledao nesto na TV-u.. cuo je buku koja se desavala na spratu iznad.. Namjoon se drao na Hoseoka. Jin je samo prevrnuo ocima. Bilo mu je dosta...Namjoon zna da Jin voli mir i tisinu...oni su to i imali...ali nee Namjoon je morao da pozove ostale da zive sa njima zato sto im ne veruje. I sada...sve je bucno....Nije samo to sto je smetalo Jinu...on je hteo malo vremena sa Namjoonom....samo malo..ali on ili radi...ili..spava..ili je nervozan..... Da ima onih 5 sekundi kada mogu da budu zajedno i to...ali...to mu nije dovoljno vise.
Jimin: Hyyyuuuunnggg o cemu razmisljass??
Jin se trznuo i pogledao u Jimina koji vec sedinpored njega sa soljom kafe u rukama.
Jin: k-koliko dugo sedis tu??
Jimin: nekoliko minuta.. zvao sam te alii izgleda da me nisi cuo? o cemu razmisljas??
Jin:....ma nista.. nista bitno..
Jimin:*nasmesi se* Hyung lazeee ^^
Jin: Tisina.......odkud ti to?
Jimin: oci ti sjaje izgleda kao da ti se place! jel zbog Rm-a?
Jin:.......da........Jimin: sta nije uredu??
Jin:.......ma... samo... malo vremena..... provodimo zajedno... nedostaje mi... ne obraca paznju na mene toliko............kao kada.. smo bili samo on i ja....
Jimin:*ostavi solju sa kafom na sto i zagrli Jina* Hyungiiee nemoj da si tuzan!
Jin:....kako ste ti i Yoongi... tako... bliski?...Jimin:....Yoongie.........je u jednom trenutku.... bio toliko zauzet... da.. je skoro pa zaboravio na mene.......a kada bi smo se videli... bio bi nervozan.....bio bi na telefonu i tako dalje...
Jin: i sta si onda ti uradio?...
Jimin:...........ja.... sam.......m-ma to nije bitno Hyung!! samo popricaj sa Rm-om i sve ce biti ok!!!
Jin:....dobro... popricacemo... ne sada...
----2 dana kasnije Seventeen kuca--
Tae je radio nesto na kompjuteru dok je Jungkook cuvao strazu. Jin i Rm se bili u kolima i pazili na situaciju. Hobi je bio na susednoj zgradi sa snajperom i pratio sta se desava po kuci..
Jimin je bio blizu za slucaj da se nesto desi.. Yoongi takodje... Sve je bilo ok.....sve.. je islo po planu....
.
.
.
.
.
.
.Hoseok pogleda na vrata od sobe gde su Jk i Tae.... Neko stoji ispred... i gleda pravo u Hoseoka.
BANG
KAMU SEDANG MEMBACA
Bloody love (Vkook FF)
Fiksi PenggemarTae: JUNGKOOK NE! *potrcao je da ga zaustavi ali prekasno* I tako.. beli lepi duks.. bio je umrljan tom... crvenom bojom.... [Completed]