5.BÖLÜM

92 12 6
                                    

Odamdayım.Yine.Olanları düşünmeden duramıyordum.Ben ona bağırdığım için vicdan azabı çekeyim o gitsin sevgilisiyle telefonda vakit geçirsin.Şuan tam anlamıyla aptalın önde gideniyim.Neyse sakin olmalıyım.Ben değişitim.Artık ona karşı bi duygu beslemiyorum kalbimde.-Koca bi yalan-''Hissetmeseydin ona şuan bu kadar sinirli olmazdın''dedi iç sesim.Kendimle başa çıkamam yetmezmiş gibi bi de iç sesim çıktı başıma.İşim zor! Ben bunları düşünürken aşağıdan Anne'nin ''Yemek hazır çocuklar''diye bağırmasını duydum.Neyse şimdi hiçbirşey olmamış gibi davranıcaktım.Aşağıya inip yemeğimi yiyecektim.Harry ile göz temasından kaçınacaktım.-Nası olucak ben bile bilmiyorum..-Merdivenler indim ve salona göz gezdirdim.Herkes masaya oturmuş olmalıydı.Bende mutfağa yöneldim.Tahmin ettiğim gibi herkes burdaydı.Robin hariç.Benim için ayrılmış olan Gemma'nın yanına geçtim.Ben masaya oturunca herkesin gözü bana döndü.''Bişey mi oldu acaba?''diye düşündüm.

Yemeğin sonlarına doğru Anne derin bi nefes aldı.Bu onun konuşacağına dair bir hareketti.Eskiden hatırlıyorum.''Amy'' diye başladı söze.Bende Anne'ye döndüm ve onu dinlemeye başladım.Meraklıydım.''Herkesin bildiği gibi senin okulun bitti.Senin için biz bi şey düşündük.Eğer sende istersen ki biz senin adına çok istiyoruz.Hem senin içinde iyi bir tatil olacak.Bunu Harry önerdi aslında''Burda neler oluyordu!!''Harry senin burda yalnız kalmanı istemediğini söyledi ve onunla yani diğer çocuklarla beraber onların iki hafta sonra başlıyacak olan albüm turlarına katılmanı istiyorlar.Biz senin için uygun olabilceğini düşündük.Sen ne dersin?''Ben mi? Bunu Harry mi demişti?Bu çocuğun benimle derdi neydi çok merak ediyorum.Ben ne diyeceğimi bilmediğim için Anne'ye dönüp ''Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.Odama çıkıp biraz düşünmeme izin verin''dedim.O da benim başıyla onayladı.O her zaman böyleydi.Düşünceli.Diğerlerine bakmadan odama çıktım.

Ne yapmalıydım inanın bende bilmiyordum.Hem istiyor hem istemiyordum.Kafam karışık!!Gitmek istiyorum çünkü Harry'ye daha çok yakın olup onunla daha çok vakit geçircektim.İstemiyordum çünkü Harry'nin bu teklifi sunup bana ne yapmaya çalıştığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.Ama galiba gidecektim.Aslında istiyordum.Hem ona daha yakın olup bana olan duygu ve düşüncelerini öğrenectim.Evet kesinlikle gidiyorum.Hem daha onu sorguya çekecektim.Aşağıya inip Anne'nin karşına geçtim.Herkes burdaydı.Zayn,Gemma ve Harry.Herkes beni izliyordu.Kafamı onaylayan bir şekilde salladım.Ve ''Evet tura katılıyorum''dedim.Verecekleri cevap için hepsine göz gezdirdim.Gözüme çarpan şey ise Harry'nin gözündeki mutluluk parıltılarıydı...

FORMERLYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin