Şu an Gemma'ların evindeyim.Aslında burası bi zamanlar benimde evimdi.Eskiden....Kafeden geldiğimizden beri düşünüyordum.Acaba neler olacaktı.Herşeyi merak ediyordum ama en çok Harry'yi.Acaba bana eskisi gibi yakın mı davranacaktı.Biz eskiden onunla çok yakındık.Bizi tanımayanlar bizi sevgili sanardı.Okuldakilerin çoğu bile bizi çok yakıştırırdı.Yakıştırmayanlardı vardı elbette.Mesela Harry'ye deli gibi aşık olan sürtük Emily.Ben ondan ne kadar nefret etsemde Harry bi ara onunla çıkmıştı.Ve ben ona çok kızmıştım.Hatta bi hafta boyunca küsmüştüm.O benimle barışmak için çok çabalamştı ve bende ona dayanamayıp barışmıştım.Ve barışmamızın on gün sonrasında ayrılmışlardı.Neymiş anlaşamama.Onun bir sürü kişiyle çıkmasına rağmen ben kimseyle çıkamamıştım.Neymiş seçtiğim kişiler çok zararlıymış.Ne yani okulun ineği olan Jonas ile mi çıksaydım?Ben bunları düşünürken odamın kapısı açıldı.İçeriye rampa saçlı siyahlar içinde olan Zayn girdi.Ben daha ne olduğunu sormadan Zayn ''Yemek yiyecektik.Anne seni çağırmam gerektiğini söyledi'' dedi.Bende onu kafamla onaylayıp onunla beraber odadan çıktım.Yemek masasında herkes vardı.Anne Gemma Robin Zayn ve Harry vardı.Ben boş olan Gemma'nın yanına geçtim.Gemma'da bizi yakıştıranların arasındaydı.Kaç kere Harry aramızı yapmaya çalışmıştı.Ama her seferinde Harry onu durdurmayı başarmıştı.Bazen acaba Harry beni kız olarak değilde onunla vakit geçiren erkek arkadaş gibi mi görüyor diye düşünyordum.Ben bunları düşünürken telefonuma mesaj geldi.Mesaj Gemma'dandı.
Bana göre hala yakışıyorsunuz.Bu arada Harry sana bakıyor. Xx Gemma
Mesajı okuduktan sonra yanımda olan Gemma'ya ayağımla vurdum.O ise sofrada mal gibi sırıtmakla yetindi.Sonra ise karşımda duran Harry'ye baktım acaba bana bakıyor mu diye.Göz göze geldik.Acaba neden bakıyor dedim kendi kendime.
Yemekten sonra sofrayı kaldırmak için Anne'ye yardım ettim.Sonra hep beraber salona geçtik.Televizyon izlerlen Gemma birden '' Hadi dışarı çıkalım''dedi.Anne ise ''Aynen siz gençler dışarı çıkın.Bizde Robin ile odamıza çıkalım''dedi.Robin ise onu kafasıyla onayladı.Benim için fark etmezdi.Zayn Harry Gemma ve ben bara gitmeye karar verdik.Yola çıktık.Gemma ve Harry önde Zayn ve ben arkadaydık.Gemma arada sırada Harry'nin bana baktığına dair mesajlar atıp duruyordu.Ben ise utancımdan Harry'ye bakmayıp dışarıyı izliyordum.
Bara girdiğimizde her barda olduğu gibi bu barda ağır olark içki ve sigara kokuyordu.Burda çoğu kişi bizim yaşıtımız olduğu için Harry ve Zayn'e pek ilgi olmamıştı.Ama yine de bazıları gelip fotoğraf çekindiler.Onlar gittiğinde dördümüz bir masaya geçtik.Hepimiz birer içki söyledik.Bu gece sarhoş olmak istiyordum sebepsiz yere.
Galiba sarhoş olmuştum.Bir anda ayağa kalktım ve dans pistine doğru ilerdim.Ama birden tek başıma dans etmenin aptalca olduğunu düşünerek en yakınımda bulunan Zayn'in kolunu tutup piste doğru sürükledim.Harry'nin garip bakışlarını umursamadan.Diyorum ya sarhoş olmuştum diye.Piste ulaştığımızda Zayn'in elini tutup belime koydum.Zayn ilk başta tereddüt etsede sonradan o da umursamadı.Saçma saçma haraketler yaparken Zayn ne yaptığıma anlam veremesede bazen haraketlerime gülüyor ve bana ayak uydurmaya çalışıyordu.Bir süre sonra enerjimin bittğini anladım ve başımı Zayn'in omzuna koydum.O da belimden tutarak beni masaya götürdü.Harry bizi görünce oturduğu yerden ayağa kalktı.Gemma ise sızmıştı.Harry ''Hadi arık kalkalım.''dedi.Zayn onu başıyla onayladı.Benim sarhoş olduğumu anlamış olmali ki belimden tutup bana destek oldu.Gemma ise Harry sayesinde uyanmıştı.Arabaya bindiğimizde ben kafamı Zayn'in omzuna yaslamıştım.Araba durduğunda Zayn beni Harry'de Gemma'yı kucağına almıştı.Zayn beni odama çıkardı.Yatağa yatırdı ve iyi geceler dileyip odadan çıktı.Odanın kapısı beş dakika sonra tekrar açılınca ben gözlerimi açmadan yatağın ucunda çöküntü hissettim.Gözlerimi açmadım.Bu koku Harry'nindi.Değişmemişti.En çok küçükken Harry'nin boynuna kafamı gömüp onun kokusunu içime çekmeyi seviyordum.Keşke yine yapabilsem.Neyse.Harry benim uyuduğumu zannetmiş olmalı ki ''Seninle yarın görüşücez küçük cadı''dedi.Eskiden bana ''küçük cadı'' derdi.Bana karşı söylediği sözler değişmemişti.Peki ya bana karşı olan duyguları değişmiş miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORMERLY
FanfictionHer insanın içinde az da olsa umut parçacıkları vardır. Ve bu parçalar ara sıra gün yüzüne çıkar. -HARRY STYLES FANFİCTİON