Forever Love ( Daima Aşk ) 6.Bölüm

36 2 1
                                    

Arabaya bindik.Ben hemen kulaklıklarımı taktik ve bir Taylor Swift şarkısı açtım.Yolumuz uzundu.Etrafı incelemeye başladım.Gözümden yaşlar dökülüyordu ...

Sonunda varmıştık.Kırmızı İki katlı güzel bir evin önünde durduk."İste burası prenses" dedi babam."Nasıl sence?" dedi."Mükemmel " dedim.Aslında hiç de mükemmel değildi.İçerisi çok büyüktü.Babam bana idamı gösterdi.2.Katta kalıyordum.İdam oldukça iyiydi.Bir televizyon iki kisilik bir yatak ve bilgisayar...

1 Ay Sonra...

Buraya alışmıştım.Odamda telefonumu kurcalıyordum.Justin'in arkadaşı Zayn'den bir mesaj geldi.Sanırım telefon numaramı Justin'den aldı.Hemen mesaja baktım.

"Hey Sel, Bu fotoğraftaki Justin mi? xx "

Fotoğrafa bakmak istemiyordum.Ama bakmalıydım.Fotoğrafa bastım ve ...

Justin Ve Bir kız..

Sarılıyorlar...

Ve oldukça samimi ...

Ellerim titremişti ve ağladığımı farketmemiştim bile...

Yavaşça kılavyeye dokundum ve " Yanındaki kız kim ? " dedim. " Yeni sürtüğü ahahah " dedi.Zayn gülüyordu ... Ben bir zavallı gibiydim."Neden gönderdin bana? " dedim."Bak sel,Justin hep böyle kendine sürtükler bulur becerir ve terk eder.Seni beceremediği için şanslısın" . Ne yazacagimi bilmiyordum...Ona ne söyleyeceğimi.Sadece içimde hayal kırıklığı öfke ve Kırgınlık vardı.Öylece ağlıyordum."Sen iyi misin " diye mesaj attı.Benim kötü olduğumu anlamıştı."Hahayır ben dinlenmeye ihtiyacım var.." dedim ve telefonu masaya koydum.Justin bunu yapabilirmiydi?Bir an önce Los Angles'a gidip yüzüne tükürmeyi bekliyorum...

Los Angles'a Dönüş

Sonunda 2 ay bitmişti.Babam bana otobüs bileti almıştı.Hemen otobüse doğru yürüdüm.Hal içimde acı vardı... Kalp kırıklıkları...

Otobüse bindim.Yanımda kimse yoktu bende bunun keyfini çıkarıp bir uyku çektim.

Ve Los Angles'a vardım.Hemen otabüsten indim.Tay beni bekliyordu ona kocaman sarıldım.Oda biliyordu Justin olayını ve beni anlıyordu."Sen iyisin dimi ? " dedi tay."Imm yani evet" dedim.Siyah bir araba bana doğru geliyordu.Kapısı yavaşça açıldı.İçinden Justin çıktı . Bana doğru yürüdü.Demek ki o fotoğrafını gördüğümden haberi yoktu.Kollarını açtı " Seni çok özledim bebeğim" dedi.Onu sert bir şekilde ittirdim."Yürü git Bieber ! " dedim.Gerçekten çok sinirliydim . Justin şaşırmış bakıyordu."Ne oldu?!" dedi."Sen ne olduğunu biliyorsun! " dedim ve yüzüne sert bir tokat attım.Gözyaşlarım dökülüyordu.Ağlayarak" Ben sana güvendim.Seni sevdim.İlk kez değerli hissettim.Bunun olacağını biliyordum.Senin böyle bisey yapacağini bilmeliydim.." dedim ve Taylor ile birlikte hızlıca uzaklaştık.Arkamdan bağırıyordu ama Umursamıyordum.Sadece Yürüyordum ... Ondan uzaklaşmak için Yürüyordum...

Forever Love ( Daima Aşk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin