1-1. Орк

98 2 1
                                    

Клас: Звіроподібні

Сімейство: Орки

Місце проживання: Гірська місцевість

Характер: Похітливий (вольовий, дикий, наровливий або ж сором'язливий і відданий)

Їжа: всеїдні, віддають перевагу м'ясу тварин

Орк - звіроподібна мамоно, схожа на свиню.

Зовні орки схожі на свинок - у них такі ж вуха і п'ятачки, а також рожева шкіра. Вони носять мінімум одягу, який є частиною обладунку.

Живуть орки групами, найчастіше в горах. Вони досить жорстокі монстри, які нападають на людей, але, на щастя, вони повільно пересуваються і не такі вже сильні. Але вони досить хитрі і своїх жертв атакують групами.

Орки дуже похітливі, зазвичай секс - єдине, що займає їх голови. Тому вони нишпорять по окрузі в пошуках здобичі - людських чоловіків. Помітивши чоловіка, вони збирають групу і атакують його з метою захоплення. Це переломний момент. Якщо чоловік буде захоплений таким чином, то він стане їхнім домашнім рабом. Орки будуть його мучителями, і до самої смерті його долею буде секс. Однак, зовсім протилежне спостерігається в разі перемоги чоловіка - повалені орки визнають його господарем і служать йому як раби. Поразка повністю змінює їх характер. Орки стануть піклуватися про настрій свого господаря і будуть народжувати йому дітей. Правда, на їх похітливості це не позначиться - весь час вони будуть прагнути спокусити свого господаря.

Так проявляється двояка природа орків: сильні по відношенню до слабкого, слабкі перед сильним. Це схоже на інстинкт адаптації. Орки, які не знали поразки, будуть із задоволенням гвалтувати захопленого чоловіка. Однак зазнавши першої ж поразки, вони стають підлеглими переможця і отримують велике задоволення від виконання його наказів і згвалтування господарем. Їх відданість абсолютно щира і фанатична. Багато з них навіть насолоджуються жорстокістю по відношенню до себе. Вони підкоряться волі господаря, навіть якщо той пошле їх на вірну смерть.

 Вони підкоряться волі господаря, навіть якщо той пошле їх на вірну смерть

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Енциклопедія Дівчат-монстрів Том 1Where stories live. Discover now