Sabah okul dolabımdan biyoloji kitabımı alıyordum.Taylor yanıma geldi."Bana küstün mü ? " dedi.Yüzüne bakmadan "Olabilir" dedim.Beni o götle yanlız bırakmıştı.Dudaklarını büzdü"Çok üzgünüm sel" . " Tamam affettim seni öküz " dedim ve ikimizde güldük.Birlikte sınıfa doğru yurmeye başladık.Justin en arka sırada oturuyordu.Yanında bi kız vardı ve oldukça yakınlardı.Kısandım mı ? Hayır.Yine bulmuş kendini bir mal.Benimle hic ugraşmıyor,yüzüme bile bakmıyordu.Öküz işte.Pekala tamam biraz kıskanıyor olabilirim ama... Tamam lan ne diyorum ben deli gibi seviyorum.
okul çıkışıydı.Taylorla ilk tanıştığımız büyük parka gittik.Tabiki Justin ve Grubuda oradaydı.Ve tabi ki Yeni sürtüğü de ordaydı. Resmen gözümün önündeydiler."İstersen gidelim " dedi Taylor."Hayır"dedim.Oradan bir korkak gibi gitmeyecektim.10 dk.sonra canım birşeyler istedi.Hmm dondurma evet! "Ben dondurma alıcam " dedim ve dondurmacıya doğru yürümeye başladım.Arkamdan birinin geldiğini anlamıştım ama yürümeye devam ettim.Ta kil kişi beni bir yere çekene kadar.Justin?Justin. "Kıskandığını biliyorum " dedi ve kıkırdadı."Hayır neden kıs-kıskanıcam ? " dedim. Güldü."Hadi ama " dedi.Gözlerine baktım.Dayanamadım ve " Tamam Piç kıskandım çünkü o kız ne biliyim sev--- " demeden dudaklarını dudaklarıma değdirdi.O an uçuyor gibiydim.O an hic bitmesin istemiştim.O an aşk'ı hissetmiştim...
Nefesimiz bittiğinde dudaklarını dudaklarımdan çekti.İkimizde gülümsüyorduk.Ekimi tuttu.Bende birşey yapmadım ve yürümeye başladık .El -ele ...
"Ama o kız ? " dedim suratım düşmüştü.Güldü ve " Emma... Emma bieber ." dedi.Hala birşey anlamamıştım."Kardeşim " dedi.Gülümsedim.
Taylor Bizi görmüştü . Sesli sesli gülüyordu.Justin yüzüme bakıp gülümsedi . Bende gülümsedim."Evime gelmek istermisin ? " dedi.Biraz düşündüm.
İç Sesim : "Git bence.Hem çıkıyor gibisiniz.Bisey olmaz."
Diğer Sesim : " Bu çocuğun ne yapacağı belli olmaz".
Buna lan ?
En sonunda karar verdim " Olur" dedim."Harika.Seni akşam 7'de alırım " dedi ve gülümsedi.Sadece bir yemek yeriz dimi ?
Saat 7'ye gelmek üzereydi.Hemen çantamı alıp çıktım.Justin 'de beni almaya gelmişti.Arabaya bindik . Justin hızlı gidiyordu.Gözlerim nasıl o şekile girdi bende anlamadım.Justin korktuğumu anladı ve yavaşladı.Biraz daha olsun rahatlamıştım.Sen arkadaşlarınla birlikte mi kalıyorsun? " dedim ve gözlerimi ona çevirdim,O yola odaklanmıştı."Evet,onlarla çok iyi anlaşırız.Ama bugunluk başka bir yerde kalacaklar.Yanlızız yani" dedi.Oops! Yanlız . Sıçtım.Ona belli etmemeye çalışıyordum.
Eve gelmiştik.İki katlıydı ve çok güzeldi."Hadi " dedi ve elimden tuttu.Birlikte eve girdik.İçi çok hoştu.Çerçeveler,vazolar,televizyon ve koltuklar... Hepsi muhteşemdi."Beğendin mi ? " dedi."Evet,harika" dedim.Büyük bir masa vardı.Üzerinde mumlar,güller ve şahane yemekler."Hadi oturalım" dedi ve masayı işaret etti."Vay canına.Çok güzeller " dedim.Gülümsedi.İçerden tatlı bir bayan geldi."Merhaba ben jade.Sizinle tanıştığıma memnun oldum." dedi,Üzerinde önlük vardı sanırım hizmetçiydi."Merhaba ,bende Mandy" dedim."İlk yemeği getirimisin lütfen ? " dedi.Jade gülümsedi ve mutfağa doğru ilerledi.Tatlı bir bayandı.
Yemeğimizi bitirmiştik."Ben çıkıyorum " dedi jade.Ve kapıdan çıktı.Justin televizyonun yanındaki masada bir kaç CD karıştırıyordu.Bende ellerimi yıkamak için üst kattaki banyoya gittim.Justin'in odası dikkatimi çekmişti.Girip bakmalıydım.Dayanamadım ve odaya daldım.Tam bir genç odasıydı.Dikkat çekiyordu ve etrafda kız resmi yoktu.Vay! Aşağıya indim. Justin hala CD'lerle ilgileniyordu.Koltuğa oturdum."Titanic 'i daha önce izledin mi?" dedi ve bana baktı."Mm hayır." dedim . "Pekala o zaman bugün Titanic izliyoruz" dedi ve gülümsedi.CD'yi televizyona taktı ve yanıma oturdu.Film çok romantikdi . Bir anda kendimi onun göğsünde yatarken buldum.Saçlarımı okşuyordu.O zaman güvende hissediyordum.Sanki dünyanın geri kalanına ihtiyacım yokmuş gibi...
Justin'in Ağzından ;
Filmin sonlarında mandy göğsümde uyuya kalmıştı,Tıpkı bir melek gibi uyuyordu.Film bitmişti.Ve Mandy'i uyandırmaya kıyamadım.Bugün bende kalması gerekiyordu.Saat çok geç olmuştu.Hemen annesine mesaj attım."Anne ben bugün arkadaşım da kalıcam.Yarın öğlen gelirim" . Annesi cevap yazdı"Peki meleğim " . Atlatmıştım.Başka bir kız olsa onu fena becerirdim.Ama o farklıydı ve ona bunu yapmazdım.Mandy'i kucağıma aldım ve odamdaki yatağa yatırdım.Yanında yatmayı çok istiyordum ama ....
"Hadi Justin yat" . Kim di bu ? Tabi ki iç sesim.Yine piçlik peşinde.Bunu yapmazdım ve kendime engel olup odadan çıktım.Yorgan ve yastık getirdim.Koltukta yatacaktım.
Selena'nın Ağzından ;
Saba uyandığımda Justin'in evinde hatta odasında olduğumu anladım.Sikildim.Hemen yataktan kalkıp merdivenden inmeye başladım.Justin koltukta yatıyordu.Bana birşey yapmadığından emindim.O aslında iyiydi.Ve harika biriydi...
Çok masum uyuyordu.Yanağına bir öpücük kondurdum.5 Dakika sonra uyanmıştı."Günaydın" dedim.Koltuktan kalktı ve " Günaydın bebeğim" dedi.Bebeğim? Dün olanları anlattı."Çok teşekkürler " dedim . Dudağıma öpücük kondurdu.Elimden tuttu ve beni kaldırdı " Hadi kahvaltı hazırlama vakti " dedi."Pekala " dedim ve mutfağa doğru yöneldim.Ben patatesleri keserken o pişiriyordu.Bir yandan şarkılar . Katy Perry -Undoncitionally
Unconditional, unconditionally
Koşulsuz, Kayıtsız şartsız
I will love you unconditionally
Seni seveceğim, Kayıtsız şartsız
There is no fear now
Şimdi (içimde) korku yok
Let go and just be free
Hadi şimdi gidelim ve sadece özgür (hissedelim)
I will love you unconditionally
Seni seveceğim.
Sonra kıkırdadık.Kapının çalmasıyla şarkıya ara verdik.kapıyı açtığımda karşımda Jake,Zayn,Brake,Coop ve Sowie vardı.Yani Justin'in grubu.Beni görünce şaşırdılar."Hey sen Mandy misin ? Hani şu Justin'in ölüp bittiği kız." dedi Zayn.Gülümsedim."Evet ben Mandy.Hadi gelin içeri" dedim ve içeri girdiler.Justin onları görünce "Hoşgeldiniz . Bizde kahvaltı hazırlıyorduk " dedi ve mutfağı gösterdi."Harika" dediler ve koltuğa oturdular.
Yemeği yemiştik ve toparlamıştık."Ben gitmeliyim " dedim."Pekala bebeğim .Seni bırakmamış istermisin ? " dedi Justin."Yok gerek yok" dedim."Hadi ama " dedi ve beni arabaya bindirdi.
Eve varmıştık.Herşey için tesekkur ettim.Ve arabadan indim.Eve girdiğimde annem beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Love ( Daima Aşk )
RomanceBu hikaye çoğu kişinin hikayesi.Bu hikaye belki de senin hikâyen...