•Mimmi's perspektiv•
Lina var bästis med oss ända tills hon flyttade till Göteborg. Vi försökte hålla kontakten med henne men det gick inte så bra, vi bestämde dagar vi skulle vara på men det funkade aldrig för någon, så tillslut gav vi väll tydligen upp.
-Heej, Gud vad jag har saknat er! Nästan skriker Lina.
-Vi har saknat dig också! Men hur har du lärt känna killarna i the fooo ?
-kom vi går och sätter oss så ska jag berätta!
•Linas perspektiv•
När alla hade satt sig ner började jag berätta att jag träffade killarna genom en kompis som jag fick när jag flyttade till Göteborg. Hon kännde killarna och en dag tog hon med mig hem till dom. Och det slutade med att jag och Oskar blev ihop, sa jag och kysste Oscar på munnen. Detta var väldigt kortfattat men...
•Sofias perspektiv•
Vad vill ni ha för något nu da ? Jag kan gå och beställa!
-jag tar en karamell latte, sa lina.
-det ska jag också ha sa jag.
-jag med sa Omar.
-jag tar en daim cappuccino, sa felix.
-jag tar en plopp cappuccino, sa Oskar.
- jag tar en vanlig latte, sa Jenny.
- jag tar en vanlig cappuccino, sa ogge.
- jag tar en vanilj latte, sa Mimmi.
-okej, tre karamell latte, en daim och en plopp cappuccino, en vanlig latte och en vanlig cappuccino och en vanilj latte. Då går jag och beställer, svarade jag.
Jag gick bort till kassan och berättade vad jag skulle ha, sedan gick jag tillbaka till bordet och satte mig.
•Jenny's perspektiv•
-Nu får ni berätta hur ni har haft det! Sa lina!
-Jo, det har väll rullat på nu går vi ju sista året i nian. Sofia har fått tillbaka Filip som har gått klart sinna tre år i London. Men det bästa som har hänt är när vi träffade dom här killarna på en konsert!
-Haha! Vill ni följa med hem till oss en stund sen efter vi har fått och druckit upp kaffet ?
BẠN ĐANG ĐỌC
The fooo konserten
Lãng mạnSofia, Mimmi och Jenny går på en the fooo konsert, och det förändrade hela deras liv, om du vill veta hur får du sätta i gång och läsa