Jungkook se probudio ranije i napravio dorucak, Tae je jos spavao. Jungkook je ostavio dorucak na stolu za starijeg i vratio se u dnevnu sobu, upalio je TV i utisao ga, zatim je seo na pod ispred kauca gde je spavao stariji.
Cuo se telefon, ciji? Taeov naravno, punio se porukama i pozivima.. Jungkook je znao da je pogresno gledati tudje stvari i da ga se ne tice ko zove ali ipak je proverio. To je bila Ai pisala je kako bi on trebao da se izvini i kako je ljuta na njega . Jungkook je prevrnuo ocima i utisao telefon.
Pogledao je starijeg koji je mirno spavao. Jungkook je blenuo u njega neko vreme. Kako neko moze da bude tako lep? Jungkook se priblizio.... zno je da nije smeo ali.... zeleo je da ga poljubi.....priblizio je usne jos malo. Tae je polako otvorio oci... fuck....
Tae:*pogleda u Jungkooka* S-Sta radis?! *odgurne ga i uspravi se*
Jungkook: j-ja ovaj imao si nesto pa sam hteo da sklonim...
Tae: ma da da.. sigurno...
Jungkook: uhhh zvonio ti je fonn?
Tae: ? *uzme telefon* jao opet ova......kako smara.. *ostavi fon*
Jungkook:*sedne na kauc* hmm?.. mislio sam da je volis ono naj naj.. znas ono ljubav dodje ti da povratis?
Tae:....ja sam losa osoba.. znam.....
Jungkook ga je pogledao, losa osoba?... kako? sta? .....Jungkook je mislio da to nije istina ali zasto bi Tae rekao tako nesto.
Tae: Ja nju.. bukvalno koristim... da nebi bio sam... mislim Jimin i Hobi ne mogu da budu pored mene 24/7....a ona? njoj roditelji plavaju sve... ona ne radi nista po ceo dan.......ona je dobra osoba..
Jungkook:* znacii biti kucka je danas biti dobra osoba? pod kojim sam ja kamenom ziveoo *.......ali.. Tae ti nisi los..
Tae:*pogleda ga* ne poznajes me.........mozda bi trebalo da joj se izvinim.. *uzme fon i otkljuca ga*
Jungkook:*trgne mu fon iz ruke* Ne! slusaj Tae neces je pozvati! neces joj dati sta zeli!.....
Tae: ali ja sam niko i nista.....treba mi ona... *ponovo cu biti sam*.......
Jungkook je ostavio Taeov fon i zagrlio ga. U Taeu se u trenutku nesto slomilo, poceo je da place....uzvratio je zagrljaj. Jungkook nije znao sta da radi... ovo mu se nikad nije desilo.....polako je stavio ruke na taeove obraze i brisao mu suze.Jungkook je pogresio.. Tae uopste nije bio naivan... bio je usamljen...
Jungkook: shh... sve ce biti ok....
Tae ga je samo zagrlio jos jace.....
Jungkook: j-ja.. sam tu pored tebe 24/7......ok?
Tae je klimnuo glavom i nastavio da place. Ovo se skupljalo godinama..Ai. tako da je dobro sto se isplakao...
---
Jungkook je odneo Taea u krevet... Tae.. nije zelwo da se odvoji pa je Jungkook legao pored njega.....
Tae je zaspao brzo, oci su ga pekle... Jungkook je posle nekog vremena mogao da se oslobodi i ustane.. Otisao je do Taeovog kompa i ukljucio ga..
Napravio je lazni profil i odlucio da bude prijatelj sa Ai.... ona je stvarno debil.. odmah je prihvatila i pocela da se dopisuje.... budala...
Jungkook je nakon malo dopisivnja izasao iz profila i iskljucio komp. Vratio se pored Tae-a i zagrlio ga. U njemu se pojavila zelja... da Tae bude samo njegov.... ali mu je Ai smetala.... Ubice je..uskoro... smao da pridobije njeno poverenje.. sto nece biti tesko.
YOU ARE READING
Bloody love (Vkook FF)
FanfictionTae: JUNGKOOK NE! *potrcao je da ga zaustavi ali prekasno* I tako.. beli lepi duks.. bio je umrljan tom... crvenom bojom.... [Completed]