1-3. Бульбашкова Слиз

48 2 1
                                    

Клас: Напіврідкі

Сімейство: Слизу

Місце проживання: Вологі місця, каналізації і т.п.

Характер: Похмурий, простодушний

Їжа: Сперма, слина, піт чоловіків

Бульбашкова слиз - належить до сімейства слизу, що мешкають в темних, вологих місцях на кшталт каналізації та інших об'єктах подібного типу.

Бульбашкова слиз - належить до сімейства слизу, що мешкають в темних, вологих місцях на кшталт каналізації та інших об'єктах подібного типу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Зовні виглядає як слиз блідо-зеленого кольору. У ній дуже важко розгледіти людські риси.

Вони досить розумні, щоб говорити, але хід їхніх думок гранично простий. Ведені інстинктами, вони бродять у пошуках здобичі.

Їх рідкі тіла виділяють сильний запах, так що ви швидше за все зможете відчути її наближення заздалегідь. В їх тілах постійно відбуваються хімічні реакції, через що частина їх тілесної речовини періодично піднімається вгору у вигляді невеличких бульбашок. Можливо тому потреби в їжі для підтримки тіла у цього підвиду слизу набагато більше, ніж у основного, роблячи бульбашкову слиз неймовірно ненажерливою.

 Можливо тому потреби в їжі для підтримки тіла у цього підвиду слизу набагато більше, ніж у основного, роблячи бульбашкову слиз неймовірно ненажерливою

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Виявивши людського чоловіка, бульбашкова слиз нападає на нього і прагне дістати його насіння через процес схожий на статевий акт. Однак у порівнянні зі звичайною, вона менш липка, і її руху більш повільні, що створює серйозні проблеми з утриманням здобичі, яка має непогані шанси незабаром і зовсім втекти. З цієї причини вона використовує щось на зразок поцілунку, вливаючи частинку себе в жертву.

При внутрішньому вживанні, тіло-рідина бульбашкового слизу, має ефект афродізіака і викликає сильну залежність. Тому чоловік, якого змусили проковтнути цю рідину, буде пристрасно бажати плотських утіх з бульбашковою слиз'ю. Якщо ковтнути невелику порцію, то ефект незабаром пройде, проте якщо вона увільє в нього велику кількість рідини, хлопець стане сильно залежним від тіла слизу, яка його зловила, її душок стане для нього самим приємним на світі ароматом. У тому випадку якщо це сталося, то вже занадто пізно що-небудь робити для порятунку, такий чоловік навряд чи захоче залишити  його дівчину-монстра або тим більше втекти від неї.

Кажуть, що причина неприємного запаху бульбашкової слизі - жахливе середовище проживання. Їх тіла поглинають токсини, а потім переробляють в нешкідливі речовини і вивільняють у вигляді бульбашок. З цієї причини, якщо ви вирішите вивести її з каналізації, неприємний запах з часом повністю зникне. Коли це станеться, бульбашкова слиз почне випускати на подив тонкий приємний аромат. Мабуть посилену версію цього аромату відчуває залежний від неї людина.

Енциклопедія Дівчат-монстрів Том 1Where stories live. Discover now