Makyajımı yapmak üzere sabah erkenden kalktım ve odamdaki banyoya gittim makyajımı çok hafif yaptım dudak parlatıcısı simli ve Hafif siyahımsı göz farı ve göz kalemi yaptım altıma kısa etek birde üstüme yazılı salaş tişört giyindim ve güzel dans ayakkabımı giyinerek okulumuza gittim bizim takım tamdı erkek gibi gücüm vardı ne kadar süslensemde içimde bir abdülrezzak vardır kızları dövmem erkekleri döverim buda beni erkek fatma kılar hah dur bu grubun üyelerini tanıtmadım sayın anelez sakinleri,
Atakan 18 yaşında çok tatlı ve kavgacı
Pınar 18 yaşında ve çok zeki
Güzelde
Murat 18 yaşında ve çok güclü bide sinsi
Ali 18 yaşında grubun neşesi
Ve espirilisi
Emir kaan 18 yaşında çok tatlı fenomen musical.ly de ve oda şaka uzmanı sona ben kaldım
İrem 18 yaşında şakacı ve erkek gibi kavgacı ayrıca makyajı abartan kızlardanda değil temsilen süren birisidirBu kitabı okuduğun için çok mutluyum canım..........................................arkadaşım(isminizi yazın ve karakterinizi kendiniz yaratın)
Okula geldim ve sınıfa girdik bu kıza gıcık oluyordum arkadaşım pınarı sıkıştırmış ve kolunu çok sıkıca tutup bağırıyordu çantamı yere fırlattığım gibi mervenin boğazına yapıştım
"Eğer bu kıza bir gıdım dokun senin o çıplak ifşalarını tüm okulun girdiği sitede paylaşırım rezillikten burada bile yaşıyamazsın anladınmı?"
"Bırrak bbeni...öhöhö ne yapıyorsun sen ya? kızım akıllansana bu kız ve senin o lanet grubun hırsız"
"Demek hırsız peki bunu sen istedin" dedim okul müdürünün odasına çıkıp anons yaptım"evet sevgili arkadaşlarım şimdi okulumuzun sitesine girip manyak bir fotoraf attım bu bir ifşa yani kimin biliyormusunuz? Merve...merve koyuncu bunu ilk gördüğümde çok fazlasıyla miğdem bulanmıştı poşetle gezinmeyi unutmayın iyi günler"dedim ve sınıfa gittim herkez merveye bakarak gülüyordu birisi hatta mervenin yanına gidip "merve akşam bize gelsene annemgilde yok zaten"
"Git başımdan gerizekalı bu montajdır kesin! öyle bir fotorafı nasıl çekinirki insan?"
(Ali)
"Bilmem belki bana atıp çekici göğüslerim var diye atmışsındır ama bak senden iyicene iğrendim mervecim şimdi kokmuş grubunda bu konu ile tartışın kesin bizi mahvedecek bir planın yoktur(kahkaha atar)
İçim rahatlamıştı bunu aliye göndermişti gerçekten ilk gördüğümde miğdem ağzıma gelip gitmişti sevmiyordum onun o kokmuş grubunu ali kolumdan tutup sıraya atınca"napıyon lan manyak aklımı çıkardın?"
"Salak mat hocası geldi sana dediklerini unuttunmu sınıftanmı atılmak istiyorsun?"
"Hayır,kanka allah razı olsun"(irem)
"Bişey değil! Pınar ödevlerimizi yaptınmı kanka?"(ali)
"Hıhı yaptım"(pınar)
"Çıkartsana kanka"(ali) bu çocuk pınarı buyüzden kullanıyordu bizide alet ediyordu kızı kullanmak ah bu saçma en arka sırada oturuyordum kafama aniden bir kağıt attı birisi
"Bugün yinemi çok güzelsin? artık beni şaşırtmıyorsun iyicene kendine çekiyorsun O4"(gizemli kişi)
Bu kimdi lan off zamanım yok bu aşkla meşkle ben şuanda bugün mervegilin ne yapacağını düşünüyordum kesin ibnelikten fırsat arıyordur neyse kağıdı kalem kutuma koydum zil çalınca ali kuşkulanmıştı buyüzden dışarı çıkmadı
5 dk sonra...
İçeri zili çalmıştı.
Sınıfa girdiğimde ali eline mektubu almış şokla beni bekliyordu
"Ee alicim o ne ?"(irem)
"Bencede sana soralım bune irem?"(ali)
"Haa şey demem gerekirdi zaten 10 dk felan önce geldi birisi kafama bu notu attı okudum ama önemsemedim zaten"(irem)
"Lan salak birisi sana aşık bu sınıfta, kim bunu atan?"(atakan)
"Yaa, bide ben bilsem kimin attığını"(irem)
"Burada küçük bir gizem var yani görmüyormusunuz? Bu açık ve açık orta sıradan dördüncü masa ya mertali yada oğuzhan ikisinden birisi bana oğuz gibi geliyor"dedi pınar bende gülmeye çalışıyordum ve yüzüm yeni botoks yaptıranlar gibiydi
"Kesermisin şunu irem?"(atakan)
"Neyi meyveli yoğurdum"(irem)
"Sahte gülümsemeyi bebeklere verilmiş limon gibi ekşidin kanka"(atakan)
(Mırıldanarak)
(Ya aynen birazdaha kalsa patlıyacam tek dertleri bu oldu şimdi yardım et allahım bana)(irem)
"Ne kanka ne? bişeymi dedinde allahım felan duydum birazda"(emir)
"Yok allahım buluruz inşallah dedimde"(irem)
"İnş"(murat)
(Emir)
"One lan inş diyince allah anlıyacakmı? oğlum bari müslüman sözlerini kısaltıp bizi iyicene kafir yapmayın ya tövbe tövbe"
En azından gülmüştüm çok sıkıcıydı ve bir şey yapmamız lazımdı matematik sınavı vardı dersi kaynatacaklarını duydum mervegilin önünde oturan zenan'dan duydum merveden yardım almak iğrenç ama onlar zaten tembellerdi bir şekilde kaynatırlardı hah asıl sıçtığımız noktaya gelmiştik ne yapıcaktık? Hiçbirimiz çalışamamıştık!
"Ya emir ne yapıcaz abicim?"(irem)
"Valla bende bilmiyorum bildiğim tek şey var"(emir)
"Nee acele at hadi bak bize granny gibi sopasıyla gelen canavar gibi bakıyor"(ali)
"Kilo kilo sıçtığımızı farkındasınızdır"(emir)
"Ya bi sus geveze!"(pınar)
"Aklıma fikir geldi"(irem)
"Nedir o irem?"(atakan)
"Şimdi bakın biz ali ile ben arkada oturduğumuza göre pınar ilk önce size cevapları teker teker söylüyecek en sonda bize"(irem)
"Ee hoca görürse?"(murat)
"o iş bende telefonlarınızı açık tutun çünkü mesajlaşacağız ama sessize alın hadi hızlı olun"(irem)
"Siz ne yaparsanız yapın ben kopya çekmiyecem"(atakan)
"Neden meyveli yoğurdum?"(irem)
"Çünkü bu iş beni aşar arkadaş ben zekiyim eğer pınarında bilemediği olursa size derim şimdi sadece bana allah kolaylık versin"(atakan) dedi ve önüne döndü sınav berbat şekilde zordu yani şu sınavdan sonra 2+2 yi sorsalardı galiba 5 diyecek kadar olurdum
1 saat sonra...
Çok sıkıcı geçiyordu dersimizde boştu.
