•První setkání•

118 9 2
                                    

Hned jak jsem skončila v práci tak jsem šla zase tím parkem bylo už okolo 10 hodiny ráno. Protože jsem se dneska v tý práci i trochu zdržela nebo mě tam zdržel šéf. Poslouchala jsem písničky a koukala při tom do mobilu. Ale najednou jsem vrazila do nějakýho kluka a spadla jsem na zem. Hned jsem si vyndala sluchátka z uší a koukla se na toho kluka. Byl středně vysoký měl hnědé vlasy a hnědé oči. Ale strašně pěkný fakt pěkný oči nemohla jsem se mu do nich přestat dívat. On se mě jen zeptal. (Budu tam psát Štěpán rovnou jo? 😂)
Štěpán: Jsi v pořádku???
V hlavě mi proběhla myšlenka "A kdyby jsem řekla že ne tak by jsem s tebou mohla ztrávit večer?" jen jsem se prašila do hlavy a pro sebe jsem si potichu řekla.
Já: Já jsem fakt k*áva
A pak jsem si uvědomila že jsem na zemi a že jsem tomu klukovi ještě ani neodpověděla takže jsem ze sebe hned vyhrkla.
Já: Jo-jooooo promiň že jsem do tebe vrazila.
On mi podal ruku já jsem ji přijmula a on se mi představil.
Štěpán: Jinak jmenuju se Štěpán a ty???
Já: Já se jmenuji Míša
Jen jsem se na něj usmála a on mi úsměv oplatil. Najednou ale začalo pršet a já ve svim outfitu venku v dešti to není moc dobrej nápad ještě aby jsem nastydla. Štěpán se mě hned zeptal.
Štěpán: Nechceš se někde schovat
A usmál se já jsem pokývala hlavou na znak že ano a tak jsme vyšli z parku na autobusovou zastávku tak jsme se chovali a začali povídat.
Štěpán: A jinak je mi to blbé se tě ptát znáš mě?
Já jsem si jen pomyslela "Proč se mě sakra všichni pořád ptaj jestly je znám?"
Já: Ne měla bych sedím tu snad s nějakou slavnou hvězdou? Jen jsem se zasmála a on se přidal.
Štěpán: Ne asi ne.
Řekl po chvilce.
Já: No.... emmmmm... jinak hele já mám tady byt tak jestli chceš tak tam můžem zajít zda chceš.
Protože já k*áva jsem si vzpomněla že tu mám byt.
Štěpán: Jako hodilo by se to ale nechci otravovat.
Já: Né neotravuješ sama jsem tě přeci pozvala.
Štěpán: Tak teda dobře.
Šli jsme teda ke mě domů. Přišli jsme do mího bytu a první co řekl.
Štěpán: Tak ty to tady máš fakt pěkný. Ty se koukáš na anime?! No super tak to by sis s klukama rozuměla.
Já jsem se začala smát a řekla mu.
Já: A to není všechno Holmsi ještě k tomu hraju na počítači.
Štěpán: A k tomu vtipná jo?
Jen se rozesmál. A já když jsem se dosmála tak jsem se ho zeptala.
Já: Nechceš udělat čaj? Protože já si ho asi udělám běž si zatím sednout do obýváku.
Štěpán: Jo rozhodně chci čaj už jsem ho neměl 1 rok asi protože piju pořád kávu. Tak já jsi jdu teda sednout.
Já jsem jen šla do kuchyně a zavolala na něj.
Já: A jakej by jsi chtěl čaj?!
Štěpán: Překvap mě!
Já jsem se jen pro sebe zasmála a udělala mu bilinkovej čaj.
Takže doufám že se vám tahle část líbila a tak dále. Nebojte bude to zajímavější ale já nejsem ten typ člověka co hned píše vypsala jsem se s nim a teď s ním bydlím do konce svého života to o demně neočekávejte. 😂😂😂
Jinak nádherná fotka že??? (U týhle kapitoly 😉😜😂)

Bax/Wedry/Herdyn&MeKde žijí příběhy. Začni objevovat