Forever Love (Daima Aşk ) 3. Bölüm

40 2 0
                                    

Not:Arkadaşlar e-postamı doğrulamadığım için yorumlarınıza cevap veremiyorum ama çok teşekkür ederim ! <3

Kalktığımda saatin çok geç olduğunu fark ettim.OMG ! Geç kalmıştım.Hemen üstüme birşeyler geçirdim.Bir kot ve t-shirt. Koşarak okula doğru yürümeye başladım.

Okulda Justın gözünü benim üzerimden ayırmıyordu.Biraz korkmuştum.Cidden Öper Miydi ? Bunu düşünmemeye çalışıyordum.

Tenefüs olmuştu ve Tay okula gelmemişti -_- . Bende sıkıntıdan koridorda yürümeye başladım.Biri elimden tutup beni çekiştiriyordu.'Bırak beni göt!' diye bağırdım ama o eliyle ağzımı kapttı.Kim olduğunu göremedim çünkü yüzüne bakmıyordum sadece çırpınıyordum.Beni duvara dayadı ağzımı sıkıca tutuyordu.'Gomez fazla güzelsin ama oyun istiyorsun ' dedi.Yüzünne baktim.O o Justın'dı. Korkuyordum.Gözümden yaşlar süzülüyordu.'Korkma sana birşey yapmayacağım,ama birdaha bana bulaşma! ' dedi ve dönüp gitti.Arkasından kufurler ettim.Bana dönüp 'sus' işareti yaptı ve bir kahkaha attı.Ondan nefret ediyorum...

Sonunda hafta sonu ve dinlenmeye ihtiyacım var ! Yatağımda öylece yatıyordum.Telefonum'un çalmasıyla irkildim ' Alo sel.Kızlarla senı Summer Cafe'de bvekliyoruz.Kesinlikle geliyorsun.Yarım saate burda ol!' dedi.Arayan Taylor'dı.Ben birşey demeden kapattı. Ah Taylor! Uyuşuk bir şekilde kalktım.Dolabıma doğru yürüdüm.Hemen birşeyler geçirdim.Tabi yüzümü yıkamayı unutmadım.Kulaklığımıda aldım ve çıktım.

Cafe'ye varmıştım.Kızlar ortada yoktu.Bende onları beklemeye başladım.20 Dakika geçmişti hala ortada yoklardı.Bende telefonumu kurcalıyordum vee bir mesaj.Hemen açtım.Mesaj tay'dan gelmişti ;

" Sel çok üzgünüm ama biz oturduğun Cafe'ye gelmeyeceğız kızlarla başka bir yerdeyiz.Cidden üzgünüm ama hoşuna gididcek.Önüne bak xx " şaşırmıştım.Önüme baktım . Mavi gözlü biri bana doğru yaklaşıyordu.Evet bu Justin 'di . Of Taylor naptın sen ? Oradan uzaklaşmak istedim ama nedense ayaklarım tutmuyordu.Masaya geldi.Telefonu sert bir şekilde masaya koydum."Oturabilir miyim? " dedi.Hayır desem olay çıkartıcaktı bu yüzden basımı " evet" şeklinde salladım.Karşımda duran sandalyeye oturdu.Onunla konuşmak istemiyordum ama ona sorucak çok sroum vardı ;

-Neden peşimdesin ?

-Benimle tartısdın simdi ne değişti ?

Ve buna benzer birçok soru...

"Sohbetine doyum olmuyor " dedi ve sessizliği böldü.Ben ciddiydim."Ne istiyorsun ? " dedim.Sessiz bir şekilde " seni" diye fısıldadı.Beni ? " Beni mi ? Neden ben ? " dedim.Biraz durdu."Çünkü etkileyicisin se-sen farklısın" dedi.Kalbim çok hızlı atıyordu.Ama alttan aldım " Bende normal bir kızım Bieber.Sana iyi günler ..." dedim ve sertçe kapıdan çıktım .Onu terslemiştim.

VE BİLİYORMUSUNUZ O HAKLIYDI BEN O KIZLARDAN DEĞİLDİM...

Forever Love ( Daima Aşk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin