Forever Love ( Daima Aşk ) 7. Bölüm

31 2 0
                                    

Evde yanlızdım.Ve bunun tadını çıkarmak gerek.Romantik bir film açtım ve izlemeye başladım.Aklıma Justin ile izlediğimiz Titanic Filmi gelmişti...

Sabah olmuştu . Kalktım ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım.Telfonum çalmaya başladı.Zayn arıyordu. Açtım.

"Alo " dedi.

"Alo.Efendim? " dedim.

" Selena buluşmak istermisin ? " dedi.

"Bilmem aslında olur " dedim.

"Tamam saat 1'de seni alırım " dedi .

Telefonu kapadım.Neden olur dediğini hic ama hic bilmiyordum.Belki kafamı dağıtmalıydım.

Hemen güzel birşeyler geçirdim ve çıktım.5 Dakika falan Zayn'i bekledim ve gelmişti."Nereye gidiyoruz?" dedim."Sevicegin bir yere " dedi . "Peki " dedim ve gulumsedim.

Arabadan inmistik.Beni bir cafe'ye getirmişti.Normal sıradan di . Ama içi büyüleyiciydi.Tepede şemsiyeler vardı.Ve ortada bir ağaç herkes oraya dileklerini asiyor...

Hemen bir masaya oturduk."Ee sevdin mi burayı?" dedi."Evet mükemmel " dedim.Biraz sessizlik oldu."Justin benim hakkımda ne söyledi ? " dedim." Bize hiçbirşey anlatmiyor " dedi."Benim biriyle konuşmam gerek. " dedi ve oturduğumuz masanın biraz ötesine gitti.

*Zayn'in Ağzında *

Justin'i arayacaktım.Ona buraya gelmesini söyleyecektim.Ve oda selena'nın onu aldattığını düşüncekti.O fotoğraf mı ? Çok çok eski.

Hemen Justin'i aradım.gelmek istemiyordu ama zorla ikna ettim.Selena'yi çok seviyordum ve o benim olmalıydı...

*Selena'nın Ağzından *

Zayn Kia bir sure sonra telefonu kapattı ve yanıma geldi.Masumca gulumsedi.Bende gülümsedim.

10 Dakika sonra havadan,sudan sohbet ediyorduk.Kapıdan sarı saçlı bir çocuk girdi.Justin ? Bize bakıyordu ve gözleri devrildi.Çünkü biz Zayn ile guluyorduk ve samimiydik.Bize doğru yaklaştı."Ne oluyor burada ??! " dedi . Çok sinirliydi.Onu önemsemedim.Ve onumdeki şeftali suyunu içmeye devam ettim."Selena sana ne oluyor dedim?!" dedi. Ellerini yumruk yapmıştı.Zayn'de sesini çıkarmıyordu.Elimi sıkıca tuttu ve çekistirdi.Zayn bağırıyordu " Bırak onu orospu çocuğu !" . Justin duymuyor gibi yapıyordu.Beni cafe'den çıkardı ve arabasına bindirdi.Çok hızlı gidiyordu.sonunda uçsuz ,bucaksız bir uçuruma götürdü ve arabayı durdurdu.Hala arabadaydik."Pekala Selena neler oluyor?" dedi.Sakinleşmeye çalışıyordu.Sesimi cikarmiyrodum. " Söyle!" dedi ve kolumu sıktı.Canım acıyordu.Sertçe tlefonumu çıkardım ve serte ona bırakıp fotoğrafı gösterdim.Fotoğrafa bakıyordu."Bu mu yani ? " dedi ve güldü."Komik değil " dedim . "Benim bunu yapicagimimi düşündün yanı?Sen yokken başka bir kız a dokunmak ? Ha Selena ha? Bu çok çok eski bir fotoğraf . Ve o benim eski sevgilim!" dedi. Çok kızgın görünüyordu çünkü asil ben onu hayal kırıklığına uğratmıştım... " Be-ben çok üzgünüm " dedim.Gözlerime masumca baktı."Zayn?" dedi.Birşey diyemiyrodum şok geçiriyordum sanırım."Asıl sen beni aldattın " dedi. Sonra tekrarladı "Aldattın,aldattın,aldattın,aldattın..." çaresizce ağlıyordu.Bende sesizce agliyordum.Durumu açıklamak istiyordum ama konusamiyordum bir turlu birşey soyleyemiyorudum ....

En sonunda beni dışarı çıkarttı.Uçurmun tam kenarında duruyorduk."Bunu ödiyeceksin gomez ödiyeceksin!" dedi ve boğazımı sıktı agliyordum.Hıçkıra hıçkıra agliyordum.Gözlerime baktı " Bana bunu yapmamliydin " dedi ve beni orda bırakıp arabasına doğru yürümeye basladı. Kalbime birşey oluyordu.Kalbim çok çok hızlı atıyordu . Sanırım yavaş yavaş bayılıyordum."Ben sana boyle birseyi asla yapmadım Bieber" dedim ve gözlerimi yumdum...

Forever Love ( Daima Aşk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin