Ahoj já se jmenuji Míša je mi 18 let ale za 2 měsíce mi bude 19 a bydlím sama. Rodinu jsem opustila co nejdříve. Asi se ptáte proč... no protože jsem měla jenom mámu ,která jenom kouřila a chlastala. Táta mi umřel v 5 letech na otravu alkoholem. O svoje zdraví moc nepečoval takže se ani nedivím že umřel. Moje máma hned po té co táta umřel tak mi to vše dávala za vinu tátovu smrt, vyhození v práci a i to že chlastá a kouří. Ze začátku jsem brečela ,ale v 8 letech to pro mně byla denní rutina. Inu vstanu máma na mě začne ječet že jsem blbá kráva ,která nic neumí a za všechno může... hned jak jsem se vrátila ze školy tak mě začala bít proto jsem byla i samá modřina a boule. Ale tyhle časy jsou už za mnou za což jsem ráda tím pádem můžu začít nový život. Jinak jak jsem říkala bydlím sama v malim paneláku na okraji Prahy. Je to tu strašně pěkný je tu jeden park přes ,kterej chodím do práce. Pracuju jako dovážečka pizzi. Takže do práce chodím spíš večer ,ale občas i ráno. Večer se docela bojím tím parkem jít sama protože nevíš kde můžeš potkat nějakýho úchyla ,ale já bydlím docela ve čtvrti kde moc úchylů nejsou za což jsem ráda ,ale nikdy nevíš...
Takže lidi tohle je můj úplně první příběh. Promiňte zda tam jsou chyby. Tenhle díl byl nejzajímavej protože to je ÚVOD takže... 😂 ale doufám že se vám líbil budu se snažit psát co nejčastěji 😌 zkusím aspoň 1 kapitolu za den 😂. Jinak Baxčussss... 😂😂😂😂
ČTEŠ
Bax/Wedry/Herdyn&Me
FanfictionHlvní role: Míša 18 let Štěpán 22 let (Baxtrix) Pavel 25 let (Herdyn) Radek 21 let (Wedry) Takže lidi doufám že se vám bude moje Fan fikce líbit a nezapomeňte že je to Fan fikce takž...