Forever Love ( Daima Aşk )

156 4 2
                                    

Forever Love 1. Bölüm;

Yine yeni bir yer ,yeni bir okul , yeni bir hayat başlıyor ...

Los Angeles'a taşınmıştık.Anneme ne kadar ısrar etsemfe işe yaramadı."Mandy!" diye bir sesle irkildim."Efendim anne?" dedim soğuk bir şekilde . "Yakınlarda bir park varmış.İstersen biraz gezin.Tanı buraları." dedi. "Ama anne.." demeden " Lütfen!"diye ısraraldı. "peki " dedim sadece.Dolabıma doğru yürüdüm.Altıma pembe bir eşortman üstüme bir t-shirt giyip,saçını at kuyruğu yaptım.Telefonumu ve kulaklığımı alıp kapıya doğru yöneldim."Ben çıkıyorum!" dedim ve o büyük kapıdan dışarı çıktım.Hava güneşliydi.-İyi bir seçim yapmısım - Bir katy perry şarkısı açtım ve normal adımlarla yürümeye başladım.Kocaman bir park vardı.Burası harika!

Hemen bir banka oturdum.Etrafı seyretmeye başladım.6 Çocuk konuşup , bisiklete biniyordu.Çok Cool'lar ! O supralar ne ya ?

Yanıma çok tatlı sarışın bir kız oturdu."Selam ben Taylor! "Dedi.Gerçekten tatlıydı." Bende Mandy " dedim ve masum bir gülümseme attım."Burada yenisin galiba ? " dedi ve gülümsedi."Ah,evet! Dün Kaliforniya'dan buraya taşındık!"dedim . "Harika ! Aramıza hoşgeldin . Hangi okul ? " dedi Taylor."Los Angeles City Okulu " dedim."Hey bu harika ! Bende o okuldayım."dedi . Gülümsedim.

5dk.sessizlik oldu.Bende bu havalı çocukları incelemeye başladım."İlk onları farkettin dimi?" dedi Taylor ve güldü."Şey ,efendim anlamadım? " dedim masumca . "Şu 6'lı grup ; Justin,jake,Zayn,Brake,Coop ve Sowie " dedi."Evet aslında ilginçler " dedim.Çok utanmıştım ve ah,yine kızardım! "Evet farkedilmeyecek gibi değiller! " dedi."Peki onlar kimler? " dedim.Kahretsin çok meraklıyım." Onlar bir grup gibi birşey.Gerçekten çok havalılar.Ayrıca kötüler!Sakın onlara bulaşma." dedi . " Okula geliyorlamı? " dedim. " Biliyorsun dönem yeni başlıyor .Gelip gelmeyeceklerini tam bilmiyorum . Okullar açılınca ÖĞRENİRSİN ama gelmemeleri için dua Etsen iyi olur. " dedi."Hadi Taylor gitmeliyiz " diye bir ses geldi."Ben gitmeliyim görüşürüz Mandy!" dedi Taylor.Gerçekten çok tatlıydı.Anlattığı şey ise ilginçti.O 6'lı gruptan korkmustum gerçekten!

Saat geç olmuştu.Bende kulaklığımı taktım ve eve doğru koşmaya başladım . Gerçekten şarkıya çok dalmışım ki üzerime doğru gelen bisikletli çocuğu görmedim ve BOM!Çarpıştık.O 6'lı grubun bir üyesiydi.Tamda çarpıcak kişiyi buldum Bravo bana!

Yere düşmüştüm.Kalkıp " şey ben ço-çok üzgünüm" dedim.Gözleri harikaydı ! Vay canına! Keskin gözleriyle bana baktı ve " yenisin sanırım .Bir daha dikkatli ol küçük prenses!" dedi ve uzaklaştı.KÜCÜK PRENSES Mİ?! Ne diyor bu? ılık bir duşa ihtiyacım var...

...........

Eve vardım."Hoşgeldin Mandy!" dedi annem.Gülümsedim."Ilık bir duşa ihtiyacım var " dedim. " Tabi ki gir " dedi.Hemen banyoya girdim.Olanları düşünüyordum.Yarın okul başlıyordu ve o gelecek miydi ? Gerçekten delirmek üzereyim.

..............

Hemen pijamalarımı geçirip telefonumu kurcalmaya başladım.Saat geç olmuştu ve yatmalıydım.Vakit kaybetmeden bugün olanları düşünerek uykuya daldım...

* +5 vote +1 yorumda Yeni bölüm gelir. Bu ilk hikayem görüşlerinizi esirgemeyin :))

Forever Love ( Daima Aşk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin