Çektiğim fotoğrafları Instagram'a yüklerken kendimi koltuğa bıraktım. Çok geçmeden Jongin de yanıma oturmuştu.
"Kendimi hissetmiyorum."
Başımı ona doğru döndürdüm, gözlerini kapatmıştı. Taeoh bizi fazlasıyla yormuştu. Bugün yaptıklarımız aklıma gelince gülümsedim.
Sabah Jongin beni arayıp bugün yeğenine bakacağını söylemişti. Eğer sorun olmayacaksa buluşabileceğimizi de eklemişti. İlk duyduğumda moralim bozulmuştu sonuçta plan yapmıştık ve ben kendimi buna hazırlamıştım. Ama bir düşününce daha eğlenceli olabileceğinden kabul etmiştim. Öyle de olmuştu, fazlaca eğlenip bi' o kadar da yorulmuştuk. Orası ayrı konuydu tabii. Taeoh dışarıda huysuzlanmaya başlayınca da eve gelmek zorunda kalmıştık. Onlarla gitmeyi başta kabul etmemiştim ama Jongin'in evinde, Jongin'in koltuğunda oturuyordum şuan.
"Bugünü böyle hayal etmemiştim."
Koltukta doğrulup vücudunu bana doğru döndürdü.
"Ben de böyle hayal etmemiştim birden gelişti. Planladığımız gibi olmadı, özür dilerim Sehun."
"Planladığımız gibi olmadı ama yine de tüm gün beraberdik, tabii artı bir farkla."
Birbirimize gülümsedik.
"Hem ben çok keyif aldım özür dilemeni gerektirecek bir durum yok."
"Buna sevindim çünkü ben de çok keyif aldım." biraz duraksadı, elini ensenine götürdü.
"Bana bir gününü daha ayırabilirsin misin?"
"Elbette."
Hiç düşünmeden cevaplamıştım. Jongin ise tekrar eski pozisyonuna dönmüştü ama bu sefer gözleri açıktı.
"O halde bu gece burada kalır mısın Sehun?"
Ne yalan söyleyeyim bu beklemediğim bir soruydu.
Ne demeliydim ki?
Evet dersem çok mu istekli görünürdüm? Ama kalmak istiyordum. Peki hayır dersem ne düşünürdü? Sıkıldığımı ya da ondan hoşlanmadığımı mı?
Kafam karışmıştı.
Ben oflayınca Jongin bana baktı.
"Sadece soruydu."
"Yok hayır yanlış anladın. Yani ne anladığını tam olarak anlamadım ama demek istediğim isterim."
Cevabımı duyduktan sonra kalbim sanki boğazımda atıyormuş gibi hissetmemi sağlayacak şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafe Universe || Sekai
FanfictionHavanın soğukluğu beni sana getirendi. | Bölümler biraz düz yazı biraz texting içeriyor. | | Başlangıç: 24.12.17 |