Okuldan okkalı bir ceza almıştık 1 gün boyunca tüm okulu biz temizliyecektik ve ayrıca sınıvlarada girmiyecektik kesin sınıfta kalıcaz ama hocamız 50 puan alıcaksınız demişti inşallah öyledir.
"Siz laham fareleri niye hayla buradasınız hadi hadi işinizin başına geçin eğer 1 toz görüyüm yerleri kulak çöpü ile temizlettiririm ona göre"
2 gün cezalıydık 1.gün tüm okulu temizledik 2.gün ise hiçbir sınava girmeyip hocalara çaycılık yaptık off berbat bir haftadaydım efe yenmişti onun istediği herşeyi yapıcaktım acaba ne yaptıracaktın
(İpone msj sesi)
"Merhaba,bak danazor kız şimdi yarın o tüm sevimsiz ve salak olan arkadaşlarına benimle yemeğe çıkacağını söyle ardındanda hazırlan ister elbise giyin ister giyinme ama kırmızı ruj ile siyah oje şart"(efe)
"Bak kabakkafalı bu hani su kabakları olurya galiba senin kafan öyle heralde su kabağı olduğundanda beynin sulanmış yüzümü bok kumuna sokarımda kırmızı ruj sürmem"(irem)
"Şişt,küfür yok küçük danazor"(efe)
"Oğlum bak kırmızı ruj beni aşar ben okadar abartılı makyaj yapmam tamammı?"(irem)
"Tamam değil yapıcam ve akşam 20:00'de dediğin restoran'ta vaktinde gelicem diyeceksin de bakıyım"(efe)
"Tamam lan tamam bunu yaptıktan sonra bir daha karşıma çıkmıyacaksın ve hiçbirşekilde peşimde dolaşmıyacaksın kabul?"
"Kabul,sende merveden uzak duracaksın"
"Bokumu alırsın o kızı yıllardır dövüyorum ve ayrıca senin pantolonunu yapıştırıp yırttırtımı?evet, yıttırttı şimdi ne oldu sukabağı?"
"Valla canım merveye pis bir oyun yapıcam oyüzden sen ortalarda görünme diye yapıyorum"
"Ofd çok uzattın be sukabağı bb"
"Bb danazor avcısı"
Çok sinirli ve stresliydim atakan gelip yanıma oturdu ve"irem şu son kaç haftadır bir soluksun sen böyle değildin"(atakan)
"Ya,demi işte bu efe beni akşam yemeğine bir yere götürecekmişte ona kızıyorum zaten çok sıkıcı bir hafta"(irem)
"Ya kanka senin şu halini ajanslara göndersek bilgisayar anında çöker"(murat)
"Aynen birde bu ağız kokundanda farelere offlaki zehirden değil ağız kokundan ölsünler ama bir taraftanda acımak lazım bizi zehirliyorsunda"(emir)
"Off oğlum ya,dün bir soğanlı lahmacun patlatmışım, müthiş"(irem)
"Bence sana kesinlikle yasak kanka bir çöp kokusu var ya bu atomun çöpe atılması gibi birşey,ihanetçilik"(murat)
"fisko hani bize nerede ya ? nerede? Bu bana yapılmış(tek elini havaya kaldırarak) ihanetin ebedi düşmanı gibi (elini aşağı ağlarmış gibi indirir)muratçım naneli sakız alıp gelirmisin ihanetin kokusunu almak istemiyorum"(ali)
Gülmekten faytom yırtılacaktı.
Naneli sakızımı ağzıma attım 2 ders sonrasıda evin yolu yerine bizim cafeye gidip oturduk oyunlar oynarken arkamdan bir kız geldi 2 kişi ile ve"iremm!"(ece)
(Şaşkın şekilde arkasına bakar)
"Ece!"(irem)
"Hah, sonunda hatırladın.
Ben ece sende sevgilimi kendine aşık eden iremsin!"(ece)
"Öyle birşey yok ! kimki sevgilin?"(irem)
"Efecan yurtseven"(ece)
"Nee? Bak ben birşey yapmadım ece sana gerçekleri söylüyorum kendisi bir anda not attı kafama yada arkadaşları herneyse ispatlarımda var!"(irem)
"Banane ya banane ? ispatlarından bundan sonra ezeli düşmanımsın"(ece)
"Bu ne demek oluyor?"(irem)
"Bu şu demek oluyor, Bende artık mervegilin takımındayım çaktınmı davayı?"(ece)
"Bak ölümü şahin gibi tırtıklada üstünden danzorla geç ama o kahpeyle arkadaş olma bir gün gerçekleri öğrenip geldiğinde işte ozaman karşında ben olmam ece ona göre"(irem)
"Umrumda değil! Biz seninle 5 yaşındayken tanışmıştık ya keşke ozaman seninle arkadaş olmasaymışım asıl sen kahrol yazık?"(ece)
"Ya yazık bende sana kazık diyorum kazık!
Yiyeceğin kazıkların sorumlusuda ben değilim !"(irem)
"Ben yiyeceğimi yedim gerek yok tokum artık"(ece)
"Hadi hadi sağda kapı gökkuşağından çıkmış pudra şekeri ama benim için acı olan"(irem)
Diye arkasından bağırdım
Sinirle yerime oturdum boğa gibi solurken eliyle bir anda sırtımı sıvazlamaya başladı murat"üzülme be, şu kıza bak makyajdan yüzü esir kalmış mahkuma dönmüş boşver babuş ya!
"Ya kanka zaten kendini bir halt sanan mal cubbe birisi yani elindende bir bok gelmeyen şımarık fayto işte anla gari"
"Anladım GARİ!"
Artık sıkıcı geliyordu bu hafta biran önce bitip yeni bir haftaya başlamak istiyorum cafeden erken ayrıldım
Taksi çevirip evin yolunu tuttum ve efecan aradı
"Ne ya allahın cezası?"
"Valla danazor avcısı benim kalbimi derinden kırmayı kes kızsın diye bir şey demiyorum"
"Ha birde deseydin paşam afedersiniz allahım ya şu hayatta gördüğüm en tüylü insansın yani bir yerini adayla almaya kalksalar atoma ihanet ederler"
(Gülerek)
"Neden?"
"Ee bu kadar oyulup delinmedide ondan senin bu vücuduna tüy dökücü döksünler krem plak gibi eski sarıp durur"
"Hayır yani bu vücud nereden çıktı? Ve ayrıca ben babyface'im kıl mıl yok bir yerimde"
"Evet,off sende sıkıl benden konuşma işte, bak oğlum seni valla öldürürüm sen nasıl bir yapışıksın ya? tutkal bile bir süre sonra bırakıyor yapıştığı yere hayır yani nesin sen?"
"Hazırmısın?"
"Neye hazırmıyım?"
"Oha ya saat 19:55 farkındamısın 20:00'de seni almaya gelicem hızlı git şu eve bak 1 dk bile beklemem ve seni olduğun yerden alır 3 gün boyunca seni kendi evime kaparırım"
"Oha yavaş lan sahipsizmiyim ben?benim 2 ailem var hayırdır sen sukabağı"
"Kimmiş 2.ailen"
"ANELEZ"
"O ne be?"
"Anlamazsın bu grubta ben,ali,atakan,emir,murat,pınar var ve hepsi benim abim 1 kişide ablam"
"Güzelmiş hikayen "
"Teşekkür ya su kabağı gelmesem bugün çok yorgunumda"
"Nıck olmaz hayır asla"
"İyi kapat lan eve geldim saat 19:53"
"Bb"
Dedi ve kapattı derin bir oh çektim eve girince yukarı çıktım uzun bel pantolon ve kısa bir bluz kırmızı küçük halka olan küpelerim ojesiz ve rujsuz dudaklar saçlar dağınık topuz evet hazırdım tam aşağı inip kot çeketimi aldım efe geldi "hangi ara hazırlandın?"
"Sanane allahım şu 1 buçuk saat çok hızlı geçsin lütfen"
"İyi hadi git arabaya bir su içip geliyorum"
Dedi ve mutfağa yol aldı meğersem o sırada odama girip dolabın üstüne böcek koymuş(ses dinleyici)
Hemen arabaya bindi ve yemeğe gittik masada birşey yememiştim sadece içecek içmiştim artık içim kıyıldı ve masadan kalkıp dışarı çıktım o sırada efeyi bekledim beni evime bırakmak zorundaydı yanıma paralarımı almadım ne kadar özürlüydüm ah kafamı neyse efe hesabı ödedi ve beni eve bıraktı kapıyı açıp çıkacakken elimi tuttu ve"hayla çok sessizsin irem bir kez deneyebiliriz bu ilişkiyi bak ece sorun ederse ben gereki--"
"Üzgünüm efe,ama ben kardeşlerime söz verdim hiçbirzaman onların sevmediği,hoşlanmadığı kişilerle çıkmıyacağıma yemin ettim ve onlar seni sevmediler"
"Sen?"
"Bende,çok itici bir tarafın var evet, biraz eğlencelisin, cesaretlisin ama senden elektirik alamadım çok ezikleyici bakıyorsun arkadaşlarıma ve ben onları sevmeyen bir insanla zorlada olsa çıkamam iyi geceler"
"İyi geceler"
Ondan gerçekten hiç hoşlanmadım o kibirli ve kardeşlerimle alaycı bakıyor ben kardeşlerimi üzen insanla yani bunu yanyana bile getiremem onlarla ilk tanıştığımda 8 yaşındaydım 2.sınıftaydık özel okuldaydık ve hiçbirzaman ayrılmazdık benim hayatımda bu canavar gibiyim ya hırçın değilim pozitifim ama sinirli halime düşen off yandı.
Eve gelince direkt duş alıp yattım.
Bugün cumartesiydi...
Çok güzel aktivite vardı çocuklarla ağaç evde 2 gün kalıcaktık bu ağaç ev denizin. Yani kayalıklı bir denizin oradaki yeşillikteki yerdeydi kimse buraya gelmez aklına bile düşmezdi insanların yüzülemezde zaten çok ama çok derin bir yer neyse küçük çantama 2 günlük eşya koydum birtane üstle alt birleşik bol bir şortelbise, birtane buz mavisi renginde bileklerinden hafif bol pantolon,2 tişört, gecelik,2 tane ayakkabı,diş fırçası ve macun,siyah ve ten rengine yakın nar rengi gibi bir far,göz kalemi,2 tane saat.
Hazırdım annem bırakmıştı arabayla bizi çok eğlenecektim heyecanlıydım ağaç evde yer yatakları yapıp genellikle öyle uyurduk bir kocaman terası var yani o terasa 50 kişi felan sığardı yani birde ağacın bir dalınada yapılmış 3 tane salıncak vardı terasta küçük 6 kişilik bir masa vardı şömineside güzeldi içeride 4 tane oda vardı bir odada benle pınar diğerleride işte bölüştüler aslında salonda yer yatağında yatıcaz böyle hepsi birleşik bir yatak hazırladık yemekten sonra ortada ben yanımda atakan diğer yanımda emir onun sağında ali atakanın yanındada pınar vardı yatmadan çnce atakan saçlarımla oynamıştı bunu hep istiyordum ondan çünkü saçlarımın gıdıklanması hoşuma gidiyor ve hemen uyuyordum uyudum herkezde uyumamıştı bir ben uyumuştum hepsi başımda oturup sohbet ediyorlardı en son tüm çocuklar yanaklarımdan öpünce bir uyandım ve geri yattım sevimli uyurdum hemde çok siz hafif gülümsemeli bir uykucu gördünüzmü? Tabikide gördünüz arkadaşlarınızdan,kuzenlerden,halandan vs oo çok kişiden görmüşsünüzdür ama ben daha sevimliydim
Sabah çok güzel bir kahvaltı hazırladım masada bir kuş sütü eksikti okadar herkesi yanağından öperek uyandırdım atakan kalktı ve beni kucaklıyarak gıdıklamaya başladı ardından emir,murat,pınar,ali hepsi gıdıklamaya başladılar aralarından boğa gibi çıkarak terasa koştu ve iki kolumu açarak"sayın bebekler bugünü tarihe geçirin ilk defa erincek irem size kardeşlerine kahvaltı hazırladı"
"Yaa sen varya bizim başkanımızsın ya şuraya bak bir leylek yumurtası yok okadar. Abi çok açım valla teşekkürler sevgili prenses"(ali)
"Teşekkür birtanem"(irem)
1 dk sonra...
"Bugün benim eve dönmem lazım"(atakan)
"Nnedenki?"(irem)
"Babaannem hastalanmış dün.
