9.

249 17 4
                                    

Tae POV
Aaaa... ko se jos seta u 3 uvece.. ujutro?  ma jebes to.....bitno da je 3...i da nema zive duse.. iako nije prvi put... aghhhh ovo vraca uspomene.......gluposti koje sam radio...ma jebes i to! jebes uspomene! nema toga... nego........daleko sam otisao od stana.... mozda da se vratim?......... ok... zasto da ne.......

Tae je bio na putu nazad ka stanu... ispred njega je stao neki crni auto.. klasika podilazila ga je jeza od toga pa je ubrzao hod... kada je prosao auto usporio je malo... sve dok nije cuo vrata koja se otvaraju i korake koji su isli za njim... potrcao je.. ali je osetio udarac u glavu.. i sve je postalo crno.

--10:36--
Jungkook se probudio.. pruzio je ruku na drugu stranu kreveta u nadi da docepa Taea i da ga zagrli, ali nista... samo je dohvatio neki papir.. Uspravio se i veoma pospano pogledao naokolo... prazno.... uzeo je papir i procitao sta pise na njemu....

Jungkook: otisao je u setnju?......nadam se da ce se brzo vratiti......

Jungkook je ustao i obavio svoju jutarnju rutinu, zatim je spremio dorucak i jeo.. Tae ce najverovatnije da jede u nekoj pekari.. ako ne spremice mu nesto...

-17:09-

Jungkook je zvao Taea ceo dan... izasao je da ga trazi.. sve je uradio.. njega jos nema... ni traga ni glasa... Zabrinuo se.. nije znao sta da radi... jel ga.. Tae ostavio?  ne ne!  mora da nastavi da ga trazi! 

--19:05--

Jungkook je stigao ispred neke velike vile i kucao na vrata.  Vrata je otvorio jedan od ljudi iz obezbedjenja nakon cega ga je pustio unutra.. Jungkook je produzio u dnevnu sobu gde su sedeli Jimin, Yoongi, Hoseok, Rm i Jin..svi na okupu...po tome kako su se smejali ovo je bilo obicno druzenje...Jungkook je usao besan.

Jungkook: NEMA GA!

Jimin: mm? koga? sta ti je?

Jungkook: TAE JE NESTAO!

Jimin: molim?! *skocio je* pa kako? gde!?

Hoseok: jesi ga trazio? zvao? jel ostavio bar neku poruku?!?!?

Jungkook: NE!..pa..ostavio je poruku da je otisao u setnju..ali NEMA GA CEO DAN!!!!

Rm: Smiri se.. nacicemo ga..

Jungkook: DA SE SMIRIM?! DA SE SMIRIM!!?!??!  SMIRI SE TI!  OVO SE NEBI DESILO DA GA TI NISI UVUKAO U OVO!!!  MA TEBE CU DA POLO-

Jin je uzeo spric i ubrizgao nesto Jungkooku u vrat. Jungkook je odmah ostao bez svesti i pao na pod.

Jin: to bi trebalo da ga smiri... aa.. previse buke......ide mi na zivce *sedne pored Rm-a*...

Jimin:*cucne pored Jungkooka i proverava dali ima puls.. nikad  ne znas brt* sta si mu uradio?...

Jin: sredstvo za smirenje.. malo veca doza.. bice ok zaaa nekoliko sati..

Jimin:....ok... *sedne nazad pored Yoongija i zagrli ga*...sta cemo sa Taeom?.....

Rm: nacice mo ga.....nije on daleko...

Hoseok: mrzim kad si tako smiren... kako mozes da budes tako smiren?? 

Rm: prosto.. nije me briga sa jedne strane... a sa druge... nekako ste mi potrebni.......

Yoongi: woww... bas si nas utesio....

Rm: ne ozbiljno.. na neki nacin ste mi potrebni... nema drugih budala koje bi ovo radile....Jin se ne racuna.....on mi je potreban kako god da okrenes......

Yoongi: lol Rm ume da bude romanticann muka mi je...

Hoseok:*podigne Jungkooka i stavi ga na kauc*....Jin je ustvari onaj koji me plasi...

Jimin: mhm.......

Jin: hahah sto? 

Yoongi: zato sto i kad se smejes izgleda kao da si bez emocije.........nekako si hladan..

Jin: haha.. treba da se upoznamo bolje.. nisam ja uopste tako "strasan"

--Za to vreme--

Tae je otvorio oci.. nalazio se u nekoj sobi.. veoma normalna spavaca soba.. bio je na stolici.. vezan.. mogao je da pomera samo glavu.

Tae: IMA LI KOGA??!!  PUSTITE ME ODAVDEEEEE ALOOOOO!!!!

Drao se neko vreme, do u sobu nije usao decko crne kose,  iznerviran. Za njim je trcao decko roze kose.

???: TISINA JEBEM MU MATER VISE NERVIRAS ME!

???2: I.M. polako!  nemoj da ga povredis!...potreban nam je!

Tae: lol hello

I.M: *stane* a sad nece da se dere.. ma jebem ti mater sta oces...

Tae: daa me pustite?  to ili vodu •w•

I.M: ...Hyngwon idi donesi mu vide... molim te.... *sedne na krevet, a decko roze kose je otisao da donese vodu*

Tae: hvalllaaaaaaa XD

I.M: jao majko koju smo sad debilcinu uhvatili....

Tae: moje ime je Kim Taehyung ^^

I.M: znam.....zovi me I.M....

Tae: oky aaa sto sam ovdeee

I.M:*ovaj lik je glup ili je glup.. * imas neke podatke koje nama trebaju...

Tae:*gasp* vi ste monsta x????

I.M: da...*bravo genije.. *

Hyungwon je dosao sa casom vode i pomogao Taeu da je popije zato sto je Tae bio vezan.

Tae: hvala ^^

Hyungwon: nema na cemu..

I.M: sada.. gde se nalazi Shonwu!

Tae: •^• nzm...

I.M: kako ne znas bre?!  pa ti si uzeo informacije!  i prosledio ih onom debilu Rm-u! 

Tae: nzm  ^^

I. M: MA BRE PROGOVORICES KAD TAD!  *izadje malo besan*

Hyungwon:mm.. bas je nesto nervozan u poslednje vreme.. nemoj da se brines I.M  je dobra dusa ^^

Tae: oky ^^ .....mm.. kada mogu da idem?

Hyngwon: cim nam kazes gde je Shonwu :3

Tae: ali.. ja ne znam stvarno..
Hyngwon: da da kako god.. moraces I.M-a da uveris u to...

Tae: oh... pa jbg.. mozes da me odvezes?

Hyngwon: ne..  ubice me.. treba jos neko da bude ovde da bi to uradio..

Tae: pa pozovi jos nekog...

Hyngwon: dobroo WONHOOO DODJI PLZZZZ

U sobu je usao decko sive kose sa plavim krajevima.

Wonho: molim?

Hyngwon: Tae pita da ga odvezemo..pa mi trebas ovde da ne pobegne....

Wonho: aaa ok *zatvori vrata* odvezi ga sad..

Hyungwon je odvezao Taehyunga koji se samo premestio na krevet i legao tu.

Tae: Kookie ce se zabrinuti....

Wonho: sto pre nam kazes sta nas zanima to te pre pustimo...

Tae: ali ne znam!!..

Hyngwon: onda ostajes... zao nam je...

_____________________________

oii eve vam 9. deo!  XD...

Bloody love (Vkook FF)Where stories live. Discover now