Od te noci.. isto se ponavljalo.. Kookie bi dolazio u neke kasne sate i provodio vreme sa Tae-om... niko iz Monsta X-a nije znao za to.....zasto? Tae jednostavno nije hteo da kaze... vecinom zato sto od kad je dosao Minhyuk je malo overprotective oko njega...... Tae je znao da Minhyuk nebi dozvolio da se Jungkook vidja sa njim...
-Subota 20:56-
Tae se spremio i krenuo napolje.
Minhyuk: kuda?
Tae: uhm *pogleda ga* u setnju?
Minhyuk: sa kim?
Tae: sam?
Minhyuk: mogu sa tobom?
Tae: nnne... zelim da budem sam...
Minhyuk: sam kazes.....
Tae: da tako da-
Minhyk: lazes...
Tae: sta?
Minhyuk: sa kim se vidjas? zasto nam ne kazes?? mislio sam da smo prijatelji..... porodica..
Tae: jesmo Minhyuk ali... to ne znaci da mozes zivot da mi kontrolises! idem sad.. *izasao je*
Kihyun: upravu je...
Minhyuk: daj ucuti!...
Kihyun:*izdahne i zagrli Minhyuka* ne mozes da kontrolises Tae-ov zivot.... samo ces ga odgurnuti dalje od sebe........shvatas?
Minhyuk: ali... ali ...j-ja..
Kihyun: nema ali.... pusti ga... aj da gledamo neki film da se opustis?
Minhyuk: ne... nisam raspolozen... hvala na ponudi... ali idem u sobu... *ode u sobu i zakljuca vrata*
Kihyun:....ako.. ti tako kazes... *vrati se u dnevnu sobu*
-----
Tae i Jungkook su setali malim parkom......bilo je tiho.. mracno......Tae je gledao naokolo.. gledao ljude koji prolaze.....senke koje su se odaljavale i problizavale pa prolazile pored....Stariji se nesvesno pribio uz mladjeg i uhvatio ga za ruku...
Kookie ga je pogledao i nasmejao se... ovo mu je bilo preslatko...
Kookie:*sapnuo je* cega se bois?
Tae:*pogleda ga* n-nicega.....
Kookie:*zagrli ga* lazes baby lazes...
Tae:*pocrveni i gurne ga* ne lazem!
-cuje se sum iz grmlja iz Tae-a koji se odmah vratio u Jungkookov zagrljaj....Kook ga je pribio uz drvo iza i priblizio se...
Kookie: od nekog ko je hladnokrvno ubio coveka 3 puta veceg od sebe....... do nekoga ko se plasi vetra... sta se desilo Tae?....
Tae-u su se oci rasirile u trenutku... skrenuo je pogled.......na neki nacin je poceo da mrzi taj deo svoje proslosti........
Jungkook je bio zbunjen.... ali... je shvatio da je rekao nesto sto nije trebalo.....
Mladji je polako pomerio glavu starijem i naterao ga da ga pogleda.... zatim je prislonio svoje celo uz njegovo... ali Tae-ov pogled je idalje gledao u stranu....
Kookie:...zao mi je...
Tae ga je u tom trenutku pogledao.......
Kookie: oprosti mi.. za sve sto sam... uradio.... za to sto nisam.. bio tu.............z-
Tae: samo ne pominji vise to...... molim te......
Jungkook je stavio jednu ruku na Tae-ov obraz i poljubio ga.......Tae je uzvratio poljubac....i zagrlio mladjeg...
YOU ARE READING
Bloody love (Vkook FF)
FanfictionTae: JUNGKOOK NE! *potrcao je da ga zaustavi ali prekasno* I tako.. beli lepi duks.. bio je umrljan tom... crvenom bojom.... [Completed]