Birden anons gelmişti bu müdür yardımcımız alamet dindar hocamızdı "evet sevgili öğretmenlerimiz ve sevgili öğrencilerimiz bir şikayet ile tüm okulda arama yapılacaktır eğer telefon bulunursa 3 ay boyunca verilmiyeceğini dile getiriyorum"büyük sıçmıştık hemen koridora çıkıp kameralarda salaklık yaptık hoca ise daha 9.sınıflardaydı ben daha ince olduğum için ve eteğimin belide daha sıkı olduğu için tüm telefonları bana vermişlerdi götüm başım telefon doluydu bacağımdan birisinin kaydığını hissettim tamda o sırada alamet hoca bizim sınıfın karşısına geliyordu bacağımı bir yere vurmuş gibi davrandım tek bacağımı tutarak sekiyordum hoca yanıma yaklaştı"sorun nedir iremcim?"(hoca)
"Ee hocam ben...Ben bacağımı sıraya vurdum biraz kanadı oyüzden revire gidiyordum"(irem)
"Nasıl ya? Revir aşağıda çocuğum yukarıya doğru nereye gidiyorsun?İrem bir kopuğunuzu yakalarsam ki zaten o telefonlar verilmedi beni oyalamak için yapıyorsun demi koş wc git bacağını temizle gel buraya"(hoca)
"Ama...hocam...şşey"(irem) lafımı çoktan kesip"susss artıkk ! oylama beni evladım"(hoca)
Dedikten sonra yukarıya odasına gitmemde'de yardımcı olmuştu kanguru gibi seke seke çıkarak gittim tam odaya girdim derken kapı açılmasıyla elimle tuttuğum bacağımı yere basıp tüm telefonların düşmesi bir anda oldu ben telefonlara hüzünlü bakarken alamet hoca dır dır başımın etini yiyordu sinirimden beyin damarlarım tıkanıp felç kalmıştı hoca saydırıyorda saydırıyordu buna daha fazla katlanamadım hoca arkasına dönükken zil bitonun bastım alamet hocada remiz hoca sanıp odasına gittiğinde bir not bıraktım "hocam çok üzgünüm ama sınavımız yeni bitti ve diğer dersimizde sınav oyüzden konuları tekrar gözden geçirmem lazımdı iyi günler kolay gelsin irem özensu"
Yazıp tamda en sevdiği palyonço biblosunun önüne koydum sonrada telefonları kontrol ederek temizleyerek kutunun içine koyup sınıfa uçtum kapıyı çaldığımda hoca yazılıları okuyordu yani bize değil yazılılara not veriyordu o sırada sinsice sınıfa girip yerime oturdum
"Ne yaptın kanka?"(ali)
"O iş yattı babuş ya"(irem)
"Nasıl yattı? Ne oldu? Anlatsana kızım"(murat)
"Ya tam telefonları çıkartıp koyacakken hoca havuza dalar gibi dalınca ayağımı korkudan yere koydum o sıradada telefonlar yere düştü"(irem)
"Vay güzelim telefonum irem cadolozu senimi düşürdü ? Affet beni elinde sonunda cennette görüşücez"(murat)
"Bu çocuk kafir galiba lan murat bak başlıyacam ama anana"(atakan)
"Tamam canım dalga geçiyordum ha irem bişey varmı telefonlarda? hasar kırık felan?"(murat)
"Yok kanka bizzat detaylı bakıp temizliyerek koydum telefonları kutuya"(irem)
10 dk sonra...
Hoca yazılıları okumaya başlamıştı"Ali mermer 92,mert derman 87,ayşe kabak 65,selim öztürk 98 ,irem özensu 100,
Pınar demirci 100,atakan acar 100,murat keskincibaş 75,emir kaan 83,merve koyuncu 34, ali sak 20, derya huana 56,taha aşira 32..."
Mutlumuydum? Hayır değildim çünkü kendim hareket ederek yapmamıştım nediyorum lan ben?tüm duygularım karışmaya başladı telefonum düşünce hamile kadınlara döndüm lann
Zil çalmıştı bayağı dersten sonra evlerimizin yollarını değil herzamanki gittiğimiz cafe'nin yolunu tuttuk ve oturduk düşüncelere bağlanmıştık acaba o mektubu yazan kimdi? Neden bendim? Bana neden aşık oldu?
Off off atakana ofluyarak döndüğümde sinirlenmiş kültaplasını eline alıp sıkıyordu
"Aa, meyveli yoğurdum neden sıkıyorsun'ki kendini?"(irem)
"Ya iremim sana kimse aşık olmasın sonra aramızdan gidiceksin helin gibi oda sevgili bulunca bizi sildi gitti"(atakan)
"Kıyamam sana oğlum benim 4 tane sevgilim varken yani hayırdır ya?"(irem)
"Oha! Nee?"(ali)
"Ayy nekadar safsisiniz! Tabikide sizsiniz pınarda benim ex aşkım filan"(irem)
"Ya kızım malmısın?"(pınar)
"Off ya bir şakayıda kaldıramıyorsunuz bıktım ulan"(irem)
"Şaka yaptım şeker farem"(pınar)
"Ya biliyormusunuz?annem ve babam antalyaya gidiceklermiş hani şu parti vardı'ya okulun balosu işte o iş benim için artık yatmaz kankalar"(irem)
"Oo kanka iyisin"(murat)
"Bencede kaymağın üstüne vişne reçeli dökülmüş kadar güzel bahtın var ya kanka"(ali)
"Kanka neden sen gitmiyorsun?"(pınar)
"Ben biraz zırvaladım işte sınıvlarım felan dedim annemgilde mağdem öyle dedi 3 gün tatil yapar geliriz dedi"(irem)
"Hımm iyimişsin sinsirel'im(atakan)
"Kankalar ozaman biz pınarla kalkalım alışverişe çıkıcazda"(irem)
"İyi ozaman bende sizinle geleyim kendime takım elbise alıyım"(atakan)
"Tamam hadi görüşürüz kendinize iyi bakın"(pınar)
Hemen şehir merkezindeki alışveriş merkezine geldik yukarıda gördüğüm siyah ve üstünde hafif simler ve arkasında bir kocaman kurdele vardı.
