Gece bile olmuştu bu konuşmalardan.
Kalbime bıcak saplanmış gibi hissediyordum çünkü kardeşlerimle mutlu olmayı çok seviyorum ve bunu bozmalarınıda sevmiyorum. Yarın gece eve dönücez
Ama çok tatsız geçti günlerimiz atakan kendi içine benim yüzümden daha çok kapandı annesinin ölmesine çok üzüldüm elimden gelen bir teselli bile yoktu...
Sabah 12:45
Uyandım ve pınarla kahvaltı hazırladık emir kaanın işi çıktığından eve döndük geldiğimde odama eşyalarımı yerleştiriyordum annem kapıyı çaldı ve
"İrem diyeceğin birşey varmı?"
"Ne hakkında kleopatram?"
"Hımm bu telefonunu buldum ve efe diye birisi ile konuşmuşsun, sevgilimisiniz?"
"İğrençsin anne! Asla o beyni su ile dolmuş sukabağı patlıcan,sarımsak hücreli"
"İrem bu saydıklarının hepsi insan vücuduna yararlı bir sebzeler"
"Anne beni.çıldırtma! Ben o mahluku sevemem çünkü 18.yasala göre kardeşlerimin sevmediği idiot ve egoist insanla hatta varlık diyeyim olmaz!"
"İyi sevinmiştim"
"Neye acaba mixermom?"
"Ee sonuşta kızım 18 yaşına girdi ve ben onun sevgilisi olmasını istiyorum,ya bu kardeşlerin hiçkimseyimi sevmiyor?"
"Yok,aslında benim sevdiğim var!"
"Gerçektenmi?"
"1soru hakkın vardı bak onuda kullandın şimdi çık bakıyım mixermom"
(Annesini iterek odadan atar)
Derin bir oh çektim bu ohlama ciğerlerimi bile çıkarmıştı gerçekten iğrençti efe ve ben çocuk iğrenç kişiliğe sahip herkeze iğrenerek bakıyor kibirli itici benim sevdiğim erkek atakan gibi olucak arkadaş ben daha çok saçmalamadan duşa girip çıktım ve yüzüme maske yaparak yattım...
21:54
Annem çığlıklarla uyandırmıştı beni.
Çok korkmuştum.
"Ne?anne ne?"
"Oh be uyandın sonunda ayh kızım yemek yiyecez uyanman için çığlık bastım"
"Anneeeeeeeee!"
"İremmm!"
"Odadan çık! birşey yemiyecem"
"Aa nereye?"
"Lavobaya anne gelicekmisin? Yüzmü yıkıyıp yatıcam aç değilim hadi iyi geceler afiyet olsun sanada"
"İyi be! Sanada ne olduysa? artık, eski irem gibi iyi davranmıyorsun!"
"Çünkü benim için özel birisine söz verdim kendimide düşünüp o ve diğerleri hariç hiçkimseye iyi davranmıyacağım!"
"Ya,kim bu? Dur şu şömineni üstündeki 6 kişinin kocaman fotorafımı?"(anne)
"Tabikide!"(irem)
"Mimarıda atakan,neşesi ali saftisi murat,en akıllısı pınar,en sertide emirkaan"
"Aynen annecim iyi geceler"
"İyi geceler birtanem"
Sonunda odadan çıkmıştı biz bunları konuşurken efede bizi dinliyordu bu böcek olayı yüzünden uykuya zorlandım...
Sabah saat 7:30
Alarm çalmasıyla uyandım ve banyoya gidip dişlerimi fırçaladım,yüzümü yıkadım,saçlarımı tarayıf at kuyruğu yaptım sıra dolaptaydı uzun bel pantolonumu giyindim onun üstünede okul kıyafeti olarak kızlar için ten rengindeki orta boy tişörtü giyindim ve aşağı inip kahvaltımı yaptım
Mutsuzmuydum? Mutlumuydum? Moralim bozukmuydu? Kendimi anlıyamıyordum dalgın dalgın yolda müzik dinliyerek gidiyordum bugün ne otobüs,nede babamın beni bırakmasını nede binip gitmeyi istedim
Normal yürüyordum arkamdan birisi kolumu sertçe tutup durdurdu korkudan çığlık atmıştım bu efeydi ağzımı kapattı ve "korkma sakin ol! Ben dalgın olduğunu bilemedim özür dilerim!"(efe)
"Lan sukabağı bak beynini patlıcam bırak kolumu"(irem)
"Ya danazor avcım şimdi biz seninl--"(efe)
(Atakan)
"Bırak lan kızı!"
