Po dlouhé době jsem se dokopala k napsání další části.
Rainbow5800
# O dva dny později #
,,Mary!" uslyším z obýváku. Utřu si ruce do utěrky a jdu za původem hlasu. ,,Ano pane?" přistoupím blíže. ,,Někdo klepal," řekne a neotrhne oči od obrazovky televize. Povzdychnu si jdu otevřít dveře. V nich stála žena. Blondýnka s modrýma očima, namalovanou rudou pusou, dokonalým makeupem a skvělou postavou. Usmála jsem se na ní a pokynula jí, aby šla dovnitř. ,,Kdo jste?" zeptá se zamračeně. ,,Mary Phyber... Hospodyně a sekretářka," řeknu a odejdu zpět ke své rozdělané práci, alias mytí špinavého nádobí. ,,Tomíku!" uslyším odvedle. Následně pár zvuků a nakonec jen pochod po schodech a bouchnutí dveří. Zavrtěla jsem nad tím hlavou a pustila si na mobilu písničky. Starý dobrý Nightwish... Pobrukoval jsem si a pohupovala boky. Když jsem měla vše umyté, uklizené a čisté, jsem utěrku "hodila do kouta" a začala tancovat. Zase jsem se vrátila do dnů gymnastiky, baletu, moderního tance a hip-hopu. Ano, všechny možné taneční kreace, od salt, před flipy, breakdance po obyčejné společenské tance. Po chvilce přišli seshora oba dva a já jsem si písničky zeslabila a zastrčila do zadní kapsy. Bylo mi jasné co se dělo a tak, jsem to šla rovnou uklidit. Nebylo to nějak hrozné... Pomuchlané prostěradlo, oblečení pouze jeho, ale jinak to bylo v celku čisté. Vzala jsem všechno špinavéa rozešla se dolů do prádelny. Samozřejmě jsem prošla kolem těch dvou, kteří se na sebe lepili jak vosa na med. Zavrtěla jsem nad tím jen s úsměvem hlavou a pokračovala ve své cestě. ,,Kde je sakra ten aviváž?!" zakleji a prohledávám všechny krabice, skříně a vše co se dá. ,,No to je skvělé," povzdychnu si a vyndám ze skříně nové povlečení, které odnesu nahoru a převléknu onu velkou postel. ,,Mary!" opět na mě křičí. Hodím povlečený polštář na postel a rozběhnu se po schodech dolů. ,,Ano pane?" ozvu se na schodech. ,,Kolik je hodin?" zavrčí. Podívám se na hodinky a kousnu se do rtu. ,,Hned to bude pane," odběhnu do kuchyně. Vyndám pánvičku a postavím jí na plotnu. Zapnu sporák a z lednice vytáhnu směs zeleniny a kuřecí prsní řízky. Nakrájím cibuli, kterou hodím orestovat na pánvičku. Do menšího hrnce vhodím prsní řízky, zaliji je troškou vody, přidám med a nechám podusit. Připravím si zeleninu. Přihodím do ní řecký jogurt a zamíchám. Osolím a přílohu mám. Maso se konečně podusilo, tak ho dám na talíř, maličko zaliji medovou omáčkou a ozdobím smaženou cibulkou. Odnesu na stůl a přidám salát. Samozřejmě nesmějí chybět příbory a sklenice na pití. Skleněný džbán s vodou, krabice džusu a flaška Coca-Coly. ,,Pane," přijdu do obýváku. Ona mu seděla na klíně. On sedel zády opřen o pohovku, ale sedíc na bílém chlupatém koberci. ,,Jídlo je hotové, pane," promluvím znovu a pozvednu obočí. Kývne a já jdu dodělat mou rozdělanou práci nahoře v ložnici...
# Následující den #
Celá rozlámáná jsem vstala z postele a došla do koupelny. Hodila si horkou sprchu a šla se zkultivovat. Hodila na sebe věci, učesala se, sblajzla snídani a mohla vyrazit do práce. Obula jsem si boty, vzala deštník, jelikož mi už nějakou dobu do oken mlátí kapky vody, padající ze země. Zamknu dveře a pomalu začnu scházet schody. Dnes se mi po zábradlí jet nechce... Nebo je to v mém ,stále rozespalém, stavu nebezpečné. V polovině mé chůze ze schodů se ozval můj mobil. Podívala jsem se na displej, kde na mě koukalo neznámé číslo. Zvedla jsem ho.
