Evet şuan havaalanında uçağa binmek için ilerliyoruz.Aslında çok heyecanlıyım.Yani nasıl desem nerdeyse bi yıl boyunca onlarla olcaktım.Milyonlarca kızın hayalini yaşayacaktım.Garip bi duyguydu gerçekten.Uçağın kalkmak üzere olduğunu belirten anonstan sonra ben Anne'ye sarıldım.Ona sarılırken kulağıma kimsenin duyamayacağı bi şekilde ''Seni çok özleyeceğim bebeğim.Bizi aramayı unutma sakın''dedi.Bende ona gülümsemekle yetindim.Konuşursam ağlayacaktım.Biliyorum çok duygusalım.Sıra Gemma'ya geldi.Ona da sarıldım.O da kulağıma ''Hadi bakalım.Neler olacak bakalım.'' dedi.Bu imasıyla herkesin anladığı gibi ana konu Harry ve bendim. Ona kafa sallayıp gülümsemekle yetindim.Şapşal kız.Ve onlara el sallayıp uçapa yöneldim.
Şuan uçaktan indik.İlk önce tura başlamdan önce tüm grubun Londra'da buluşması gerekiyormuş.Neyse şuan stüdyoya benzer bi yerdeyiz..Ve diğer çocuklar hala gelmedi.Onlarla henüz tanışmadım.Ama ben onları tanıyorum.Ben bunları düşünürken kapı açıldı ve içeri o üç erkek girdi.Beşi bi çok mu yakışıklıydı ne ?
Evet şuan beş erkekle beraber oturmuş sohbet ediyordum.Ne şanslıyım ama.Louis ve Niall'ın espirileriyle gülmeden duramıyoruz.Hiç böyle hayal etmemiştim onları.Liam ise dışardan fazla olgun gözüküyo ama onunda diğerlerinden farkı yok.Ama bi gerçek var ki o diğerlerine göre daha sakin.En sakinleri ise Zayn.Onu fan sayfalarından tanıdığım kadarıyla o grubun kötü çocuğu ve sakini.Harry ise herzamanki Harry.Eskiden neyse şimdide o.Ara sıra onu bana bakarken yakalamamdan bişey olmaz dimi? Neyse sakin bi zamanda sorarım.Zaten onunla bana karşı olan davranışlarını konuşmam gerekiyodu..Şuan grup evine gidiyoruz.Orda stilist olan Lou olacakmış.Konuşmalardan anladığım kadarıyla Lou kafa dengi biriymiş.İnşallah öyledir.Yoksa bu beş erkeğin arasında işim zordu.Ne de olsa tur boyunca konuşabileceğim bi kadın olmalıydı.
Evet tahmin ettiğim gibi Lou çok kafa dengi hatta şuan onunla bahçedeki erkeklere bişeyler hazırlıyoruz.Gece uzun olacağa benziyor.Düşünüyorum da Harry ve keşke eskisi gibi olabilsek.Eskiden bizi tanımayanlar bizi sevgili sanardı.Ama onunla benim aramda garip bi bağ vardı.Sevgilide değildi kardeşlikde değildi.Garipti aramızdaki şey.Ama ben aramızdaki şeye tur boyunca bi ad vermeye karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORMERLY
FanfictionHer insanın içinde az da olsa umut parçacıkları vardır. Ve bu parçalar ara sıra gün yüzüne çıkar. -HARRY STYLES FANFİCTİON