•Domluva•

146 8 4
                                    

Ráno jsem se probudila v 10:00 hodin ráno. Protože jsem měla volno za což jsem byla ráda tak jsem pomalu vtávala z postele a šla si udělat míchaná vajíčka i pro Štěpána aby neřekl. Potichu jsem se proplížila do koupelny tam jsem se trochu poupravila a zase jsem se proplížila až do kuchyně aby jsem neprobudila Štěpu. A začala jsem vařit hned jak jsem dovařila tak jsem slyšela ospalí hlas jak si něco mrmlá. Něco jsem zaslechla třeba jako ,, Je nějak brzo ne?" A tak dále však znáte kluci. Vzala jsem talíře a dala je před Štěpána kterej se rozespale rozkoukával a zeptal se.
Štěpán: Jsi mi udělala míchaných vajíčka jo?
Já: Né tak asi obadva talíře jsou moje ne? Jasně že jsem ti udělala nějaký jídlo tak když už jsi tu spal tak proč ti neuvařit.
Jen jsem se na něj usmála a on mi úsměv oplatil. Sedla jsem si vedle něj a povídala jsi s nim a on se mě zeptal zda nemám čas a tak jsem mu řekla.
Já: Mám čas proč se ptáš?
Štěpán: Noooo... jestli by jsi nechtěla na chvilku přijít ke mně a ke klukům.
Já: Však se známe teprv 1 den.
A zasmála jsem se.
Štěpán: Aleeee... ty jsi mě taky pozvala k tobě a to jsme se znali chvilku takže mlč.
Já: No jo ráda půjdu jen mi to příde trochu komické.
Štěpán: No trochu komický to je když se nad tím tak zamyslím.
A začal se smát já jsem se k němu přidala samo sebou to by jsem nebyla já. Hned jak jsme se dosmáli tak jsme pokračovali v rozhovoru.
Štěpán: A nechceš jet rovnou teď?
Já: Klidně ale musíme jet busem.
Štěpán: Dobře
Vstaly jsme z gauče převlíkli se a šli.
Omlovám se vám za to že tenhle díl je kratší a za moji neaktivitu víte co škola a tak však znáte doufám že se vám tahle část líbila a čaues lidi.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 09, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bax/Wedry/Herdyn&MeKde žijí příběhy. Začni objevovat