Клас: Рукотворні
Сімейство: Големи
Місце проживання: Немає як такої
Характер: залежить від індивідуальності
Їжа: чоловіча сперма
Голем - це лялька, створена з каменю або бруду, в яку вдихнуло життя чаклунство.
Големи володіють різноманітними здібностями, в залежності від того для чого вони створені. Однак даний різновид големів є монстром, оскільки оживлена демонічною енергією суккубів, тому спеціалізується в зносинах з людськими чоловіками і зборі їх сперми. Так само їм потрібна чоловіча духовна енергія для підтримки рівня демонічної енергії в своєму тілі, тому для підтримки функціонування їм просто необхідно періодично займатися сексом з людьми.
Не маючи певного місця проживання, големи спрямовуються в населені людьми місцевості і там нападають на людських чоловіків, силою примушуючи їх інтимної близькості. Завдяки демонічній енергії суккубів їх тіла настільки м'які і теплі, що не віриться, що вони зроблені з каменю або глини. Голем народжуються з інстинктивним знанням прийомів задоволення чоловіків своїм тілом, тому не маючи можливості чинити опір чоловік вивергатиме величезні обсяги сперми.
В тілі у голема знаходиться механізм, що накопичує чоловічу духовну енергію, і коли він наповнюється, вона відпускає чоловіка і відправляється до свого початкового творця. Однак, якщо чоловік не сильно пручався, то в розумовому алгоритмі голема засяде думка, що вона зможе легко отримати його сперму, тому доставивши необхідне своєму господарю, вона повернеться до чоловіка за «добавкою».
Зазнавши нападу голема, чоловік повинен чимось стерти руни вигравірувані у неї на частині руки. Ці руни містять відомості про власника та подробиці завдання, якщо стерти їх, то завдання будуть скасовані і голем перестане функціонувати. Слід додати, що якщо вам відомий рунічний алфавіт, то замінивши відомості про власника своїм ім'ям, ви зможете отримати контроль над големом. Також ці руни містять дані про особливості її характеру, так що переписавши їх ви можете вільно змінити її характер і світогляд.
Големи по своїй суті були байдужими істотами за часів попередніх Повелителів Демонів, але тепер їх існування забезпечує демонічна енергія суккубів, тому під впливом похітливої і люблячої природи суккубів в ній можуть зародитися почуття, якщо вона тривалий час кохається з одним і тим же чоловіком.
Закохавшись в чоловіка, голем сама зітре руни у себе на плечі і напише замість них ім'я коханого. Їхні почуття тепер відмінні від наказів записаних в рунах. Навіть якщо хтось зітре тепер ім'я її коханого і накаже заподіяти її коханому шкоди, вона буде слухатися велінням свого серця, а не рун, так що незабаром перепише все назад.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Енциклопедія Дівчат-монстрів Том 1
FantasiaЕнциклопедія Дівчат-монстрів - це оригінальна робота Kenkou Cross, що описує різних дівчат-монстрів.Вона послужила основою для манги "Повсякденне життя з дівчиною-монстром".