"Vay meyveli yoğurtta buradaymış, sanane? gitsene işine!"(efe)
"Bak efe bizdeki cesaretlik süperman'de yok ve o kolunu tuttuğun kız benim 10 senelik kardeşim onu dokunan bu delikanlıya dokunmuş olur ve ben bana birisini dokunmasını hiç sevmem oyüzden bırak"(atakan)
"Hangi toz pembe hikaye bu yoğurtlu"(efenin sinsi gülüşü)
"Tamam sen kaşındın bende nezaman bu hıyarı tartıp dövücem diyordum?
kardeşim dediysem ben onun abisiyimdir ve kız abisi olmak bilirisin dizilerde filmlerden!"(atakan)
Atakan gelip efeyi dövmeye başladı onları ayırdım efeye bile bakmadan atakanın kolundan tutup koşturmaya başladım"irem kolum acıdı lan!"(atakan)
"İyi olmuş salakmısın lan? Saat kaç biliyormusun? Saat 08:23 ve 35 geçe çalıcak koş taksi çevirelim ana cadde'den"
"Tamam"
Şuanda beynini dağatacağım tek kişi atakandı saat konusundan diğer konulardan bravo okula geç kalmamıştık okulun kapısında bizim grub bekliyordu"ya maykıllar nerelerdesiniz? şu tipinize bakın ya!"(murat)
"Boşversene hoca efendimiz atakan beycik efeyi dövdü!"(irem)
"Vallamı lan? Ulen kavga var bizi çağırmıyorsun petle geber atakan neyse beddua yaramıyor bizim üzerimizden"(ali)
"Ben size birşey diyeceğim!"(irem)
"Söyle prenses"(emir)
"Ama bu inanın en çok beni üzdü"(irem)
"Ne? söylesene irem"(emir)
"Benim annem öz değilmiş"(irem)
"Nee? O nasıl oluyormuş?"(murat)
"Annem beni doğurduktan sonra bizi bırakıp gitmiş"(irem)
"Kime kızgınsın peki peluş?"(ali)
"İkisinide...annem ve babama babam bana söylemedi buyüzden ondan nefret ediyorum annemde beni bırakıp gitti için onu boğasım geliyor öz olmayan anneme kızamıyorum çünkü onun çocuğu doğduğunda ölmüş buyüzden babam ondan saklamış ve beni öz kızı zannediyormuş"(irem)
"Peki irem sen nereden duydun?"(pınar)
"Herzamanki gibi babamın telefonu çaldı ve babam evde yoktu annemle alışverişe çıktılar telefonu açtım ve bir kadın çıktı ismi neydi hah!,lale şöyle dedi,
(Canlandırma)
"kızımı görmek istiyorum artık yeter bu cezaya evet seni ve yeni doğmuş bebeğimi bırakıp gittim nedeni ise çok hastaydım kızıma ve sanada bulaşmasını istemedim biz seninle görüştük ama görüntülü araştık ne oldu şimdi?"
"Ne?"
"Aa şey, siz kimsiniz? pardon"
"Bben irem özensu"
"Kızım, biz seninle buluşsak olurmu? Ha bitanem?"
"Sen beni bırakıp gitmişsin birdahada arama,sorma,karşımada çıkma benim annem var zaten 2.çakmayada gerek yok"
"Kkızım beni bi--"
"İşte böyle şeftali sinirlerim zıplatılan olay bu bir çocuğun en büyük üzüntüsü yıllardır anne dediği kişi aslında bir yabancı çıkmasıdır "(irem)
"Ya bak babuş ya,olayın birde iyi tarafından bak nazenin teyze 18 yıldır sana baktı, büyüttü yani o kadının sütünden içtin sen bence kendi annene kız ona birşey diyemem ama nazenin teyze kızının olmadığını yeni öğrenmiş ve durum onun içinde kötü o evladını sende anneni kaybettin"(ali)
"Haklısın! eve gidince ona süpriz yapıcam"(irem)
Eve erkenden gitmiştim elimde bir çiçek diğer elimde bir paket vardı içinde altın kolye ve 2 tane küpe vardı
Ama tek eksik şey annem evde yoktu eşyalarıda yoktu gerçekten beni bu kadar sevmiyeceklerini bilseydim hiç yaşamayı tercih etmezdim.
Annemi aradım ve,
"Annecim neredesin?"(irem)
"Ben senin annen felan değilim bana anne deme kaç yıl tanımadığım birisine bakmışım"(anne)
"Bende bilseydim kendi annemin kucaklarına koşardım ama beni istememiş sen baktın bana yıllarca gel hadi beni annesiz kendinide evlatsız bırakma!"
"Sen ne laf anlamaz birşeymişsin ben senin hiçbir şeyinim bana anne deme yıllardır dua ettiğim şeyde buydu kızım çıkmaz inşallah bak anan bile seni istememişte atmış sokaklara ilin evine"
"Şuraya kadar sustum ama benim annem hakkında uydurursan işte o zaman sana acımam bende sana çok meraklı değilim sen bencildin odundun ve hepte odun ile bencil olarak ölüceksin kendini düşünen zavallı bak okadar uğursuzmuşsunki çocuğunda seni istememiş ölmeye katlanmış"
"Teşekkür ederim, irem terbiyeni iyi takınıyorsun!"
Dedi ve kapattım galiba ağır konuşmuştuk ikimizde
Ama bana bunu demeden önce düşünücekti zaten çok kötü olmuştum ikizade üstüne o basmıştı.
Çoktan akşam olmuştu eve babam geldi ve nazenin annemi nerede olduğunu sordu,"ben bilmiyorum onun eve dönmesini istedim çiçek ile bir kolye takımı almıştım ama gelmedi üstüne üstünlük birde bana ağır kelimeler kullandı bende biraz kullanmış olabilirim babacım"(irem)
"O senin yüzünden gitti demi? Nededin ona ?"
"Hiçbirşey demedim kendisi çekip gitmiş işte bana niye bağırıyorsun çok sevilseydin bu 2 kadında seni terk etmezdi" dedim ve bana tokat atmıştı canımın yanması umrumda değildi
Babamdan nefret ediyorum herşeyi iyi yapmaya çalışırken boka çevirmesi yakıyordu canımı
Kafamı babama şok bir şekilde çevirdim yanağımdan 1 damla yaş aktı ve babam bu sefer acırmış gibi bakarak
"Özür dilerim irem böyle yapmak istemedim son günlerde biz-- nereye gidiyorsun irem?"
Yukarı odama çıkıp kapıyı kilitledim odamdaki tüm anne ve babamla çekindiğim çerçeveli fotorafları yere attım kriz geçiriyordum galiba,40' a yakın fotorafları yere attım babam kapıyı zorlamaya çalışıyordu
"İrem,sana şu kapıyı aç dedim. Ne zamandır sözüm geçmiyor bu evde?"
"Git buradan hayatımı mahvettiniz sendende o eve getirdiğin nazeniden de nefret ediyorum bana yapmaya çalıştığın iyilikleri gördünmü sen hiç bana hep kötülük yaptın sen demir özensu benim artık babam değilsin!"
"Ne? İrem bu nedemek?"
(Gitip kapıyı açarak)
"Bu şu demek şu saatten sonra bu evde yaşamıyacağım demek bu şu demek biraz kendine çeki düzen verisiye kadar annemde kalacağım demek."
Odayı temizlemeden direkt çatı katına çıktım sabahta okula gitmedim eşyalarımı bavula doldurup evden çıktım allahtan öz annemin numarasını almıştım.
"Alo anne neredesin?"
"Sen kimsin...irem kızım beni bu kadar çok çabuk kabul etmen nebileyim çok sevindim ee ben kendi evimdeyim konum atarımda bişey mi oldu kızım?"
"Babamla biraz tartıştık ee 1 kaç hafta sizde kalsam sorun olurmu?"
"Tabikide olur tatlım ama sizli bizli konuşmasak olmazmı?"
"Sizi tanımıyorum ve tanımadığım kişilerede siz diye hitap ediyorum"
"Hıhı,ee tamam ozaman ben bekliyorum görüşürüz!"
Dedi ve kapattı biraz sinirliydim ama gerçek annemide çok merak ediyordum.
Annemin kapısını çaldığımda sevinçle açtı ve ikimizde şoktaydık okadar bakımlıydıki gören benimle aynı yaşta sanardı,
(Sarılarak)
"Prensesim çok büyümüşsün daha doğrusu ne diyebilirimki?"
"Niye ağlıyorsunki? Hiçmi fotoraf göndermedi babam?""
"(Hıh diyerek güler) asla senin baban bencil kızım o kendi keyfini düşünen bencil insan bana bir kez bile seni seviyorum demedi çünkü biz görücü usulü evlendik evde hep kavgalar olurdu onunla aynı yatakta yatmasam beni dövmeye kalkardı ve bu evliliğin 7.ayında sana hamile kaldım yine çok kavga ettik biliyormusun sen çok küçüktün aslında hastalığım yüzünden gitmedim baban beni tehdit etti,(eğer gitmezsen iremi sokağa atarım yemin ederim onu fakirlere veririm sende onu bulamazsın!)dedi 3 hafta sonra evden ayrıldım seni defalarca kaçırmaya kalktım ama o seni ve nazenini istiyordu nazenin biz evliyken babanla sevgiliydi hiç istemezdim seni onun ellerinde büyümeni!"
"Bişey söylüyümmü? Ben ne olursa olsun asla çocuğumu bırakmaya kıyamam.
O çünkü, cennetten gelmiş bir sünnet ve o senin bir parçandan oluşuyor beni o kadın büyüttü ama en çok ne zoruma gitti biliyormusun?"
"Ne?"
"Anne diye peşinde dolaştığım kadın aslında bir yabancı çıkması işte bu kritik işte bu en zor ve katlanamayan şey içini dağıtan hatta annesi bırakmış bir çocuk için galiba bu dünyanın sonu gibi ben 1 hafta sonra eve dönerim buradada anne kız gibi davranmıyalım senin hakkında düşüncem gerçekten yok sadece seni görünce kalbime bir şey oluyor içim acıyor O KADAR!"
Annem kahvaltı hazırlamıştı ve içeriye doğru "lila"diye seslenmeye başladı bu benim kardeşimdi ne diye bilirimki? Sonuşta babamda evlendi onunda 2. Evliliğinden çocuğu oldu ama öldü.
Çok güzel bir kızdı aramızda 1 yaş vardı anneme dönerek bu kim?dermişcesine kafa salladı
"Ee bu benim ilk evliliğimden olan irem yani senin ablan tatlım hani sana bahsettiğim sürekli"
"Haa evet hatta ilk söylediğinde onunla tanışmak istemiştim. Bunu söylediğin günün geceside babam şehit düşmüştü"
"Baban şehitmi düştü? baban askermiydi' de?"(irem)
"Evet,binbaşıydı çok yakışıklıydı,yumuş gibi kalbi vardı beni 12 yaşıma kadar mutlu etti"
"Benim babam herşeyi düzeltmek isterken batırıyordu en dibe hemde ben tanıştığıma memnun kaldım bu arada ikinizin ismi ne?"(irem)
"Benim adım derya pınarbaşı
Kızımın ismide sanem lila pınarbaşı"
Dedi ve evden koşarak çıktım arkadaşlarımın yanına wolt cafeye gittim
Gerçektende çok özlemiştim atakanı boynuna yapıştım ve
"Aynı şehirde yaşasakta başka ülkede yaşasakta benim 5 kapaklı kalbimin içinde siz varsınız ve bu kalbin mimarıda sensin sevimsiz şey"
Murat bize özge diye sevgilisini tanıttı ardından da çok sıkılmak üzere evin yolunu tuttum birisi arayınca durdum bu lanet babamdı,
"Hiçbirimiz üzülmeden şu eve gel sana ne diyorsam onu yap daha 1 ayın kaldı 18 yaşın ve ben ne diyorsam onu yapıcaksın!"
"Baba ben gelemem! annemin yanına gidicem"
"Niye zorla tutuyor demi seni o kadın?o çeldi tabi bizim eve gel diye demi?"
"Hayır baba bak şimd--"
"Bak eğer eve gelmezsen arabayla gelir sokak ortasında seni rezil ederim"
"Tamam baba eşyalarımı alıyım geliyorum ama benimle o evde muhattap olma!"
Hemen taksi çevirdim ve annemin evine geldim ona gitmek zorunda olduğumu söyledim ve oda benimle geldi.
Kapıyı babam açtı içerdede diğer annem vardı annemi görünce bir şok oldu annemde
"Ne oldu demir?yıllar sonra kızımı göstermiyecekmisin? Ha ne yapıcaksın?"
"Bana bak derya o senin kızın değil! O nazenle benim kızım ve ireminde aklını çelip durma!"
"Eğer bu kız seni istemiyorsa bende kalıcak ve polisi ararım ona göre!"
"Derya istersen ona gerçekleri anlat babasını seçeceği için"
"Baba annemi tehdit ettiğini neler yaptığını bana anlattı bence birbirimize masal anlatmıyalım, ha nedersin?"
"Tamam ben böyle bir hata yaptım ama neden yaptım?"
"Neden?"
"Annen başka adamı seviyordu da ondan!"
"Hah biliyorki kızım"
Babam olmaz öyle şey dedi ve benim kolumdan tutup içeri fırlattı anneminde yüzüne kapıyı kapattı ağlıyarak öz olmayan anneme sarıldım oda bana sarıldı ve "dediklerim için özür dilerim kızım çok sinirliydim seni ben büyüttüm irem sana masallar okuyan bendim saçlarını örüp sabahlara kadar seninle oturan bendim seni emziren altını değiştiren üstüne kıyafetler alan sana herzaman harçlıklarını veren bendim nankörlük ettiysem özür dilerim ama ben senin annenim o kadın seni sevseydi 1 yıl sonra seni unutup başkasıyla evlenip çocuk yapmazdı irem senin saçlarının teline kıyamayan bendim inan o doğum acısını bile unutup sana kol kanat geren bendim öldüğünü sanmıyordum bebeğimin ama bak sen annesiz bende evlatsız kalmadım herzaman toplantılarına katılanda bendim o arkadaşlarının annesi ile dolaşıp sizi eğlendirende bendim muhtaç kalma diye varım yokumu sana verdim ben senin öz annen olmuyabilirim ama ben üvey annen bile olsam seni büyüten emziren bendim"
"Özür dilerim annecim haklısın o kadın beni sevseydi bırakmazdı hakkını helal et haksızlık ettim ama bunun sorumlusu babam sana deseydi keşke bende 5 yaşıma gelince öğrenseydim bu sorunla karşılaşmazdık!"
"Evet,ee söyle bakalım ne yapalım?"
"Hımm, yoğurtlu ve salatalık turşulu makarna olurmu?"
"Olur birtanem"
Babamada kızgın kalamazdım onada gidip sarıldım ve küslük olmadı evde annemle babam bana yemek hazırlıyorlardı odama çıktım pırıl pırıldı kıyafetlerimi yerleştirip duş aldım ve çocuklarla konferans görüşmesi yaparak anlattım herkes "bencede iyi konuşmuş annen o senin varlığını büyüten kişi"
Dediler hepsini sevdiğimi ve yanaklarından öptüğümü söyleyip telefonumu kapattım.
"Ee şey anne...ben size bişey demek istiyorum"
"Söyle birtanem,seni dinliyoruz"
"Anne ve baba ben hattımı değiştirmek istiyorum"
"Neden?"(baba)
"Neden olucak?sende o şirret kadın yüzündendir.
Tamam birtanem ben yarın sana gider bir tane hat alırım yeni numranıda akşam takarsın"(ü.anne)
"Çok teşekkür ederim,bu arada efsana güzel olmuş makarna"(irem)
"Afiyet olsun balım"(ü.anne)
Bunda kararlıydım ve şu saatten sonra bu olayın kapanmasını istiyorum.
Yemekten sonra dişlerimi fırçaladım ve odama çıkıp ödevimi yaptım o sıradada atakan görüntülü çağrı attı
"Selam, ne yapıyormuş benim fındık burunlum?"(atakan)
"Ya bu atatürkçülük ödevini yapıyorum sen?"(irem)
"Bende yeni bitirdim,aklına takılan birşey varmı?"(atakan)
"Yok bebeğim hepsini yaptım hatta şuanda son soruyuda yaptım ve ödev bitti"(irem)
"İrem"(atakan)
"Hı, efendim?"(irem)
"O lanet efe sana bulaşıyormu?"(atakan)
"Yoo,zaten bana gücü yetemez.
Birdaha bulaşırsa ozaman görücek o kokani"(irem)
"İşte buyüzden seni seviyorum"(atakan)
"Ne?,anlamadım annem elektirikli süpürgeyi çalıştırdıda"(irem)
"Yyok bişey sen uyu istersen göz altların şişmiş biz sabah 7:30'da seni almaya geliriz boşver servisi felan"(atakan)
"Tamam, görüşürüz öptüm
Muck muck"(irem)
Yatağıma derin bir uykuya dalmak üzere sıçradım üstüm açık uyuduğumdan gece 03:07 geçe uyandım mutfağa inerek bir bardak su içtim ardından tuvalet ve ardından yatağın yolu...
🌸🌸🌸
Sabah uyandım altıma siyah pantolon üstümede beyaz bir tişört giyindim ve dişlerimi fıçaladım kahvaltıyı azda olsa yaptım gazete okuyan babamı elinde tabletle insta storylerine bakan annemi öpüp çıktım ayrıca naneli sakızımıda unutmadım
Atakana doğru koşup sırtına çıktım oda 2 elimi tutup öne atarak kucağın aldı beni sonuşta 49 kiloydum kucağında okula kadar gittim ve uyuya kalmıştım çünkü vucüd ısısı donmuş vücudumu ısıtınca uykuma yenik düşmüştüm
"Prenses uyan artık kollarım öldü zaten okula geldik"(atakan)
"Nee? ne oldu? Şeyy ben uyuya kalmışım özür dilerim!"(irem)
"Ya ne özürü kızım uyuyuşunu yerim senin"(murat)
Kucağından indim ve okulun içine doğru giderken kapıda merve kolumu tuttu ve
"Bay irem nasılsınız?"
"Şuanda seninle geyik yapıcak durumda değilim canımı sıkıcak birşey yapma bu yiyeceğin dayak 6 mislisi olabilir merve"
"Ya tatlım sana sormadım bu sefer ki dayağı benden yiyeceksin ha, bide sen iğrenç birisin bak en yakın dostun bile seni değil beni seçti"
"Hımm o konu diyorsun"
"Hıhı"
"Biz buna karakter yoksulluğu diyoruz dayanamamak değil sen kardeşini bir erkek için satacak kadar düşmüşsen işte ozaman karaktersiz oluyorsun ilk önce karakterli ol ciğerimi ye"
"(Yurkunarak) ne var benim karakterimde"
"Bak canım sen benim gözümde bir orosbusun ve bende buyüzden seni takmıyorum hadi nereye gideceksen git karşıma çıkma yoksa seni eze eze yok ederim"
Okadar sinirliydim ki onun boynuna yapışıp gebertisiye kadar yumruklarımı ağzına sokabilirdim neyse sınıfa doğru yol almıştık hademeci ismet abi yüzünden ayağım paspasa takıldı ve yere düşücekken efe omuzlarımdan tuttu osırada hayvanlık yapamazdım dengemi düzelterek"teşekkür ederim sukabağı"
"Önemli değil danozor avcısı"
"Ben çok düşündüm ve artık bana birşeyle hitap etme"
"Pekala ama sen et hoşuma gidiyor çünkü" dedi ve göz kırparak erkekler tuvaletine doğru yürümeye başladı göz kaydırarak ve onun ağzını yansılayarak bizim gruba döndüm o hareketimi gören murat yine saçmaladı"knk hani biz aliyle anasınıfına gidip çocuk eğlendirme çabasında kalıyoruz ya ha işte bence biz seni şablon yerine oraya koyarız böyle bakan güler bizde para kazanırız"sahte gülümsemeyle ayağımdaki ayakkabıyı çıkardım ve murat olay yerinden topuklarken kafasına isabetleyip attım o sırada durdu ve ayakkabıyı yerden aldı yanıma geldi ve "bu ayakkabı tarihi eser kankalar benim tahminlerime göre bu ayakkabı en son alındığından 1 hafta sonra yıkanmış ve birdahada yıkanmamak için yemin etmiş"
"Off irem ya kanka ne yaptın bu ayakkabıyı dinozorlar devrinden beri yıkamadınmı ya?" (ali)
"Ya oha ya o yıkanalı daha 3 ay oldu tamammı?" (irem)
"Aman ne uzun süreymiş kahvaltımı kokuyla doyurdum resmen" (pınar)
"Neyse hadi 5 dk sonra zil çalıcak beyler hanfendiler" (atakan)
Burnumdan soluyordum
Sınıfa girince sırama oturup kafamı sıraya koydum ve uyudum o sıradada pınar kot çeketini üstüme attı ve yanağımdan öptü gözlerimi açtım ve ona sanki gece yatmadan önce gelen annesin bakışlarını attım oda anlayıp "tabiki civcivim ne sandın" dedi ah bunasıl bir gün böyle?
3 ders boyunca uyumuştum ve haylada uykuluydum yemekhaneye gidip yemek yerken karşımızdaki ve pınarı yanındaki boş sandelyeye bir anda lop diye efe oturdu atakan ayağı kalkıp bir diğer masayı boşaltı ve biz orays geçtik yer yoktu efe yemeğini atakanın üstüne attı ardındanda pişkin pişkin "ayh canım bak sen şu işe sakarlık işte özür"
"Bana bak lan yemin ederim seni çatıdan ayaklarından tutarak sallarım ozaman dünyayı birde tersinden görürsün"(atakan)
"efe gelsene sen bi dışarı"(irem)
"Tamamdır irem su özensu"
Sinirliydim ve efeyi bayağı sinirlendirdim
"Bak subakabağı ben seni sevmiyorum ve etrafımdada arkadaşlarımın yanındada dolaşmandan rahatsızım yani beni unut anladınmı? Sil beni at beni kullanmış bir sayfa gibi çöpe at sonra sana sorulduğundada hatırlamıyorum de anladınm--"
Kolumdan tutup kendine çekmişti gözlerinin içine baktım üzülmüş gibiydi içinde öfke var gibiydi kolumu silkeleyerek oradan hızlı adımlarla koşup sınıfa geldim
Masum bakışlarını atakan üstüme dikti cebimdeki yeni aldığım peçete paketini çıkartıp içinden mendil aldım ve gidip atakanın saçlarının arasına dökülmüş puding'i ayıkladım alide pantolunu ıslak mendille siliyordu hem silip hemde sövüyordu
Pınar ise uyuyordu off bugün çok sıkıcı geçiyordu gerçekten hemde birazcık sinir bozucu...
İçeri efe girdi ilk önce bana gülümsedi ve göz kırptı galiba içimde birşeyler olmuştu hayır! Asla! Ben aşık olmak istemiyorum hemde malın birisine yanlışmı düşünüyorumki?
İçeri hocamız girdi ve gelir gelmez hemen 3 gün sonra olacak etkinliği anlattı okulumuzdaki son sınıf olanların hepsi okulların kapanmasına yakın etkinliklere girerler
"Evet arkadaşlar sizinle şileye kampa gidicez
İlk önce ücretsiz herşey ve gelmeyenler ise ceza alıcak bu cezayı en çok irem ve ali bilir yani böyle işte sınıfta kimse olmaz ben 3 hafta yatıyım yok irem gelmezsen seni gerçekten tatile sokmam burada etüte gelirsin hergün"
Hocaya bilmiyormuş gibi hareket yaptım iki elimi açıp dudaklarımı büzüştürdüm ve gözlerimle suç işliyebilirim sahte gülüş vardı
"Ee hocam şimdi ben söz veremem diyemem çünkü ben derslerden bıkmışım bide papağan gibi tekrara girmek benim beyinime geri teper oyüzden yani kesin gelirim ben" (irem)
"Evet mağdem öyle şu kağıda herkes numarasını ve okul numarasını yazıp isiminide soyadınıda yazmayı unutmasın evet hadi yazıp arkaya verin" (bedenci)
Aliye döndüm ve elini tuttum
"Artık sıcacık evimizde yatamıyacağız hatta o sıcacık yatak ve düşümüzdende geri kalacağız bu bize ihanet kankacım ah şu etkinlikler ben bu etkinliklerin anasını sikeyim" (irem)
"Valla sana katılıyorum ne yani 3 kızın götünü görecez okadar bu etkinlikmi amk ? y, a,n,i, kanka gördüğümü görüyormusun?"
"Evet"
Babam sınıfımın içine gelmişti amacını öğrenememek zor olurdu kolundan tutup dışarı çıkardım ve
"Baba şşey ne işin var burada?"
"İrem anlaştığımız gibi rusyaya dönücez"
"Evet siz dönüceksiniz ben burada kalıcam hatta 2 haftam kalmış zaten alamet hoca kayıtımı silmez ve seni okuldan gönderir anladınmı ben gelmiyorum son sözümü dedim istediğini yap kaçarım çünkü ben iremim anladınmı?
"Bende bu küçük şam şeytanın malesef babasıyım derdin tasan bitmiyor bıktım senden kız olmayı bile beceremeyen bana evlatmı olur"
"Ozaman evlenmeseydin çocuk yapmasaydınız ben doğmasaydım senin hatan benim değil ben öz annemde kalıcam"
"O kadın hariç heryerde kal anladınmı 2 ay sonra görüşücez uçağım kalkıcak 2 saat sonra kendine iyi bak irem evinde kalabilirsin"
Çok zor bir günüde atlattım sanırım içeri geçip oturdum ali bana sarıldı ve "kanka ya boşver bizde geliriz seninle amerikayada rusyayada ne olucak bunda?"(ali)
"Gitmiyorum ama nerede kalacağımıda bilmiyorum"(irem)
"Ben varımya irem" (atakan)
"Yok ya rahatsızlık vermiyeyim!"
"Ne rahatsızlığı ya bak bir daha duymayayım kafanı kırarım senin" (atakan)
"Peki, ama birkaç eşya almam gerekiyor bizim eve gidelim ondan sonra geçeriz size" (irem)
"Tamam kanka" (atakan)
Kanka mı? İlk defa duymuştum normalde demezdi ama
(Zil çalar ve 5 dk sonra)
Efe içeri girdi ve beni çağırdı ilk önce küfür ettim ardındanda yanına gittim
"Ne var ya? Ne ben sana bendende arkadaşlarımdanda uzak dur demedimmi? Ha şimdi ne yapmaya çalışıyorsun?"
"Ben sadece seninle 5 dk konuşucam ve hayatındanda gidicem tamammı?"
"Gerçektende gidiyormusun?"
"Evet... Seni ilk gördüğümde çok doğal hareketler ve komik bir kızdın ben şuana kadar çıktığım kızlar arasında bu o kadar çok sevdiğim kızlarıda ayırdım bu ayırdığım grubda birinci sensin çıkmasakta seni yazdım kendine iyi bak hep gül tamammı? İşin düşer--....hıh düşmezde neyse beni ara sinirini benden çıkart sen çünkü danozor avcısısın herkezi kolay sevmez ve dövmezsin seni çok seviyorum irem kendini kıracak insanlardan uzak dur hoşçakal" (arkasını döner ve adımlar)
"Efe...hoşçakal ben seninle çok eğlendim sana kızmak çok iyi geliyordu istersen gitme ha"
"İrem gitmesem sen kal desende arkadaşların için yine benden uzakta kal dersin ben sen 2 kişi arasında kalma diye gidicem kendine iyi bak o dolabının üstündeki böcek varya "
"Evet, ne olmuş ona?"
"Onu atma ben orada senin uyuduktan sonra ki o sessizliği dinlerim görüşürüz uçağa geç kalıcam"
(Zil çalar)
Üzülmüştüm nede olsa kavga ederken laf sokup eğleniyordum kendisine iyi baksın yeter neyse göz yaşlarımı sildim ve içeri girdim gruba söyleyince sevindiler bende sahte ve iğrenç gülümsemeyle konuyu kapattım.
Okul çıkışı eve gidip eşyalarımı almıştık ve atakanın evine doğru yol almıştık,
"İrem bana doğruyu söyle o herifden hoşlanıyormusun?"
"Sen neden bahsediyorsun knk tabikide hayır"
"Bak irem gözlerin bana yalan söylüyorsa seni kuşbaşı yaparım"
"Ahah hayır sevmiyorum okuldan gitmesi iyi oldu bence sencede nasıl?"
"Hıhı iyi oldu elim kaşınıyordu ya keşke kaşısaydımda gitseydi"
"Aman boşversene knk ya kendi halinde kalsın bir dk telefonum çalıyor"
Bu amcamdı yıllardır görmüyordum onu çok özlemiştim
"Alo amcacım nasılsın?"
"Alo şey ben amcanızın avukatıyımda adım yalçın öz amcanız hastalandığımiçin ben konuşuyorum istanbula gelmeniz münasip olur çünkü bu miras işi tek sizinle alakalı "ee ttamam ben yarın ilk uçakla gelirim tamam"
"İyi akşamlar"
Şoka uğramıştım atakanın yüzüne dalarak baktım beni kollarımdan tutarak silkeledi ve kendime gelmiştim ona birşey demeden yağmurdanda kaçarak eve geri döndüm atakan kolumdan tuttu ve suratıma bakarak
"Ne oldu lan ?"
"Atakan özür dilerim kardeşim ben ben muğlaya gitmem lazım şey taksi çağırırmısın bilet almaya gitmem lazım yarın için"
"Bana neler döndünü anlatmazsan sana asla taksi çağırmam!"
"Tamam yağmurdan korunalım eve yakınız bize gidelim anlatırım"
Çok üzgündüm amcam yani bilemiyordum onca kuzenler torunlar çocuklardan bir tek beni seçmesi bu hem gururlu bir haberdi hemde çok fazlasıyla üzücüydü
Eve geldiğimde kahve yaptım ardındanda taksi çağırdım atakana herşeyi anlattım
Bana hak verdi ve eşyalarımı alıp eveden çıktım atakan içerde oturuyordu umursamadım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANALEZ(BİTTİ)
Teen FictionHiç kimse istemezdi onun yerinde olmayı başarılı ve sinsi idi irem. Hayatında başaramadığı sınav(kopya ile) Nede başaramadığı eşek şakası kötü sonuç almamıştır. İrem kendisine 5 kişilik bir aile kurmuştur okul hayatında tanışmış olan 6 kişilik grubu...