M: ,,Mary Phyber, co si přejete?"
R: ,,Dobrý den slečno Phyber,"
M: ,,Bré ráno,"
R: ,,Tady nakladatelství Dream a.s. a chtěli jsme vám oznámit, že vydání vaší knihy se posunulo,"
Strnula jsem...
M: ,,Co tím myslíte?"
R: ,,Ach nebojte se... Chtěli jsme tím říct, že vaše kniha se nebude vydávat v prosinci, ale už v srpnu...,"
M: ,,To je už za tři měsíce,"
R: ,,Ano... Hlavní redaktorce se ta kniha tak extrémně zalíbila, že jí chce do tří měsíců vydat... Máte štěstí,"
M: ,,Pane Bože.... Děkuji," celá se naprosto rozzářím.
R: ,,První výtisk vám zašleme, jakmile bude... Zatím na shledanou,"
,,Na shledanou," típnu to. Celá rozzářená jsem sjela zbytek pater po točitém zábradlí a vyběhla ven. Kde mě polil déšť od hlavy, až k pátě. Ale i přesto jsem měla skvělou náladu a pouze jsem otevřela deštník a pokračovala vesele dál. Můj neonově zelený deštník se žlutými a černými kruhy, se výjímal mezi ostatními, jako bílá vrána. A tak i já, jelikož jsem měla úsměv od ucha k uchu a poskakovala si. Každého s přátelsky zdravila a přinášela trošku štěstí a radosti do psího počasí. Opět mi zabrněl mobil. Tentokrát SMS.
Phyebe [Fíbí], prosím potřebuji, aby jsi pro mě dojela, dneska v jednu budu na letišti. Brat... ,,Bráško...," povzdychnu si. Deštník sevřu mezi ramenem a krkem. Snažím se mu odepsat, ale deštník se mi pořád hýbe. Nedopatřením do někoho vrazím a spadnu. Na deštník a špinavou, mokrou zem. ,,Oh... Omlouvám se," uslyším mužský hlas. ,,Neomlouvejte se, nedávala jsem pozor...," se sykotem se vyškrábu na nohy a začnu se "oprašovat". ,,Jste v pořádku?" zeptá se. ,,Jo... Budu v pohodě," syknu opět. ,,Nevypadáte na to," zavrtí hlavou. ,,Jen odražené kosti a možná pár modřin, ale jinak jsem v pohodě," usměji se a pohlédnu na osobu. ,,Vy jste...," snaží si vzpomenout. ,,Mary Phyber... Hospodyně a sekretářka, pana Hiddlestona," osvětlím mu paměť. ,,Vy jste...," zrudne studem. ,,V pořádku pane Evansi... Jsem diskrétní a v podstatě jsem si na podobné situace zvykla," usměji se. ,,Mohu se vám nějak odvděčit?" zeptá. ,,Není za co, pane," stále s úsměvem na něj kývnu. ,,Je... Za prvé jsem vás zde shodil, za druhé jste mě dostala z průšvihu v baru a za třetí jste mě dostala z průšvihu u bulváru," podívá se na mě. ,,Ostatně tak i pana Hiddlestona, Hemswortha a Cumberbache. A to podotýkám, že ne jednou... Ale i tak za to nežádám nic," poupravím si deštník. ,,Ale i přesto bych vám měl nějak pomoct," stojí si za svým. ,,Budu si to pamatovat... A teď jestli mě omluvíte, musím do práce," obejdu ho. ,,Na shledanou, Mary Phyber!" křikne. ,,Na shledanou, pane Evansi!" mávnu na něj a snažím se co nejrychleji dostat do domu naší Hvězdy...Lásky... Snad se líbí a doufám, že se na mě moc nezlobíte...
Chci je upozornit, že budete muset počítat se slabým přídělem kapitol, jelikož mám za čtrnáct dní přijímačky... A musím (i když nechci) se učit...
No nic...
Love u guys!!
🐴Mairo🐴
ČTEŠ
Hvězdná uklízečka
HumorVětšina příběhů začíná... Prostá dívka a úžasný dokonalý herec Thomas William Hiddleston.... Ale, co když tak dokonalý není? Co se skrývá v jeho soukromém životě? Jaké kostlivec schovává ve skříni? Novozélaňďanka, Mary Phyber. Dívka, která má vystud...