Arkası uzun önüde aynı bir biçimde tek bacağı açık ve tek kolu olan çok güzel bir elbiseydi 500tl verdiğim bu elbiseye değicektir umarım içerden birde siyah önü açık topuklu ayakkabı aldım
Pınarda kırmızı ve balık model elbise aldı siyah topuklu ayakkabı aldı atakanda içi mavi gömlekli takım elbise birde ona uygun siyah ayakkabı aldı çıktık aradan 5 dk geçince cafeye geçip birşeyler içtik elime telefonu aldığımda kızarmıştım bu oğlanın kim olduğunu bilmiyordum ama yakalarsam onun neyse
Bilinmeyen numaradan atılmıştı mesaj
"Biliyorsundur siyah elbise aldığını gördüm hatta yanındakide kırmızı atakanmıydı? Ha evet oda bir takım elbise aldı beni görmeye sabırsızlanıyorsun biliyorum,Okul balosunda görüşürüz ozaman karşına çıkıcam bys😉😘"(o4)
Buneydiki şimdi?
"Oğlum bak kimsen söyle şimdi kim olduğunu söylemezsen seni bulduğum yerde evire çevire döverim"(irem)
"Yaa öylemi taşkın kız biliyormusun ? Orman kızı gibi konuşmana bayılıyorum senin dayağın bile güzel olur"
"Sapıkmısın lan sen ?"(irem)
"Yok değilim ! Ama seni seven ve sayan kişiyim o4 demiştim demekki bu kadar beynin durdu orta sıradan 4.sıra neyani haylamı anlıyamadın beni?"(o4)
"İrem,irem nediyorsun bu duruma?"(atakan)
Kendime gelmiştim ve bana bayağı kızmıştı atakan onlara şaşkın şekilde bakakalmıştım elimden telefonu alıp tüm mesajları teker teker okumaya başlamıştı sinirle telefonumu yere attı ve
"Biz neyiz irem?"(atakan)
"Nnasıl? anlamadım?"(irem)
"Ya irem ben senin kardeşin değilmiyim bu mesajı attığı anda gelip bana göstericektin"(atakan)
"Bir dakika! bu telefon numrası ile arıyabiliriz"(pınar)
"Nasıl?"(atakan)
"Ya ne kadar salaksınız? Bak burada numrası yazıyor bilinmeyen numralardan kim olduğuna ulaşırız ve ozaman adresine kadar bulabilirz sizde döversiniz!"(pınar)
"Bu çok mantıklı lan"(irem)
Çok sıkılmıştım artık hesabı ödeyip kalktık ve makyaj bölümüne girdik istediklerimi almıştım ve dalgın birşekilde gittim eve gelince heyacan basmıştık annemgilde bavullarını toparlayıp gittiklerinde elbisemi çıkarttım annemin o kocaman dolabına astım makyaj eşyalarımıda makyaj masamın üstüne koydum ve ılık bir duşu hak etmişti bu kokani vücudum temiz bir duştan sonra yatağıma uzandım ve yarınki balo için uykumun içinde bile heyecanlıydım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANALEZ(BİTTİ)
Teen FictionHiç kimse istemezdi onun yerinde olmayı başarılı ve sinsi idi irem. Hayatında başaramadığı sınav(kopya ile) Nede başaramadığı eşek şakası kötü sonuç almamıştır. İrem kendisine 5 kişilik bir aile kurmuştur okul hayatında tanışmış olan 6 kişilik grubu...