Teyzemgil başında duruyorlarmış onlarada rahatsızlık vermeden gidecem"(atakan)
"Peki o?"(irem)
"O ?...bunu sana söylemiştim irem onun ismini bile duymak istemiyorum hatta o bile demeni anlıyormusun?"(atakan)
"Ama o senin baban atakan"(irem)
"Yeter!"(masaya sertçe vurur)(atakan)
Ağlamaya başlamıştım kötü birşey demiyordum onun haberi yoktu sonuşta annesiydi onun babasından bu kadar nefret etmesinin nedeni annesini öldürmesi küçükken sela teyzeyi mahmut amca öldürmüş ve 10 yıla yakın hapis yatmış ogünden beri atakan babası mahmut amca ile konuşmuyordu
"Şişşt ağlama be kuzum biliyorsun o atakan sinirli"(ali)
"Olabilir ama artık o benim için sinirli ve agresif bana babası yüzünden atar yapamaz! Her insan gibi alttan alabilirdi yarı bildiğim bir konu yüzünden sürekli beni eziyor onun sorunu ne?"
"Ya prenses boşver tanımazmış gibi davranma"
(Kapı sesi)
"Yuh yani hemen gitti kapıyıda kırarak"
Hemen atakanın arkasından gittim ve ona bağırdım"2 türlü insan varsı haklı ve haksız sence ben hangisiyim?"
"Bilmem ne olmak nasıl gözükmek istiyorsan onu yap ama benim gözümde sen...boşver"
"Söyle,söyle ya içinde kalmasın zaten hep üzülen benim, bakalım ne düşünüyorsun? aklında ne var?"
"Sadece gözümde kısa boylu ve şirin bir kız var herkesin iyiliğini düşünür ama kendisini hiç düşünmeyen birisi var buyüzden biz galiba...benciliz!"
"Ne alakası var ben kardeş dediklerimle yaşlanıcam bana küs kalıcaksan yol o tarafta"
"Neden deniz?"
"Çünkü beni kardeşlikten silecek bir insan varsa işte o insan sadece ölüme giden insandır bizim kardeşliğimiz öldüğünde biter"
(Eğilerek)
"Bak irem sen çok güzelsin ve kendini hiç düşünmeden insanlara yardım ediyorsun ben senden şunu istiyorum"
"Nedir o? söyle yapayım ama yeterki küslük bitsin"
"Kendini düşünmen ve bizim grub hariç herkesle bağlantını kesmen çok zor değil bence yaparsın yağmur yağmadan içeri gir ben merkeze kadar yürür sonrada taksiyle eve varırım"
(Yine uzaklaşınca durdurur)
"Atakan!"
"Yine ne oldu miniğim?"
"Bunu unuttun"
"Bune? Bu benim değilki!"
"Olsun bunu giyin yağmur birazdan başlar üşütüpte okula gelmemeni istemem eve gelir ben boğarım seni ona göre"
"(Gülerek) söz hastalanmadan okula gelicem!"
"Seni seviyorum meyvelim"
Nedemiştim? Kardeşce söylediğimin farkındadır umarım bu çok saçmalandı yanıma yaklaştı ve yanağımdan öptü
"Bende seni miniğim iyiki kardeşimsin!"
Derin bir oh çektim oda gitti zaten yukarı çıktım ve masada bir şey kalmamıştı yine birşeyler hazırladım kendime "ya oha be şeftali doymadınmı abicim çok fazlasıyla açım zaten"(irem)
"Ya bilmiyormusun?doyamıyorum bu arada lakabımı sonunda hatırladın ama sen bunu stresliyken hatırlarsın ne olduda?"(murat)
"Yoo biraz üzüldüm ya küstük sanmıştım ondandır"(irem)
"Kesin öyledir ya bişey diyeyimmi şu sıralar aklın başında değil senin bazen bela güncellemesindesin bazende bebek IQ güncellemeye giriyorsun hayırdır irem bilmediğimiz birşeymi var?"(murat)
"Ya aslında var galiba, ben efe ile yemeğe gittiğimden beri benimle pek samimi değil! Ben çokmu kötü birşey yaptım?"(irem)
"Iı,Canım bak evet gitmen hataydı ama bir ceza üzerine aldın, yoksa gitmeyeceğini bizde oda biliyor ama bak seni hayla seviyoruz ama bişey söylüyecem atakanda bizim seni sevdiğimiz kadar seviyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANALEZ(BİTTİ)
Teen FictionHiç kimse istemezdi onun yerinde olmayı başarılı ve sinsi idi irem. Hayatında başaramadığı sınav(kopya ile) Nede başaramadığı eşek şakası kötü sonuç almamıştır. İrem kendisine 5 kişilik bir aile kurmuştur okul hayatında tanışmış olan 6 kişilik grubu...